![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Raf heeft gezegd dat "wetten wetten zijn, en dat wie gepakt word bij het overtreden van wetten, niet moet bleitten". Zo een statement k�*n je niet uit zijn context rukken: integendeel, is dat op �*lles toepasbaar. Daarom moet men ook even nadenken voor men iets zegt.
Over meer gaat het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Raf, u zegt zelf dat u zo rechtlijnig bent. Dan gelden uw uitspraken toch altijd en overal? Of zijdt ge niet zo rechtlijnig als ge beweerd hebt? Citaat:
Laatst gewijzigd door sn00py : 18 november 2007 om 00:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er één ding is dat je Raf niet kunt aanwrijven........ dat hij rechtlijnig is.
Laatst gewijzigd door daiwa : 18 november 2007 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het inderdaad. Het is ook zéér doelbewust gedaan met de intentie om me ermee in diskrediet te brengen. De link naar het oorspronkelijke bericht werd immers bewust weggelaten, zodat de lezer niet zou kunnen zien uit welke context dat bericht gehaald werd. Het zal ook wel een discussietechniek zijn, neem ik aan. Erg fraai is ie nochtans niet, die leugenachtige, achterbakse en laag-bij-de-grondse discussietechniek van daiwa.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is er ook één ding dat je daiwa niet kan aanwrijven... dat hij op een intellectueel eerlijke manier discussieert.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wist je dat de natuur niet in rechte lijnen denkt of bouwt? Het is enkel de mens die dat doet, ik daag je uit in een bos een rechte lijn te vinden! Een geleerde vertelde me ooit dat wie in een stad woont ook rechtlijniger is/denkt dan iemand op het platteland. De man in de stad ziet de hele dag rechte lijnen, de man op het platteland niet was zijn uitleg. Zelfs in de medische wereld kent men dit. Rond ziekenhuizen staan meestal bomen waar de patiënten zicht op hebben. Mensen die in ziekenhuizen liggen zonder uitzicht op bomen hebben gemiddeld een dag langer nodig om te recupereren. Ikzelf voel me ook veel beter in een bos, ik hunker daarnaar af en toe. 'kben al terug weg sie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook in het belachelijk maken van Vlamingen. Altijd is hij daarmee bezig. Altijd promoot hij homofilie, zij het soms op een puberale manier, zij het soms met het omgekeerde effect,maar soit. Hij wijkt idd niet af van zijn ideologie. En als het dan gaat om moslimgeweld tegen homo's is hij ook nog steeds rechtlijnig: dan steekt hij zijn kop in het zand, dan kijkt hij de andere kant op,omtoch maar rechtlijnig te kunnen zijn... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 18 november 2007 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aan de auteur : Het is wellicht nog niet bij u opgekomen dat homoseksualiteit niet behoeft "goedgepraat" te worden. U lijkt continu waardeoordeel en feit met elkaar te vermengen. Feit is dat homoseksualiteit doorheen de evolutie van de mens deel heeft uitgemaakt van het spectrum aan seksuele gedragingen van de mens. Het feit dat het er al zo lang is, en dat het voorkomt van bij de puberteit (dus voor de reproductieve fase) betekent in de evolutieleer dat de aanwezigheid ervan op de één of andere manier de overlevingskansen moet verhogen. Als u de moeite had genomen om eens een ernstig boek terzake ter hand te nemen dan zou u dat weten. In plaats daarvan kiest u ervoor om het zaakje als "nietsbetekenend" af te doen en u te verschansen in uw vlaamse kleinburgerlijke katholieke moraal. Die keuze staat u vrij.
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zouden homo's een probleem hebben met hun homo zijn? Als ze al een probleem hebben dan is het waarschijnlijk omdat er nog steeds mensen zoals U rondlopen die blijkbaar met alle middelen willen aantonen dat homo's een fysieke of psychische afwijking hebben. Zoek Barabas en laat je terugflitsen naar je eigen tijdperk. Laatst gewijzigd door Ovidius : 18 november 2007 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2007 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen een donkerkleurige asielzoeker ineen geklopt werd aan een benzinestation was filo er als de kippen bij de schuld op een racistische VB'er te steken, maar een dag later moest hij tot zijn grote ontsteltenis vaststellen dat de dader een TURK was. Dat is inderdaad zijn manier van discussiéren, de mensen hier leugens proberen wijs maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de wetenschap dat De Morgen de enigste krant is die zich beklaagd heeft over het copy/pasten hier zou dat inderdaad kunnen. Laatst gewijzigd door daiwa : 18 november 2007 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Heel goed geschreven.
![]() |