![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor mij persoonlijk niet, maar ik moet mij hier inleven in de lange-tenen mentaliteit die iedere niet-vlaming hoort te koesteren. Mijn nederlands is mijns inziens beter dan dat van veel vlamingen, of dat compliment krijg ik toch vaak. Over mijn engels heb ik dat ook al gehoord. Uw advies is bij deze genoteerd en verticaal geclasseerd.
![]() |
![]() |
#244 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je gebruikt ook minder Frans in je taalgebruik dan veel Vlamingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bescheidenheid siert je.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben tenslotte Waal. Gedwongen tot bescheidenheid, anders veroordeeld voor arrogantie.
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor een tijdje zag ik foto's van Afganen van in de 40, 50 en 60 die in het huwelijk traden met meisjes van een jaar of 12.Legaal aan die mannen verkocht door hun bloedeigen vader. Volgens de islamietische traditie. Zulke dingen zijn daar doodnormaal, en algemeen aanvaard. Of de meisjes het prettig vinden word er niet bijgezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de islamitische wereld hebben die meisjes niets te willen, het is van moeten.
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 oktober 2007 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Banneling
|
![]() bij een huwelijk is er niet noodzakelijk consumptie. OK. Maar als dat meisje van 12, dat met die ouwe viezerd van 60 getrouwd is het jaar daarna bevalt van een kind, en wetende dat ze door diezelfde ouwe zak heel die tijd opgesloten werd in huis zonder kontakt met andere mannen, dan mogen we toch wel aannemen dat hij er mee geneukt heeft? En volgens onze maatstaven is zo een man dus een pedofiel, in zijn eigen land een doodgewone respectabele burger.Dus kunnen we zeggen dat pedofilie in de islamwereld legaal is.Of beter, dat het mogelijk is pedofilie legaal te maken, via het huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leutert maar een end weg...
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*knip* Zulke insinuaties horen niet thuis op dit forum. Laatst gewijzigd door Kadee : 7 oktober 2007 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bewijzen? Of hebben ze aan die meisjes bv. gevraagd of ze akkoord zijn om hun clitoris uit te laten snijden in naam van Allah?
Laatst gewijzigd door Animalman : 7 oktober 2007 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel het in Nazareth een publiek geheim was dat Jezus verdacht veel gelaatstrekken deelde met Fons, de plaatselijke melkboer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar begin jij nu over? Wat heeft dat met het huwelijk te maken?
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite wel normaal, de ene heilig en andere schijnheilig. |
|
![]() |
![]() |