![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De schildklier die op hol slaat. Kan twee kanten uit, trager, en dan wordt u dik. Of sneller, dan ziet u er in een paar weken uit als een Auswitch gevangene.
Zie, bij een normale gezonde mens draait die tussen de twee en de zes. Bij twee zal u mollig zijn, bij zes bent een een mager mens. Toen ze de mijne aan het meten waren ging het machien tot 14 en ik zat erboven. gevolg was dat ik zo een 30 kilo magerder werd op 6 weken. Helemaal niet grappig en de medicijnen die ik moest nemen, zo een 2 jaar lang, deden me overgeven, heel de dag en nacht, 2 jaar lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilt ge daarmee zeggen dat ge u voelt aangesproken?
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ze zeggen er vanalles over wat als je schildklier te snel of te traag gaat, verdikken staat er bij, vermageren nergens. maar voor de rest wel een heleboel andere onaangename symptonen... en je geraakt precies ook maar heel moeizaam van de aandoening van af, zoals je zei dat je 2 jaar lang medicatie moest nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
verhoogde stofwisseling, dat betekent dat u afvalt. Laatst gewijzigd door HAMC : 16 oktober 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Verschillende ziektes, bepaalde medicijnen, het kan erfelijk zijn, een ontsteking, een gezwel, ....
Maar ik denk niet dat je het antwoord voor haar vermagering hier op het forum zal vinden eigenlijk. ![]() Enfin, ik bedoel eigenlijk maar dat een hoop gissingen jou of haar niet zullen helpen maar je misschien integendeel net nodeloos ongerust zullen maken.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 oktober 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Toen ik dat vroeg aan de dokter die me behandelde zei hij: wie het weet mag het zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Ineens veel vermageren , blijkbaar zonder aanwijsbare reden , kan inderdaad wijzen op kanker . Ze is er toch mee naar een dokter geweest , veronderstel ik ?
![]() |
#31 |
|
![]() Als dat meisje haar haren en haar nagels opeens zeer snel gaan groeien en ze krijgt een soort van krop aan de keel, mag je zeker zijn dat het de schildklier is, vooral als ze hypernerveus wordt en hyperkinetisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus als je denkt dat je de enige bent die het opmerkt en toch een beetje close bent, zou ik haar eens apart nemen en het vragen. Misschien genant, maar misschien help je er haar ook mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Van AIDS vermager je naar het schijnt ook drastisch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van diabetes ook...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt dat niet van het strenge dieet?
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een slechte kantine op het werk ook
![]() Vandaag was de warme schotel: mixed grill met tomatencrepinette (wtf?) en rijst. Tja... zo ga je rap weer een rauwschotel kiezen. Subiet mijn soep opwarmen, zie... heb ik toch nog iets warms binnen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, als je nog niet weet dat je suikerziek bent, kan je enorm beginnen afvallen. Ik bleef maar afvallen zonder dat ik de oorzaak kende.
Eens je op dieet gaat, stabiliseert dat zich na een tijdje. Bij mij is 50kg af ondertussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik ben dan weer eerder drastisch aan het bijkomen, zonder dat ik er een redelijke verklaring voor vind. Vermits mijn BMI nu toch rond de 40 schommelt, ga ik toch eens horen om een maagring te laten plaatsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf voor de gezondste manier van vermageren kiezen, gewoon op je eten letten. En dat werkt ook, maar veel langzamer. |
|
![]() |
![]() |