Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2007, 17:24   #21
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Veel kans dat ze de deur op hun gezicht gaan krijgen.
Ne moslim wérken ???
Da's alleen voor 't vrouwvolk zenne. Manlief houdt zich liever op in een van de 'tee'huizen.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 17:31   #22
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
nog een zeer goei is deze, of hoe de zoveelste generatie zijn wil oplegt.
Je moeder gaat een (haram)relatie aan met een niet-moslim

http://www.ontdekislam.nl/forum/view...st=0&sk=t&sd=a
kompleet gek worden die gasten, en wij blijven dat maar slikken
Triest, heel triest...ik wens dat die moeder voet bij stuk houdt en heel dat achterlijke Moslimgedoe afzweert.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 17:34   #23
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Veel kans dat ze de deur op hun gezicht gaan krijgen.
Ne moslim wérken ???
Da's alleen voor 't vrouwvolk zenne. Manlief houdt zich liever op in een van de 'tee'huizen.
Ja, ik vraag mij af wat er gaat gebeuren als de deur dichtblijft of wordt dichtgemept? Een sanctie? Als die sukkelaars niet klunnen lezen betalen ze toch ook geen rekeningen? Worden gas, water en electriciteit dan niet afgesloten?
Van bed naar theehuis, naar moskee, rondlummelen, schotelteevee, kindje maken, dat is de dagindeling van de Gelovige Moslim!
Oud 24 oktober 2007, 17:46   #24
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Een "witte" wordt door de VDAB aan het WERK gezet, een "alloo" willen ze een JOB geven.
Snappen jullie het verschil?
Oud 24 oktober 2007, 17:48   #25
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Een "witte" wordt door de VDAB aan het WERK gezet, een "alloo" willen ze een JOB geven.
Snappen jullie het verschil?
Jep. Nen alloo gaat misschien ineens voor de verkeerde stemmen, de volgende keer.
Kga mijne naam laten veranderen en ne pot schoenblink kopen.
En vooral den helen dag 'raccist' roepen.
Dat helpt. Dat, samen met Allah's ondoorgrondelijke wegen, uiteraard.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 18:38   #26
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
voil�* dat was mijn standpunt ook.

"ze zijn gedemotiveerd" geldt blijkbaar enkel als je een zonnebankkleurtje hebt!

Maar geen nood: ik hoor ondertussen hoe langer hoe meer linkiewinkie pamperaars nu zeggen dat het een heksenjacht is! Nu moéten die arme gediescriemineerden echt wèl gaan solliciteren, desnoods aan het handje van mijnheer VDAB.
Volgens mij gaat hen dat eens fèrm gaan tegenvallen!
Zeker degenen die regelmatig op en neer moeten vliegen om hun serie winkeltjes in Rabat of Cairo te gaan bevoorraden.... (blijkt nogal dikwijls voor te komen).
Vooral doppende erkende Pakistaanse 'vluchtelingen' zijn helden in over en weer vliegen om het reilen en zeilen van hun winkeltjes in het oog te houden!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 18:46   #27
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Hoe ze het in de prakrijk gaan doen begrijp ik trouwens niet ...
Gaat men eerst bellen voor een afspraak ? Ze kunnen die toch zomaar niet uit hun bed gaan bellen ....
Niemand is verplicht om thuis te zijn , dus wat gaan ze doen als de deur dichtblijft ???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 18:48   #28
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Triest, heel triest...ik wens dat die moeder voet bij stuk houdt en heel dat achterlijke Moslimgedoe afzweert.
Ik heb mij een breuk gelachen hoe die andere mosselmannen en -wijven dat stuk vreten zitten op te jutten. Hoe achterlijk-bekakt kun je zijn? Die mannen hebben geen cartoons nodig. Ze zijn al cartoons uit zichzelf.

Allah sma7hlna man walidien inchaAllah!
Maar ook al zou ik uitgenodigd zijn. Hij is een ongelovige, en je moeder zien met een ongelovige is echt hartverbrekend.

