Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 18 november 2007, 13:29   #461
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Je blijft maar doordrammen met nonsense he... kzal je nog wat tijd laten om je fout in te zien...
25 000 and counting volgens de politie zeiden ze op de vtm (dit is niet jouw fout! ale dat ook mabon niet die die ik bedoel!)
RTBF "La UNE" : 18.000

.
Eddy B is offline  
Oud 18 november 2007, 13:30   #462
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je blijft maar doordrammen met nonsense he... kzal je nog wat tijd laten om je fout in te zien...
25 000 and counting volgens de politie zeiden ze op de vtm (dit is niet jouw fout! ale dat ook mabon niet die die ik bedoel!)
Volgens het Nieuwsblad zijn het er 6000. Volgens het Nieuwsblad waren het er in Halle 13.000.

Volgens de organisatoren zijn het er hier 25.000, volgens de organisatoren waren het er in Halle 24.000.

Cijfers zijn blijkbaar een beetje moeilijk voor je, hé Largo
lomeanor is offline  
Oud 18 november 2007, 13:30   #463
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Naast met mijn cijfers?
25 000 volgens het vtm nieuws... en de politie was nog aan het tellen.

Citaat:
Neem je de cijfers van de organisatoren van beide betogingen, dan kom je op hetzelfde aantal voor beide betogingen.
maar je begint hopeloos te klinken dus zal ik je helpen: niemand is tegen een splitsing van brussel halle vilvoorde. meer zelf volgens mij is dat het beste alternatief (!!!). Heb dan ook die petitie getekend...
Er is GEEN verband tussen belgicisme en BHV dus stopt met bleiten over die betoging hoeveel voor de splitsing van België (is er al één geweest)???
je moet leren de juiste dingen vergelijken...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:31   #464
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht

Als RTBF van 18.000 spreekt, dan zullen de 6000 van het Nieuwsblad wel dichter bij de waarheid zijn.

Die 25.000 betogers van de VTM zullen zich wel in een virtuele realiteit bevinden.

lomeanor is offline  
Oud 18 november 2007, 13:32   #465
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis Bekijk bericht
Wat een schitterend resultaat!
zelf 5000 was dat geweest!
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:32   #466
Burkide
Europees Commissaris

Burkide's schermafbeelding

Standaard

.
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.

Laatst gewijzigd door Burkide : 18 november 2007 om 13:33.
Burkide is offline  
Oud 18 november 2007, 13:33   #467
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
maar je begint hopeloos te klinken dus zal ik je helpen: niemand is tegen een splitsing van brussel halle vilvoorde. meer zelf volgens mij is dat het beste alternatief (!!!). Heb dan ook die petitie getekend...
Er is GEEN verband tussen belgicisme en BHV dus stopt met bleiten over die betoging hoeveel voor de splitsing van België (is er al één geweest)???
je moet leren de juiste dingen vergelijken...
Je redeneert naast mijn punt.

Ik zei niet dat veel Vlamingen tegen de splitsing van BHV waren.

Wel zeggen jullie dat van BHV niemand wakker ligt, en dat dit een krachtig signaal zou zijn. Dát is mijn punt.

Begrijp je het nu?
lomeanor is offline  
Oud 18 november 2007, 13:34   #468
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Ehum ik kan u melden dat er iemand ook even in de betoging is gestapt om te zien wie zich nu daaronder heeft begeven; ik kreeg zopas een sms: veel mensen van PS-signatuur zijn erbij. BUB: ook aanwezig. Rudy van Nespen werd nog niet gesignaleerd.

Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 18 november 2007 om 13:35.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 november 2007, 13:35   #469
largo_w

Standaard

Citaat:
ik lees: [FONT=Arial]De source policière, on estime �* plusieurs dizaines de milliers le nombre de participants �* la marche en faveur de l'unité de la Belgique. Et les gens continuent �* affluer ce dimanche �* Bruxelles.[/FONT]
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:36   #470
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Laat ons een paar zaken op een rijtje zetten.

Het volk is niet meer uit zijn kot te krijgen zoals dat ooit het geval was, dat weet iedereen. Toch wordt elk Vlaams evenement met de grond gelijk gemaakt omdat pukkelpop meer volk trekt.

De media spelen een grote rol bij betogingen.
De IJzerwake wordt volledig genegeerd door de media. Zowel tevoren als tijdens als erna.
Voor deze betoging werd door diezelfde media intens propaganda gemaakt. Wekenlang.

Patriot verwachtte 100.000 gegadigden. Als elke Belg, Waal, Brusselaar en Vlaming, maar half zo vaderlandsgezind was als Patriot waren er zelfs 200.000 deelnemers opgedaagd. Niet dus.
De Belgen, zeker de Nederlandstalige Belgen, ZIJN NIET zo patriottisch als Bob Van Geel en Hans van Cauter. Met veel geluk dagen er vandaag immers slechts 1/10de behoudsgezinde Belgen op van het aantal dat een niet te negeren signaal had kunnen geven. De Belgen zijn echter niet massaal uit hun kot gekomen. Ook niet nadat zowel de binnen-als de buitenlandse media de splitsing van Belgique al maandenlang becommentariëren. En dat is toch nog wat anders dan een dodenherdenking op een grasveld in een uithoek van Vlaanderen.
Deze manifestatie had nochtans als oogmerk de politici te bewijzen dat er nog Belgen waren die voor het behoud van Belgique wilden vechten.

