![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet NVA doen bij splitsing van het Kartel ? | |||
Samengaan met Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
17 | 19,10% |
Samengaan voor een echt Vlaams kartel met Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 35,96% |
Als onafhankelijke partij opkomen |
![]() ![]() ![]() |
38 | 42,70% |
Samengaan met nog een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,25% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ten zeerste twijfelachtig of de NVA in staat zou zijn om in zijn eentje de kiesdrempel te halen. Het is quasi uitgesloten dat Lijst Dedecker bereid zou zijn om met de NVA een kartel aan te gaan, gezien de negatieve ervaringen die Jean-Marie Dedecker met Dewever heeft meegemaakt. Het valt niet uit te sluiten dat niet alleen het kartel CD&V-NVA zou kunnen barsten, doch ook de SP.a zou zijn huidige kartelpartner Spirit misschien wel eens kunnen dumpen. In een dergelijk geval zou de NVA misschien kunnen overwegen met Spirit een kartel te vormen. En misschien kan Vivant zich daar dan ook ineens bij aansluiten, daar zij in de Open VLD nog nauwelijks aan bod komt. |
|
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien denk ik dat De Decker w�*t blij zou zijn mocht Dewever uit arren moede bij hem komen aankloppen. Ik zie Dewever echter eerder als een aal onder de Belzieke lat door kruipen dan naar de man toestappen die hij onder tsjevendwang buitensjotte.
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#586 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je 'nog' niet de slimste bent op dit vlak, dan kan dit je misschien de allerslimste maken én overtuigen.
http://www.standejong.nl/archief/200...fusienl-be.doc http://verenigdenederlanden.skynetbl...van-prof-em-sw
#589 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat dat enkel kan als er aan beide zijden een aantal 'toppers' naar de coulissen verdwijnen. Nu met Valkeniers als VB voorzitter liggen de kansen daar al wat beter, maar erg groot acht ik de kans momenteel niet.
|
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samensmelten is geen bondgenootschap hè. Als ik dat soort zaken opmerk wordt mijn achterdocht gevoed met een zeer zwaar drie gangen menu. |
|
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien windt hij dan wel wat kiezers aan de andere zijde maar dan heeft hij voor goed afgedaan als Vlaams nationalistische partij. Laatst gewijzigd door Garry : 28 januari 2008 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#592 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
BDW is ook een van die topfiguren die dan naar de coulissen zal moeten. Ik wil maar zeggen dat volgens mij de meerderheid van de basis van zowel VB als N-VA best bereid is om samen te werken. Enkel de (huidige) N-VA top lijkt mij er zich echt met hand en tand tegen te verzetten. Kwestie van goed te staan bij de machthebbers van Belgique. (Waarmee ik niet zeg dat er binnen het VB geen verdere vraagtekens zijn) Nu kijk: BDW heeft bereikt wat hij hoopte te bereiken door deze strategie; i.e. ze zitten mee aan de onderhandelingstafel. Als dit uitloopt op een sisser* lijkt mij dat hij - als hij eerlijk is - geen andere keuze heeft dan te erkennen dat er met deze strategie niets te bereiken valt en dan schiet er enkel nog de VB strategie over. * wat niet zeker is maar veelbelovend is het toch allemaal nog niet geweest. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 30 januari 2008 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zelfs d�*t lukte zo goed dat een aantal Vlamingen niet eens meer van hun parasieten gescheiden willen worden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 januari 2008 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we gaan toch nog over een verdeling onderhandelen, niet ?!? ik pleit voor een combinatie van onderzoek naar oorzaken/bestedingen en de rest (wat niet meer achterhaald kan worden) verdelen op basis van km² of eventueel bevolkingsaantallen (maar dan moeten tellingen gecontroleerd worden, want Walen en tellen, dat geeft nog al eens opmerkelijke resultaten (cfr leerlingenaantallen)... in geen geval ga ik akkoord met een verdeling op basis van economische draagkracht (BBP) ... dat is een regelrechte bestraffing van de 'vlijtige' leerling. nota aan mezelf : mss Nederlanders inhuren in onze opdracht te onderhandelen met de Franstaligen ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 30 januari 2008 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
#596 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop voor je dat je dat sarcastisch bedoeld...
|
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mss als "aanval is de beste verdediging".
#598 |
Vreemdeling
|
![]() Die domme klojo van een bourgeois dat die maar daar blijft, of vertrekt naar servie om naar eurosong te gaan zien . die apekloot is bij vb niet gewenst!!
|
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bedoelt dat bourgeois nog iets te intelligent is voor het vb?
|
![]() |
![]() |
#600 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook BDW's uitspraken over de kiezers van VB waar hij ze " een mesthoop van kiezers " noemt is toch wel genoeg om de wenkbrauwen te fronsen, heeft hij dan nog niet door dat hij zal moeten leren aanvaarden dat hij VB nooit naar de loef zal kunnen steken ? VB is de enige vlaams-nationalistische partij, en alle anderen die dat thema willen overnemen vallen door de mand, .... uit vrees voor een cordon. Salonfahig willen worden, heet zoiets. Opkuisen die handel.