![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je verkeerd gelezen hebt. Feit is dat de moslimmeisjes in ons land beter geschoold zijn dan de mannen. En eerder opteren voor een afgestudeerde partner (moslim) uit het herkomstland. Dat de kersverse partner uit Marokko in ons land wordt gediscrimineerd heeft al eens als gevolg dat de vrouw "gezinshoofd" wordt. Niet gemakkelijk voor wie uit een cultuur komt waar het niet bepaald de gewoonte is dat de vrouw de man financieel onderhoudt, zeker niet indien hij belachelijk wordt gemaakt hieromtrent door zijn vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk, Rafke gaat niet discrimeneren tussen een nazisymbool en een islamofacistisch symbool. En Edina en Filosoof zullen als eerste op de barricades staan om jouw recht op jouw vrije kledijkeuze te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg nu zelf, hoe gespleten moet men wel niet zijn om persé met een hoofddoek te gaan rondhossen ter wille van moslimmannen die zichzelf niet kunnen beheersen als het hoofdschaamhaar van hun partner of dochter zichtbaar wordt, en tegelijkertijd de religieus en cultureel verplichte seutigheid gaan neutraliseren met make-up, haute couture doekjes en flirterig gedrag. Da's zoiets als aan veilige seks gaan doen, maar eerst gaatjes in het condoom prikken. Complete wacko ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() Dat zouden Rafke en de progressieve pleitbezorgers van het eigen-islam-volk-eerst-racisme beter eens in hun oren knopen: dan hoeven ze daarna niet te komen jammeren omdat het maatschappelijk niet lukt met hun verrijkertjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag jij dat. Iedereen heeft het recht zich volslagen belachelijk te maken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je van mij een reactie op Oneliner verwacht, kan je nog lang wachten. Ze staat namelijk op mijn negeerlijstje, zodat ik haar gezwets alleen nog moet aanschouwen wanneer iemand de jammerlijke blunder begaat haar berichten te citeren. En zelfs dan scroll ik gewoon verder zonder het bericht in kwestie te lezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zou hij toch niet zo verzuurd reageren? ![]() ![]() Merkwaardig dat hij nog niet tot mijn "vernietiging" heeft opgeroepen. Dat is zijn klassieke manier om met het principe van vrije meningsuiting om te gaan als de mening hem niet bevalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is redelijk nieuw, meestal beperken de progressieve etterballen zich tot het claimen van het recht voor de moslima's om hun minderwaardigheid te etaleren via de hoofddoek. Naar het schijnt vinden ze afschermen van het hoofdschaamhaar zelf emanciperend en bevrijdend voor de moslima. Ik ben benieuwd of ze die logica ooit gaan doortrekken naar andere minderheidsgroepen. Zo kan het dragen van roze pampers bevrijdend en emanciperend werken voor de homo's. Rafke moet dat voorstel maar eens lanceren. Edina zal als eerste op de barricaden staan om hem een hart onder de riem steken en een pamper rond zijn middel te trekken alvorens hij achter zijn gemeenteloketje gaat zitten. Laatst gewijzigd door Online : 6 november 2007 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eh Raf, je mist weer een grandioze poco-uitbarsting van ons Online...
___________________________ q-music stinkt. Lobotomie-radio voor zwakbegaafden. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 6 november 2007 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is hij nu een roze pamper aan het uittesten op het emaniciperend en bevrijdend effect ervan, maar zit hij vast in het bedenken van argumenten om het verkocht te krijgen. Tja, dezer dagen hebben het ze het niet meer onder de markt de poco's. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op sommige dagen maak ik me toch echt zorgen dat ik hier ook tussen zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, als je één poco-uitbarsting van Oneliner gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Veel variatie kent ze immers niet...
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stalin was ook zo: wie niet akkoord was, commentaar had of durfde glimlachen bij het lezen vand de pravda: verbannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van mij mag je inderdaad zo rondlopen als je daar de drang toevoelt hoor. Ik ben eens benieuwd of je het ook durft en hoe lang je het zou volhouden... En het is je misschien ontgaan maar er lopen nu al mensen rond met hakenkruisen. Vorige week nog was er zo een neonazi bijeenkomst in ons land. Misschien voel je je daar wel thuis?
|
![]() |
![]() |