Zij weten nu dat dit niet het geval is.
Oud 18 november 2007, 13:39   #471
largo_w

Standaard

Citaat:
Begrijp je het nu?
Helemaal niet... Ge zwanst er tegen aan gelijk nen groten...
Is er al een manifestatie geweest voor de splitsing van België? Zo ja vergelijk die!

BHV heeft daar niks mee te maken en jouw insinuaties zijn weeral verkeerd (kzal direct zeggen want : "niemand zegt dat er geen belangstelling is voor bhv")!
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:40   #472
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Zalige afgang voor de belgicisten. Zo te zien leeft België zelfs niet in Wallonië, of toch niet genoeg om op een mooie zondag naar Brussel af te zakken.

Ik krijg bijna medelijden met de belgicisten die zo negationistisch vastklampen aan het weinige dat nog rest van hun idiote fascistenstaat.
instromaniac is offline  
Oud 18 november 2007, 13:41   #473
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Deze manifestatie had nochtans als oogmerk de politici te bewijzen dat er nog Belgen waren die voor het behoud van Belgique wilden vechten.
en jij ziet daar een tegenbewijs van of zo? ergens? Glazen bol? Waarzegster? bovennatuurlijke kracht dat je kan zien in de geest van alle vlamingen?
Hmmmm...
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:42   #474
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Toch hilarisch de commentaren hier. Daar waar de Vlaams nationalisten hooguit een paar honderd misschien wel een keer een paar duizend mensen bijeen krijgen voor het verdedigen van hun zaak doen jullie hier minachtend over duizenden, mogelijk tienduizend(en) betogers die zijn bijeen gebracht door een ambtenaar.

Een beetje nederigheid van de Flaminganten zou hier wel gepast zijn. Ik weet wel dat ge u hier thuis bent op het forum, maar laten we redelijk blijven hé...
De betoging voor de splitsing van BHV haalde enkele jaren geleden meer dan tienduizend betogers.

Een staat die in crisis is zou toch de steun van vele honderdduizenden mogen verwachten, als de bevolking echt zo eenheidsgezind is.
Pelgrim is offline  
Oud 18 november 2007, 13:44   #475
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Helemaal niet...
Je begrijpt het toch niet?
Misschien is het dan toch waar wat Leterme zei over de intellectuele capaciteiten van Franstaligen.

Citaat:
Ge zwanst er tegen aan gelijk nen groten...
Is er al een manifestatie geweest voor de splitsing van België? Zo ja vergelijk die!
Ofwel begrijp je me dus echt niet, ofwel doe je alsof omdat het je niet goed uitkomt.
Ik zal het je nog één keer uitleggen: het gaat over jullie selectieve interpretatie van cijfers. Deze betoging zou een "krachtig signaal" zijn, maar de even grote betoging voor de splitsing van BHV zou bewijzen dat er van BHV "niemand wakker ligt."
Ik vergelijk niet wat er leeft bij de bevolking, ik toon gewoon jullie inconsequentie aan.

Als je het nu nog niet begrijpt, ga ik je het niet nog eens uitleggen. Ik kan mijn tijd beter besteden. Dit is het examen, geen tweede kans meer, en als je het nog niet begrijpt mag je in september terug komen.

Citaat:
(kzal direct zeggen want : "niemand zegt dat er geen belangstelling is voor bhv")!
[/quote]

Dat kun je nu toch niet menen?
Jullie belgicisten zeggen constant dat er "van BHV niemand wakker ligt," dat "BHV een onderwerp is dat niemand interesseert."
Dat ga je toch niet ontkennen.
lomeanor is offline  
Oud 18 november 2007, 13:45   #476
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
De betoging voor de splitsing van BHV haalde enkele jaren geleden meer dan tienduizend betogers.

Een staat die in crisis is zou toch de steun van vele honderdduizenden mogen verwachten, als de bevolking echt zo eenheidsgezind is.
Dat begrijpt Largo dus niet, Pelgrim.
Mss kan jij het hem beter uitleggen dan ik.
lomeanor is offline  
Oud 18 november 2007, 13:45   #477
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht

de staat is niet zo in een crisis ... alleen wat gelanterfanter bij de formatiegesprekken niet gaan overdrijven he...
bhv valt niet te vergelijken met deze betoging. Ik vraag het nog eens is er al een betoging geweest voor de splitsing van België? Zo ja vergelijk die dan als je iets wilt vergelijken...want citroenen en appels da zijn andere fruitsoorten (of met uw woorden dit is babbelen over bananen in een discussie over appeltaart )
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:47   #478
largo_w

Standaard

Citaat:
Jullie belgicisten zeggen constant dat er "van BHV niemand wakker ligt," dat "BHV een onderwerp is dat niemand interesseert."
Dat ga je toch niet ontkennen.
euhm...net gedaan nogtans
kom kom lomeamor pakt mijn hand ik trek je wel uit de put die je voor jezelf aan het graven zijt ik heb medelijden!
Citaat:
largo_w is offline  
Oud 18 november 2007, 13:47   #479
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Waw. Hoe indrukwekkend! Is d�*t hetgeen de Belgiscisten nog kunnen bijeenrapen? Je zou er warempel medelijden mee krijgen.
robert t is offline  
Oud 18 november 2007, 13:47   #480
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w
de staat is niet zo in een crisis ... alleen wat gelanterfanter bij de formatiegesprekken niet gaan overdrijven he...
Ik lig hier dadelijk plat van het lachen.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be