![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als hier het belang van leren gediscussieerd wordt, dan moet men de topic niet ondertitelen met 'bidmatjes'. Leren en godsdienst is totaal iets anders. Dat ze 5 min bidden verstoort hun leerpotentie niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Gij zijt ook zo ene die moet leren lezen: het gaat erom dat, als iedereen zijn 5 x 5 minuutjes opeist, er niet veel tijd overblijft voor andere zaken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Dat er meestal een probleem onstaat bij bosklassen, zeeklassen, enz met moslim jongeren... gebeurt nog steeds en daarover ga ik niet liegen!
Maar het wordt wel beter met de tijd, ik zelf ben naar de zeeklassen, bosklassen, 3daagse en op buitenlandse reis geweest. Dus het is nu niet dat we dit niet mogen. Je zei dat meisjes en jongens geen activiteiten samen willen doen? Daar geloof ik niets van ![]() Dat ze elkaars pyjama's niet willen zien... ![]() Een gebrek aan halal eten wordt altijd als excuus gebruikt, daar ga ik niet over liegen! Nu de leerkrachten doen altijd wel de moeite maar ze hebben het toch fout zoals bv wat er bij mij was op 3daagse: om 12.00 iedereen krijgt dezelfde bord geserveerd, ongeacht wat je geloof is. Wat was er op mijn bord? Een stuk kip... Maar ik kan dit niet eten want het is niet halal. Mij stoorde het niet echt maar ik at het stuk vlees wel ni op! De belofte die gemaakt werd kwamen ze wel niet na. Wat heeft bidden met integratie te maken? Als christen bid je toch ook voor je gaat slapen? Waarom mag een moslim dan niet 5x bidden per dag. Integratie is noodzakelijk maar je mag wel blijven geloven in je geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die moslims in de quick ???? Die eten hamurgers , fishburgersen chickenburgers ... Die dieren zijn ook helemaal niet speciaal geslacht ... Om van de frituurbezoeken nog maar te zwijgen ... Dan kan het best zijn dat ze hun "geloof" enkel maar gebruiken als ze er profijt uit kunnen halen ... ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() de autochtone kindertjes moeten de matten van de allochtonen dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zagen elkaar indentijd (jongens en meisjes) wel in nachtkleding: kan mij een bosklassen herinneren waar de 'bonte avond' in pyjama was ... zodus. Verder verstoort het vijf maal per dag bidden wel degelijk de dagelijkse 'routine' van zo'n kampen en de algehele verblijfswerking. Wanneer moslimkinderen in het bos gaan wandelen moeten ze toch niet hun bidmatje meenemen omdat ze op een bepaald uur zich naar Mekka moeten richten. Ik ben blij dat je (ik veronderstel zelf als moslimvrouw) de problemen erkent die er zijn, maar in tegenstelling tot jou zie ik geen positieve evolutie van integratie, maar eerder een radialisering van de allochtonen, waarbij het wij - zij denken extra gevoed wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is echter weldegelijk het BELEID dat dit toelaat.
Indien bepaalde kinderen niet aan de bosklassen willen deelnemen omdat de geplogenheden hen niet aanstaan, dan is het aan die ouders om ofwel te buigen ofwel te barsten. Niet aan de schoolleiding om zich dubbel voorover te buigen en het Herrenvolk zijn goesting te geven omdat anders "die arme kindertjes niet meekùnnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() nee, daar zorgt hun lage IQ wel voor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() Je weet dat er 101 verschillende belevingen van de islam zijn. Bij ons is kip en zelfs biefstuk uit de Delhaize halal. Zolang die maar niet in aanraking gekomen is met varkensvlees, ik koop dus nooit iets van bij een gewone slager die al zijn vlees op dezelfde snijplank legt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter: om "ze mee te krijgen" met de bosklassen hoereren de scholen zich te pletter... en krijg je een beeld van hoe het zal worden als men zich als dhimmie blijft gedragen. Ik ben heel blij dat mijn kinderen al een tijd zijn afgestudeerd en ik dus niet geconfronteerd werd met problemen als 17 nationaliteiten in één klas, taalonkundigen in het vijfde middelbaar etc.. Evenmin werd ik geconfronteerd met verplichte halalvoedingen en bidmatjes op buitenschoolse activiteiten. Maar wat ik wèl zou gedaan hebben, en wat elke rechtgeaarde ouder zou moeten doen, is ZIJN kinderen thuishouden als ze verplicht worden om vlees van onverdoofd geslachte dieren te eten, als ze verplicht worden om als kindertjes in pijamaatjes als "erotiserend" beschouwd te worden, en indien de lessen regelmatig worden onderbroken voor een of ander woestijnritueel! Waarom doen Vlaamse ouders dit niet? ZIJ HEBBEN GEEN OPVANG: ze MOETEN GAAN WERKEN! De dhimmitude is al een hele tijd in voege! De wetten werden al aangepast, de yizyah taks wordt geïnd via de RSZ bijdragen en uitgedeeld aan het Herrenvolk. En de vlaamse kindertjes worden steevast meegezogen in de houding van "wij moeten ons aanpassen". Op hun eigen kosten MOETEN de Vlaamse mensen leren wat Ramadan is, en hoe die wordt uitgevoerd. De Leuvense studenten MOETEN leren wat Ramadan is, en op die manier zullen allochtone studenten hun slaagkansen verhogen ( ![]() Citaat:
Het lijstje is l�*ng nog niet ten einde. Get the picture? Ik wèl hoor!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2007 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yup. Met de paplepel. Onze strot in.
Je zult de tv zien vanavond, over de RAM-het-in-ME-strot-DAN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijdag zijn ze met de school van m'n oudste naar een tropisch zwembad geweest . Al de anders zo klagende moslimmeisjes hadden er ineens geen probleem mee om in badpak en bikini te "spelen" , zelfs al zat het daar vol jongens ... Geen hoofddoeken meer , zelfs niet om daar op een terrasje te zitten en een "niet al te hallal maaltijd" te nuttigen ... Toch een openbare plaats waar ze wat zediger zouden moeten zijn ... Op de school gebruiken ze dat "geloof" langs alle kanten om er voordeel mee te behalen , als 't iets leuk is hoeft dat ineens allemaal niet meer ... 1 Moslimmeisje heeft het dan toch gedaan , aangekleed en met hoofddoek opzijgezeten tot de zwemtijd voorbij was , imo de enigste die op die school haren teut nog mag opentrekken als het gaat over wat mag en niet mag van de islam ....De anderen ??? Dikke zevertrutten die zich verbergen achter hun "geloof" om er profijt uit te halen ...Streng zijn op je geloof die je constant , en niet als het even van pas komt ...
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat waren die haram maaltijden dan? Kippenhamburgers en consoorten zijn volgens de meeste moslims wél halal. Is het je oudste die zo in het oog heeft gehouden wat die meisje bestelden en je dat dan komen vertellen is? |
|
![]() |
![]() |