Van op dat zelfde forum:
Ik heb opgemerkt dat er broeders en zusters hier op dit forum actief bezig zijn. Alhamdulilah er worden wijze dingen gezegd en veel islamitische kennis uitgewisseld, maar ..... wat ik mij af vroeg is of het wel halal is dat er broeders en zusters hier met elkaar praten?

En nog:
De moslim heeft gevoel voor humor, waardoor de mensen van hem houden.

Whoehahaha

Bavianen! is een te mooi woord.

sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 19:05   #29
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Ik heb mij een breuk gelachen hoe die andere mosselmannen en -wijven dat stuk vreten zitten op te jutten. [/b][/color]
En dan moet je op dat forum s gaan kijken bij "gedichten en verhalen", helemaal om je te bescheuren is bijv. de beschrijving van De Hel waar wij ongelovigen in gegooid zullen worden! t zal daar niet plezant zijn, da's zeker, als enig drinken zullen we bijv.KOKEND ZWEET krijgen! En, pas op, die tekstjes komen niet uit een grot ergens in Pakistan of Osamaland maar uit Utrecht, Weesp en Rotterdam!
Oud 24 oktober 2007, 19:18   #30
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
En dan moet je op dat forum s gaan kijken bij "gedichten en verhalen", helemaal om je te bescheuren is bijv. de beschrijving van De Hel waar wij ongelovigen in gegooid zullen worden! t zal daar niet plezant zijn, da's zeker, als enig drinken zullen we bijv.KOKEND ZWEET krijgen! En, pas op, die tekstjes komen niet uit een grot ergens in Pakistan of Osamaland maar uit Utrecht, Weesp en Rotterdam!
zolang het geen reetzweet is, kan het mij niet schelen.

Godverde, ik denk dat Geert Hoste afgedaan heeft. Er moet eens een imaaam een conference komen geven/ komen preken. Die gaat volle zalen trekken. Beter dan Urbanus!!! Jonge, waar blijven ze het halen? ***snif***
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 19:21   #31
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Jeetje...wat is me dat hier aan het worden in belgique...
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 19:56   #32
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
zolang het geen reetzweet is, kan het mij niet schelen.

Godverde, ik denk dat Geert Hoste afgedaan heeft. Er moet eens een imaaam een conference komen geven/ komen preken. Die gaat volle zalen trekken. Beter dan Urbanus!!! Jonge, waar blijven ze het halen? ***snif***
Het zal alleszins niet het zweet zijn van de te"activeren" en te "motiveren" Allah-aanbidders die hier onze sociale kassen leegvreten...

Er staat ook en mooi versje op dat forum over JIHAAD: "broeders, we bouwen onszelf om tot imaam-geleide menselijke bommen"...
Oud 24 oktober 2007, 20:01   #33
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
heeft. Er moet eens een imaaam een conference komen geven/ komen preken. Jonge, waar blijven ze het halen? ***snif***
Ook een prangende vraag van een Gelovig Moslim op dat forum: "is het een Broeder toegestaan(halal) om te masturberen?" Na lang palaberen en teksten uitvlooien kwamen ze tot de slotsom: "Ja als het niet anders kan, en dan ALLEEN als hij er geen plezier aan beleeft"!!!!

Zoiets kan toch alleen een Moslim verzinnen?
Oud 24 oktober 2007, 20:25   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Jeetje...wat is me dat hier aan het worden in belgique...
AAN HET WORDEN? Dat is al jaren bezig hoor! alleen worden de mensen die het wisten steevast als "rassiesten" veroordeeld!

Ik volg al zeker tien jaar al-islaam, maroc.nl, maghreb.nl, etc... je verschiet je een bult van wat je daar allemaal leest en ziet.

Maar nee jongens! oogjes toe en snaveltjes dicht! en dan liefst nog met een blinddoek en mondprop erbij voor degenen die durven te kijken en "piep" te zeggen!

