![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet NVA doen bij splitsing van het Kartel ? | |||
Samengaan met Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
17 | 19,10% |
Samengaan voor een echt Vlaams kartel met Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 35,96% |
Als onafhankelijke partij opkomen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 42,70% |
Samengaan met nog een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,25% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Vreemdeling
|
![]() neen toch niet!!
#602 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#603 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#604 |
Vreemdeling
|
![]() het samengaan van NV.A en LDD zou van dit kartel wel de grootste partij van Vlaanderen kunnen maken. De twee partijen zijn socio-economisch, Vlaanderen, integratie en veiligheid rechts en etisch links. Precies het gedachtegoed waar de meeste Vlamingen zich op het politieke speelveld bevinden. Deze twee geven onmiddelijk de genadeslag aan dat zo verzuurde vlaams belang.
|
![]() |
![]() |
#605 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Precies de reden waarom we Belgie nog niet kapot krijgen. |
|
![]() |
![]() |
#606 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En LDD vlaams ? eerder opportunistisch en op d�*t vlak zijn net dezelfde, NV-A en LLD .... 2 opportunistische partijen samen.
![]() |
#607 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en zolang belgie blijft bestaan, bestaat VB. en daarna ? .... zien we wel.
![]() |
#608 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het VB komt trouwens geen stap dichter bij vlaamse onafhankelijkheid zolang het criminelen een hand boven het hoofd blijft houden, wel integendeel het berokkent de vlaamse zaak zelfs alleen maar schade. |
|
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook zondermeer mijn menig en wees alert, nog niet verschieten dat YL net voor de verkiezingen zou overstappen naar het NVA. Dat zou een schitterende zet zijn om al die onnozele kiekens te overtuigen van opnieuw voor die zelfde bedriegers te doen stemmen en dan hebben we het opnieuw aan ons kl……, puur alleen een strategie om de kiezers zoveel mogelijk van het VB weg te krijgen, en al die Vlaamse blinde mollen trappen daar met beide voeten in.
|
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het zo zeggen. Ik heb voor 't grootste deel van mijn leven in de zakenwereld gezeten en tussen alle Nederlanders die ik daarin ben tegen gekomen, ben ik geen ENKELE Nederlander tegengekomen die wel te vertrouwen was.
Laatst gewijzigd door Garry : 6 februari 2008 om 23:37. |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg maar goed de nadruk op het woordje “laatste”, want wees gerust, een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen en ik ben niet dommer dan een ezel!!!! Laatst gewijzigd door Garry : 6 februari 2008 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
#615 |
Minister-President
|
![]() De drie Vlaamse partijen VB ,NV-A en LDD ,krijgen het na Pasen druk genoeg met de campagne.
Als ze dat goed willen aanpakken hebben ze geen tijd voor fusie- besprekingen. Bovendien iedere partij heeft zijn eigen doelgroep. NV-A richt zich op de CD&V kiezers en LDD op de VLD kiezers, om zo beide aan de 15% te komen. Dat zet meer zoden aan de dijk dan een samengaan met alle problemen van dien. Laatst gewijzigd door I amsterdam : 7 februari 2008 om 09:04. |
![]() |
![]() |
#616 |
Parlementslid
|
![]() Forza Flandria is niet noodzakelijk een fusie.
Ik zie het meer als een losse vorm van samenwerking, een coalitie, maar dan na eventuele verkiezingen. Voor de volgende verkiezingen zie ik dat niet gebeuren. Zoals I amsterdam zegt, elk van de drie partijen heeft een eigen doelgroep, en die zijn nog niet klaar om een fusie te verteren. Kijk ook maar eens rond, op het internet woedt nog een oorlogje tussen VB- en LDD-fans. |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ook dat de Nederlandse zakenwereld, net als de Amerikaanse, een stuk harder is.
|
![]() |
![]() |
#619 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onlangs stelde ik mijn eigendom te koop. Het gaat hier wel om een eigendom buiten categorie zoals ze dat noemen. De eerste kandidaat koper welke contact nam was,….. hoe raad je het zo goed, een Nederlander. Al aan de telefoon was een van zijn vragen hoeveel het , zoals zij het noemen, privé gedeelte ( zwart ) mocht bedragen. Gezien de grote afstand wou hij eerst een gesprek over de voorwaarden ergens half weg in een hotel. Mijn nieuwsgierigheid gebood me op het voortel tot ontmoeting in te gaan. Ter plaatse werd ik benaderd door een typetje wat regelrecht uit een maffiafilm gaan lopen was. Na een kort gesprek kwam het er op neer dat hij gezonden was door zijn baas om voor hem te onderhandelen. Zijn baas kon niet in eigen naam kopen en moest dit doen via een holding vanwege zwart geld. De holding deed dit ook niet voor niets natuurlijk maar die wou betaald worden in briefjes van max. € 100 en hij had alleen Engels geld of briefjes van € 500. Hij wou € 175.000 zwart betalen maar dan moest ik hem in ruil voor de briefjes van € 500 voor € 175.000 kleine biljetten bezorgen. Wordt er U nog niets duidelijk? Dat is dan privé. Ik wil niet beweren dat er geen eerlijke Nederlanders bestaan maar het is toch zo vervelend dat je er zo hard naar moet zoeken om er eentje tegen te komen. Nee, als ik geen andere keuze zou hebben dan ofwel met de Wallonië ofwel met Nederland, dan nog liever met Wallonië. Laatst gewijzigd door Garry : 7 februari 2008 om 17:36. |
|
![]() |