![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een lasser ligt dat inderdaad wel iets anders, omdat zo iemand minder tijd nodig heeft om zijn functie fatsoenlijk te leren. Over het algemeen denk ik niet dat de meeste bedrijven staan te springen om zo'n onzekere investeringen te doen. 65.000 gewoon op de aandelenmarkt brengt m.i. veel meer op dan het in een student te steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een goed getrainde arbeidskracht is goud waard, vergeet dat nooit. Geen arbeidskrachten, geen arbeid, geen winst. Zo simpel is het. Laatst gewijzigd door Heftruck : 3 januari 2008 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dankzij het huidige systeem heb ik een diploma kunnen halen aan een universiteit dat ik anders niet had kunnen halen. Ik ben daar eigenlijk wel tevreden mee. Maar jij zult vast een goed alternatief kunnen geven dat me evenzeer bevalt, niet?
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Wist je trouwens dat het procentuele aantal bruikbare moleculen van alle aangemaakte moleculen voor farmaceutisch onderzoek een cijfertje is dat pas na de komma begint? Maar blijkbaar is dat voldoende. ![]() Citaat:
Dan ontbreekt het je aan verbeeldingskracht. Buitenlandse krachten aantrekken is vaak verre van voldoende. Vooral voor arbeid met hogere studies. Laatst gewijzigd door Heftruck : 3 januari 2008 om 00:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt me enkel voordelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je enkel je geld zou steken in mensen die hun studies zeker succesvol afwerken zou je nog gelijk kunnen hebben, maar als de bedrijven gewoon elke student gaan sponseren dan wordt die kost simpelweg te hoog. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Jah, kijk, uiteraard ga je als bedrijf eerst zoeken achter mensen die al een opleiding achter de rug hebben, da's het goedkoopst. Maar bij sectoren waar dat niet zo vanzelfsprekend is, vind je het fenomeen dat ik beschrijf.
Wat je opmerking over een opleiding van 4 tot 5 jaar betreft, je zal zo goed als geen bedrijf vinden waar 100% van de skills aangeleerd door overheidsonderwijs aangewend zullen worden. Bedrijven voorzien de kunne die nodig is om je job degelijk uit te voeren. Bovendien is de opleidingswijze zelf ook helemaal anders. Je zit als arbeidskracht in opleiding namelijk niet slechts 3 uur per dag les te volgen en wacht dan een paar maanden op je examen. Dat gaat allemaal veel compacter, gestroomlijnder en sneller. Efficiënter, met andere woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
En academisch-wetenschappelijk onderzoek zou gewoon niet meer plaatsvinden. Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 3 januari 2008 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Als je me nu nog niet gelooft, tsjah, zoek het dan zelf maar uit. Ik zit hier niet te liegen. I've seen it working. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||