![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aangezien je nu zelf onderhand wel ergens moet inzien dat het je aan concrete feiten ontbreekt om je veralgemenende veronderstelling te stofferen, concentreer je je argumentatie nu exclusief op de avatars op dit forum, wat zonder meer een zwaktebod is. Ik begrijp trouwens niet goed wat je wil aantonen met die avatar-argumentatie. "Omdat hetero's ervoor kiezen om geen kussende heterokoppels als avatar te gebruiken mag men ervan uitgaan dat homo's die wél homokoppels als avatar gebruiken bezig zijn met hun seksualiteit te etaleren." : Is dat de redenering? Dan mag ik er dus bijvoorbeeld ook van uitgaan dat vlaamsgezinden over het algemeen bezeten zijn door het het te pas en te onpas afficheren van hun nationaliteitszin, omdat de niet-vlaamsgezinden op dit forum beduidend minder Belgische vlaggetjes in hun avatar verwerken dan de vlaamsgezinden Vlaamse leeuwevlaggetjes? Ik hoop dat dit voorbeeld volstaat om aan te tonen dat er iets niet klopt met dat argument. En trouwens, hoe denk jij eigenlijk te weten wie de homo's op dit forum zijn? Heb je soms een lijstje van de staatsveiligheid gekregen? Er zijn natuurlijk diegenen waarvan het geweten is, zoals ik, maar hoevelen zijn er op dit forum van wie je het niet weet? En welke avatar hebben die denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Parlementslid
|
![]() In welke school zit jij eigenlijk? Jij zit toch in Leuven nietwaar?
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 3 september 2007 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij iets zegt, is dat opeens het standpunt van een individu ? Goed om weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onthoud het nu ook voor de toekomst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 3 september 2007 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord werd al verschillende keren gegeven door Doki. Ik sluit me daar volledig bij aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Doki geeft wel waar voor zijn geld vind ik.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 september 2007 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doki zegt alleen maar dat de vraag niet relevant is omdat de meeerderheid van de homoseksuelen, juist niet met hun geaardheid te koop lopen. Dat is niet antwoorden, maar dat is een uitleg, om geen antwoord te moeten geven. Mij moet je niet wijsmaken dat de meerderheid van de homoseksuelen op dit forum, hun geaardheid verborgen houden als zijnde niet relevant. Het is precies omdat het omgekeerde gebeurd, en dat ook hard opvalt, dat de vraag gesteld wordt en dat de thread is ontstaan. Er is hier bijvoorbeeld niemand die het in zijn hoofd haalt om een thread op te starten met de vraag, waarom heteroseksuelen persé hun geaardheid willen laten zien. En weet je waarom niet? Omdat dit, in tegenstelling tot wat de homoseksuelen doen, zo niet is. Als er dus iets niet relevant is, dan is het wel het antwoord dat de homoseksuelen hier tot nog toe geformuleerd hebben. Ze verkeren blijkbaar nog in de ontkenningsfase van wat iedereen klaar en duidelijk kan vaststellen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 september 2007 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Homo's willen gewoon opvallen om het soort kutvolk dat hun complexen gaf, terug te pesten. Niks mis mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Gaan beweren dat sommige forumhangers niet willen provoceren met hun avatar, is natuurlijk hetzelfde zeggen als 'links=progressief'...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Tja, maar tot een deftig antwoord kunje toch niet komen, blijkbaar. Je eerste reactie was er al compleet naast en verder ben je gewoon blijven ontwjken of belachelijk maken.
Ik vind dat Jukes gelijk heeft met zijn vraag, maar blijkbaar ben je niet in staat erop te antwoorden. Vind ik triest, want in die "reeks" aan jou gewijd, geef je wel rake en eerlijke antwoorden. |
![]() |
![]() |