![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je krijgt van hetzelfde laken een pak, en nog begrijp je het niet.
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Paulus?
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=485 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=495 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=587 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=599 Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is die foto voor hem niet erotisch, maar ... liefde ![]() ![]() Dit is wat ik versta onder een liefde-volle avatar. Maarja... zoals ik eerder zei... t'is een homo ![]() EDIT: een "forum-homo" is de juiste nomenclatuur. Gelukkig weet ik dat er de door-de-dagse homo veel minder vulgair is.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 8 september 2007 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip*
(bij nader inzien geen reactie waard)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Doki : 8 september 2007 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de laatste weken heb ik heel veel zitten na denken,omdat mijn eigen leven in een keerpunt zit,maar liefde tussen twee mensen,wat is daar fout aan ...
![]() ![]() ![]()
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet onnozel hoor Raf. 'k Heb jou uitleg niet nodig om het verschil te weten tussen een waarneming en de bedoeling van degene die het waar te nemen object plaatst. Je probeert er vanonderuit te muizen door met woordspelletjes te starten, maar je onredelijkheid is inmiddels meer dan duidelijk aangetoond. En dat weet je best. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=654 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
|
![]() Gevoelige snaar geraakt?
![]() |
#671 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee hoor, maar een verwittigd man ... Ik ben namelijk amateurfotograaf en ik weet dat fotografen over het algemeen niet graag hebben dat men hun beeldmateriaal steelt.
![]() |
![]() |
#672 | |
|
![]() Citaat:
![]() Anders zou google bv. niet bestaan. En, om terug relevant te zijn voor deze thread, de vulgaire avatars gebruikt door de openlijke forum-homo's om te povoceren evenmin.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 8 september 2007 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord komt wat laat, want het was veel te mooi weer om achter de computer te zitten en onnozele praat te lezen. Het is door sukkels als jij dat ik door sommigen nog altijd als een curiositeit word aanzien. Geen enkel positief effect heeft het overdreven uitpakken met homoseksualiteit, daar moogt ge zeker van zijn. Als alle strandjeanetten zich wat discreter gedroegen, dan zouden alle 'gewone' homo's daar wel bij varen. Ik heb mensen met andere afwijkingen nog nooit zo met hun afwijking zien uitpakken als homo's en lesbo's. Voor niks nodig en zeker het gevolg van onverwerkte frustraties. Doe gewoon en iedereen aanvaard u zoals ze mij aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat heteroseksuelen niet in de minderheid zijn. Dat is het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 8 september 2007 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan nu naar het lagere school-niveau. Beantwoord me dit vraagje even, Paulus, dan kunnen we van daaruit weer verder: Wat betekent volgens jou de term "homo-erotisch"? Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoedde na je eerste post al dat je een dubbelnick was (misschien zelfs van Jukes zèlf). Je scheldproza verdient geen verdere reactie. Gegroet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() Gaan beweren dat 'sommigen' hun avatar niet willen gebruiken om de provoceren, dat is natuurlijk wel erg gortig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Semantiek is nochtans niet zonder betekenis, Paulus. Wel integendeel... Ik probeer te achterhalen waarom het in discussies met jou steevast verkeerd loopt. De enige reden die ik nog kan bedenken, is dat er misverstanden ontstaan omtrent bepaalde woorden of uitdrukkingen die jij om een of andere reden anders interpreteert dan ze door mij of anderen bedoeld zijn. En de enige manier om dat uit te klaren, is om woord voor woord, begrip voor begrip af te spreken wat ermee bedoeld wordt.
Begrijp ik goed dat je weigert om mee te werken aan die broodnodige opheldering? Raf.
![]() |
![]() |