Gelukkig betalen jullie mee voor het INTERculturele kifkif forum nietwaar? ook als je aan "islamfobie" lijdt!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 oktober 2007 om 20:29.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 22:18   #35
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
AAN HET WORDEN? Dat is al jaren bezig hoor! alleen worden de mensen die het wisten steevast als "rassiesten" veroordeeld!
!
Absoluut waar. Als iemand hier durft een vraag te stellen over laat ons zeggen de Holocaust(dus zaken die al jaaaren geleden zijn en het dus niets uitmaakt of ge die anno 2007 nog stelt) vliegt ie de bak in, maar als er op www.ontdekislam.nl opgeroepen wordt om u als MoslimBroeder op te blazen om zoveel mogelijk Kafirs mee te nemen wordt dat voorgesteld als MultiCulturele verrijking!...
mogen wij ooit s van die moslim-pest verlost worden...
Oud 24 oktober 2007, 22:46   #36
Marlboro
Banneling

Standaard

Zoals ze bij mij op het werk bezig zijn;binnen de 10 jaar werken er geen 40 maar 100 allochtonen als het niet meer is en wat gebeurt er;yep,velen kunnen geen nederlands,ze kruipen bij elkaar,spreken telkens hun taaltje overal waar ze maar kunnen ect....De vlaming loopt weg,meer en meer gaan er weg,zoeken ander werk.Uiteraard niet omwille van slechts die ene reden maar het heeft er voor een deel bij sommigen toch te maken.
Dan hebben ze volk nodig en wat gebeurt er;yep,er komt een nieuwe vlaming toe maarja,die staat bij een hele meute vreemdelingen die geen of nauwelijks nederlands spreken of niet kunnen of gewoonweg vertikken te spreken en jij staat daar dan,kunnen ze zeggen wat ze willen zonder je er iets van verstaat en kan je ook niet over een of het onderwerp meespreken want je verstaat er geen kloten van en natuurlijk voelt men zich niet op z'n gemak als er geen of nauwelijks een soortgenoot van je is die je wil en kan helpen,jouw taal spreekt en je begrijpt ect...
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 09:43   #37
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

inderdaad, gisteren liet men ook een allochtoon aan het woord die verklaarde dat ze vaak niet "de juiste weg vinden"

Citaat:
Raar genoeg vindt de allochtoonse mensensoort echter wèl de WEG NAAR het uitkeringskantoor en treedt de doofstomme analfabete fase slechts in NADAT men maandelijks het geld op zijn rekening heeft gekregen.
Tijd voor een paar antropologen om daar eens een studie over te gaan uitvoeren. Misschien helpen een paar pilletjes ook gewoon.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:36   #38
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hoeveel huisbezoekers zullen er met de schrik vanaf komen ??? En hoeveel kunnen er naar de ziekenkas ???
ikke pijn in rug oeie oei oei
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 10:47   #39
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
nog een zeer goei is deze, of hoe de zoveelste generatie zijn wil oplegt.
Je moeder gaat een (haram)relatie aan met een niet-moslim

http://www.ontdekislam.nl/forum/view...st=0&sk=t&sd=a
kompleet gek worden die gasten, en wij blijven dat maar slikken
Wij zijn allemaal "Haram" dus, anders gezegd uitschot. Maar wel goed om hen te onderhouden...
Oud 25 oktober 2007, 10:49   #40
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spanks Bekijk bericht
België: kom uw gratis geld maar halen, wij werken wel in uw plaats! Ach wat, als we toch bezig zijn, ook voor uw familie. En als ge aandringt betalen we ook voor uw vrienden!

Wat we daarvoor terugwillen? Oh niks hoor. Verrijk onze cultuur maar een beetje ofzo, da's altijd mooi meegenomen.
wat we daarvor terug willen ? Op ons bakkes krijgen, en vermoord en verkracht worden zeker ? Dat schijnen die toch te denken...
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be