![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is heel belangrijk dat je jezelf leert aanvaarden zoals je bent. En dat is voor iedereen niet altijd gemakkelijk, want wij hebben allemaal onze gebreken! Daar waar een dier niet kritisch nadenkt over zijn onvolmaaktheden en zijn gedrag niet kan beheersen, kan een mens dat wel. Liefde associëren met seks is een vorm van onvolmaaktheid, daar waar die seksualiteitsbeleving niet in harmonie is met wat seksualiteit is en een van de meest duidelijke vormen van gebrek aan harmonie met wat seksualiteit is, is nu juist het feit dat men het associëert met omgang met hetzelfde geslacht, omdat geslachtsorganen 100% gericht zijn op heteroseksualiteit!! Een dier denkt daar niet over na en kan zich niet beheersen, een mens kan dat wel!! Als je dan toch vanuit evolutionair perspectief denkt, dan is dat juist de evolutionaire vooruitgang bij mensen!! Dat geldt niet alleen voor homoseksuele neigingen, maar ook voor agressieve neigingen, promiscue neigingen, infanticide enz. Verder manifesteert het grote verschil met dieren zich ook in de ontwikkeling van zaken als filosofie, kunst, wetenschap, techniek, godsdienst, mensenrechten. Citaat:
Als u niet akkoord bent met mijn kritiek op de 10% mythe, gelieve dan een gefundeerde argumentatie te geven als reactie op dit artikel: http://www.leaderu.com/marco/special/spc11b.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2. Het is belachelijk om te denken dat je homoseksualiteit kan beheersen. Je kan toneeltje spelen ja, maar niet 24/24 en tegen jezelf. Je vergelijkt een geaardheid met een gemoedstoestand. Geaardheid is blijvend, een gemoedstoestand is vluchtig. 3. Ok, er zijn twee lobby's, dus daar geraken we niet verder mee... ![]()
![]() |
![]() |
#305 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zegt Raf: Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 november 2007 om 03:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Burgemeester
|
![]() Voor bewijslast is hij veel te abstract in zijn denken.
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homo's in saoedie-arabie verdienen 7000 zweepslagen. Illegalen zijn illegaal. Punt. Terug de vlieger op, richting homeland. Een beetje menselijkheid zou toch soms niet misplaatst zijn. Soms denk ik dat Raf nóg rechtser is dan ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Helfigger hierboven in bericht 310 al gedaan. Je leugens werden trouwens al meermaals aan de kaak gesteld. Niet dat ik verwacht dat er enige verbetering zal komen of zo hoor... Eens een achterbakse leugenaar, altijd een achterbakse leugenaar, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad het zijn Rafke's eigen woorden. Hij heeft zichzelf weer eens vastgereden. Het wordt echt een gewoonte. ![]() Zoals we van hem mogen verwachten, zal hij zich proberen los te wrikken met persoonlijke beledigingen, scheldpartijen en een hoop gekronkel. Niets nieuws onder de zon dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Citaat:
raf Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helfigger toont nergens aan dat ik lieg. Het zijn jouw eigen woorden die ik hierboven citeerde of ga je dat ook nog ontkennen? ![]() Onderstaande komt trouwens ook van jou. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit een ander topic, lieve schat. Uit een héél ander topic. Je leugenachtige haring braadt niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. En in bericht 315 doet ze dat nog eens over. Waarvoor dank uiteraard.
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN