![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke van onderstaande drugs heb jij al eens of meerdere keren genomen? | |||
Cannabis |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
Cocaïne |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Speed |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Heroïne |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Paddestoelen(de hallucinerende) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
XTC |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Hoegaarden...
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Shoppen Telefoneren Roddelen Kapper Schoenen Glossy bladen Postorder gidsen (3 Suisse, La Redoutte) Praten over je man/kinderen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk doe geen van boven graag. Meer nog, ik HAAT winkelen. Misschien het enige wat hierboven in aanmerking kan komen is het onderste maar dan enkel als ze er mij iets over vragen. Bovendien ben ik een voetbalsupporter wat ook van de meeste vrouwen niet kan gezegd worden. Ik veralgemeen alle mannen toch ook niet door te zeggen dat zij altijd veralgemenen hé ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Van mijn 14 tot 18 jaar geexperimenteerd met:
Cannabis , Paddo's, LSD , XTC , Cocaine. Raak al 5 jaar niets meer aan. Geestverruimende drugs are highly overrated. Maakt u lui , ongezond, verwijdert u van de realiteit , kweekt een karakter gebaseerd op het snelle genot en maakt het gewone leven dus minder interessant. Da's een dure prijs voor een paar uur plezier. Alle drugs (sigaretten en alcohol incluis) moeten verboden worden onder de 18. Wat een volwassen man doet is zijn zaak. Maar het is een slechte zaak dat je jongeren die op de leeftijd zitten die hun karakter vormt , toelaat om dat karakter te laten bederven door het snelle genot. Men heeft een sterke jeugd nodig. Er bestaat geen snel plezier ,voor alles betaal je een prijs. Repressie is ridicuul en verschuift enkel problemen. Véél beter zou zijn om alternatieven aanbieden. We verwachten van onze jongeren enkel dat ze productief zijn en consumeren en beperken zo hun wereld dat het lijkt alsof de wereld niks anders is dan produceren ,consumeren en behoeftes bevredigen. Niet moeilijk dat ze dan heil zoeken in middelen waarvan ze denken dat ze de wereld interessanter maken. We moeten hun ervaringen aanleren zoals het leger dat deed. Ik denk aan door de staat gesubsidieerde bezinningskampen , buitenlandse missies naar derde wereldlanden , enz. En de jeugd zoekt naar zulke zaken naar zingeving, naar identiteit ,dat hoort bij de leeftijd. Als de maatschappij hen niets aanbiedt.... Ik herinner mij dat ik op 18 jaar aan het zoeken was naar vrijwilligerswerk in het buitenland. Voor de meeste dingen moest je dus betalen om te mogen gaan werken en dat was zeker niet goedkoop. Zeer absurd. Niettemin nuttig ik nog altijd wat alcohol in de vorm van wijn en bier in de weekends. Ik ben dan ook 23 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() ex·cu´se·ren
overgankelijk werkwoord; excuseerde, heeft geëxcuseerd 1 verontschuldigen voorbeeld + werkwoord geëxcuseerd zijn een rechtmatig excuus hebben + voornaamwoord wilt u mij even excuseren staat u toe dat ik u even alleen laat zonder combinatiewoord excuseer pardon |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |