![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Europees Commissaris
|
![]() RTBF "La UNE" : 18.000
#462 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens de organisatoren zijn het er hier 25.000, volgens de organisatoren waren het er in Halle 24.000. Cijfers zijn blijkbaar een beetje moeilijk voor je, hé Largo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#463 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 25 000 volgens het vtm nieuws... en de politie was nog aan het tellen.
Citaat:
Er is GEEN verband tussen belgicisme en BHV dus stopt met bleiten over die betoging hoeveel voor de splitsing van België (is er al één geweest)??? je moet leren de juiste dingen vergelijken...
![]() |
![]() |
#464 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
|
![]() zelf 5000 was dat geweest!
![]() |
![]() |
#466 | |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Burkide : 18 november 2007 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
#467 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zei niet dat veel Vlamingen tegen de splitsing van BHV waren. Wel zeggen jullie dat van BHV niemand wakker ligt, en dat dit een krachtig signaal zou zijn. Dát is mijn punt. Begrijp je het nu? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#468 |
Europees Commissaris
|
![]() Ehum ik kan u melden dat er iemand ook even in de betoging is gestapt om te zien wie zich nu daaronder heeft begeven; ik kreeg zopas een sms: veel mensen van PS-signatuur zijn erbij. BUB: ook aanwezig. Rudy van Nespen werd nog niet gesignaleerd.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 18 november 2007 om 13:35. |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons een paar zaken op een rijtje zetten.
Het volk is niet meer uit zijn kot te krijgen zoals dat ooit het geval was, dat weet iedereen. Toch wordt elk Vlaams evenement met de grond gelijk gemaakt omdat pukkelpop meer volk trekt. De media spelen een grote rol bij betogingen. De IJzerwake wordt volledig genegeerd door de media. Zowel tevoren als tijdens als erna. Voor deze betoging werd door diezelfde media intens propaganda gemaakt. Wekenlang. Patriot verwachtte 100.000 gegadigden. Als elke Belg, Waal, Brusselaar en Vlaming, maar half zo vaderlandsgezind was als Patriot waren er zelfs 200.000 deelnemers opgedaagd. Niet dus. De Belgen, zeker de Nederlandstalige Belgen, ZIJN NIET zo patriottisch als Bob Van Geel en Hans van Cauter. Met veel geluk dagen er vandaag immers slechts 1/10de behoudsgezinde Belgen op van het aantal dat een niet te negeren signaal had kunnen geven. De Belgen zijn echter niet massaal uit hun kot gekomen. Ook niet nadat zowel de binnen-als de buitenlandse media de splitsing van Belgique al maandenlang becommentariëren. En dat is toch nog wat anders dan een dodenherdenking op een grasveld in een uithoek van Vlaanderen. Deze manifestatie had nochtans als oogmerk de politici te bewijzen dat er nog Belgen waren die voor het behoud van Belgique wilden vechten. Zij weten nu dat dit niet het geval is.
#471 | |
|
![]() Helemaal niet... Ge zwanst er tegen aan gelijk nen groten...
Is er al een manifestatie geweest voor de splitsing van België? Zo ja vergelijk die! BHV heeft daar niks mee te maken en jouw insinuaties zijn weeral verkeerd (kzal direct zeggen want ![]()
![]() |
![]() |
#472 |
Staatssecretaris
|
![]() Zalige afgang voor de belgicisten. Zo te zien leeft België zelfs niet in Wallonië, of toch niet genoeg om op een mooie zondag naar Brussel af te zakken.
Ik krijg bijna medelijden met de belgicisten die zo negationistisch vastklampen aan het weinige dat nog rest van hun idiote fascistenstaat. |
![]() |
![]() |
#473 | ||
|
![]() Citaat:
Hmmmm...
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staat die in crisis is zou toch de steun van vele honderdduizenden mogen verwachten, als de bevolking echt zo eenheidsgezind is. |
|
![]() |
![]() |
#475 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je begrijpt het toch niet?
Misschien is het dan toch waar wat Leterme zei over de intellectuele capaciteiten van Franstaligen. ![]() Citaat:
![]() Ik zal het je nog één keer uitleggen: het gaat over jullie selectieve interpretatie van cijfers. Deze betoging zou een "krachtig signaal" zijn, maar de even grote betoging voor de splitsing van BHV zou bewijzen dat er van BHV "niemand wakker ligt." Ik vergelijk niet wat er leeft bij de bevolking, ik toon gewoon jullie inconsequentie aan. Als je het nu nog niet begrijpt, ga ik je het niet nog eens uitleggen. Ik kan mijn tijd beter besteden. Dit is het examen, geen tweede kans meer, en als je het nog niet begrijpt mag je in september terug komen. ![]() Citaat:
![]() Dat kun je nu toch niet menen? Jullie belgicisten zeggen constant dat er "van BHV niemand wakker ligt," dat "BHV een onderwerp is dat niemand interesseert." Dat ga je toch niet ontkennen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#476 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mss kan jij het hem beter uitleggen dan ik. |
|
![]() |
![]() |
#477 | ||
|
![]() Citaat:
![]() bhv valt niet te vergelijken met deze betoging. Ik vraag het nog eens is er al een betoging geweest voor de splitsing van België? Zo ja vergelijk die dan als je iets wilt vergelijken...want citroenen en appels da zijn andere fruitsoorten (of met uw woorden dit is babbelen over bananen in een discussie over appeltaart ![]()
![]() |
![]() |
#478 | ||
|
![]() Citaat:
![]() kom kom lomeamor pakt mijn hand ik trek je wel uit de put die je voor jezelf aan het graven zijt ik heb medelijden!
![]() |
![]() |
#479 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat: