![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: De nieuwe man die mee het huishouden doet? | |||
Ja,zekers weten |
![]() ![]() ![]() |
23 | 65,71% |
Nee,zij de zot? |
![]() ![]() ![]() |
10 | 28,57% |
Ik weet het niet,mss later... |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Mijn EX VERLOOR de rechtspraak ....100.000 befr en NOG had ze 'niet' voldoende geld .
Op rechtbank was IK de alcohool en drug gebruiker maar ik verdedigde me en kreeg gelijk + kon bewijzen leveren OP " 1 - 2 - 3 " ! ! ! Nog 3 andere wijven waar ik mee was hadden moeite met financiën maar met uitgaan , vriendinnetjes en dikker worden hadden ze GEEN problemen mee . WEL ben ik VOLLEDIG akkoord dat de MEESTE mannen veel verspillen als ze bvb is doorzakken op het café ofzow ...maar ni alle mannen zen hetzelfde hé lol Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen kunnen net hetzelfste doen. Was het bij mij maar 100.000bfr geweest maar dat ik mocht betalen voor mijn ex, ik had een gat in de lucht gesprongen van blijdschap. Het enige verschil is : ik scheer niet alle mannen over dezelfste kam, iets dat jij wel met vrouwen doet blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 de communicatieve misvatting vandaag & NIET door MIJ . GRrrrrrrrrrrrrrr Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Karma
'k ben dan ook maar ne man é. Gelukkig zijn de vrouwen superieur aan de mannen want anders zouden we zeker verloren lopen. Het is trouwens nogal oneerlijk verdeeld vind ik. De vrouwen mogen afwassen, strijken, wassen, kuisen ... en wij moeten ons uit pure verveling bezig houden met dat zapperke van de televisie ... de wereld is echt oneerlijk verdeeld hoor. 'k Wenste dat het omgekeerd was maar ja ... 'k heb nu eenmaal niets te zeggen thuis. DEZE nieuwe man studeerde ervoor & KRIJGT respect zonder het te vragen van man en vrouw ....behalve op politics en weetge een wijf die niet mee doet en werkt met mij hoef ik niet ZEKERS niet als ik niets te zeggen heb thuis amai . Gelijkheid betekent NIETS moet maar mag dus ge MOET je niet vervelen trouwens zijtge politieker als ge je ZO VEEL verveelt dan moetge da wel zijn denk ik ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() sommige kunne ni lezen en schrijven en zijn een groot onmens als man of vrouw ....ARG !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Database error
The database has encountered a problem. -------------------------------------------------------------------------------- WAT RAAR zo PLOTS nadat we WEKEN geen problemen kende ?! RAAR ECHT HEEEEEL RAAR . *eigen mening telt NIET ! Ingelogt om 17 u & TERUG moeten inloggen om +- 19u55 !!! Corruptie LEEFT op het w wijde web . Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 11 september 2007 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
zo'n dingen heb ik toch nog ni meegemaakt en ik mag toch ook al tegen een aantal "ex" gebuiken.
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben de trauma al voorbij maar nog aan het verwerken . oké tijd om te biechten ... kijkt rond ... ![]() Een aantal willen me zelfs ni zien want ze laten hunne schat vallen zeiden ze me maar ja I K wil dan ook geen kind op deze zieke planeet plaatsen . ![]() Ik heb echt héél véél narigheid gekend en dan kom je ook makkelijker zo'n soort mannen tegen die dat ook hadden en hebben ook zo'n vrouwen die het slecht hebben maar toegegeven ik heb pech gehad + VEEL te zacht van karakter zei de advocaat en de rechter mij omdat ik 200.000 bfr MINIMUM kon terug eisen en vorderen hegeen ik niet deed . Maar ja zekers had ik er een trauma van toen ik in 2004 in de kouw lag zonder gas en elentriek en water. Daarom is deze nieuwe man inderdaad alléén en wilt zo blijven ....vele begrijpen da ni dat er pokke WIJVEN rond dolen zo ook van die rot venten maar als je dan eens waarheid openbaar dan is het conflict of LEEST men zelfs niet . Oef iemand die kon lezen ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle vrouwen zijn rot, slecht, en wat ge nog meer wilt horen. Ge hebt overschot van gelijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() eigenlijk zen ik gek op de vrouw in het algemeen maar dan niet seksueel ( geniet niet meer zo rarara) eerder geniet ik van DE allerkleinste dingen ....lachen samen koken, opruimen of ik die kom poetsen en doorga als alles blinkt
![]() Zo klein stel ik mij sociaal op datge me ni ziet moh ge ziet wel da ik ben langs geweest . |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk wel hét forum voor de nieuwe man hé ...
![]()
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel merci voor je begrip en ondersteuning ....alles en iederéén gelijk hé ...als alle vrouwen slecht zen dan alle mannen ook maar er zen nog goeikes lot ons hopen alez ik bedoelde echte mannen en echte vrouwen die er staan voor elk ander. Ik wil geen gelijk hebben maar merk het zo bij vele , kan er ook ni aan doen met dat wat is . Mert nu voel ik me wer schuldig ook pffff ik heb GEEN overschot van gelijk ![]() lol moh wel gedeeltelijk ....er is veel negativiteit gewoon en vindt da jammer dat het in de media kwam ; er zijn meer vrouwen dan mannen maar dit had echt niet mogen gebeuren . Men kaarsje brande en ontvouwde zich direkt tot een stevige vlam ....ze zal haar rust vinden al moet ik elke dag 365 bidden op 365 maar ze ZAL er raken . Voorlopig zit ze nu nog rond te dolen bij haar vrienden en familie ...zijn het verdriet aan het verwerken . Mijn excusses dat ik u wijf noemde daar had ik GEEN rede toe en verontschuldig mij hiervoor dan ook . Fox zijn reactie liet ik door de moderator weg nemen maar die van u niet ...ben ik blij mee . Ook bedankt om me tot het uiterste te drijven zo kon ik iets meer waarheid openbaren wat diep in men hartje verdrongen zat . Alez morgen zal ik wa proberen te genieten van het vrouwenlijk schoon dat passeert ( proberen hé ...nogis ) . Spijtig da ik ni bi zen dedju ja of homo achja had ik mezelf maar iets bewuster gebouwd toen ik als geest rond doolde pfff ni fair . ![]() De nieuwe man = gevoelig soms TE gevoelig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1000 Maal sorry ik voel me echt slecht met wat ik u toe schreef .....als je iets weet waarmee ik het kan goed maken ....vraag het me maar & ik zal het proberen . Nieuwe man even slecht als de vrouw moh ook even goe . Laatst gewijzigd door duncan : 11 september 2007 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fluitsert duupje toe: *hij moet webcam strippen, strippen, strippen*
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt ge ne keer niet in men oor staan blazen sjoeke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *smak* is nu alles mij vergeven?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |