![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en de sorteerkastjes waren veel te klein - alsook de sorteerruimten - soms gaf dit ruzie en stress omdat je over mekaars postzakken viel enzo
de kastjes waren trouwens zodanig dat je telkens je knie eraan stootte op dat zelfde zeer pijnlijke plekje - terwijl je knieen net heel belangrijk zijn om te fietsen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() ik herinner mij de tijd bij de post als een heel toffe tijd op vlak van collegialiteit - er was een grote onderlinge solidariteit en we dekten elkaar in en namen het spontaan voor elkaar op
maar het bestuur en de top is zo rot als snot - de post wil je echt niet als werkgever en dat is dan ook de reden waarom de postbode altijd zo kortaf is en slecht gemutst - behoudens uitzonderingen kan je die mens best niet te veel rond zijn kop zeuren - en wees blij dat hij/zij je post nog brengt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In dit geval is er zelfs sprake van een verzwarende omstandigheid aangezien we hier te maken hebben met een diefstal gepleegd door een loondienaar. Juridisch staat dit gelijk aan huisdiefstal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() ik spreek u hierin niet tegen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Betalen we nog niet genoeg misschien om een brief te sturen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
yep tegenwoordig rond half twee 's middags !!!! ![]() heb haar al eens gevraagd of ze nu gewoon traag was met de post van gisteren of heel snel met de post van morgen ... maar dat was ook te hoog gemikt ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat werken voor de post dik tegenvalt.
![]() |
#28 |
|
![]() Ik betwijfel of dat tekort aan mankracht echt het probleem is. M.i. is het een simpel excuus om het werk niet naar behoren uit te voeren want met alle respect: dat gebeurt duidelijk niet altijd.
Ze profiteren gewoon en zijn liever lui dan moe. Niet allemaal natuurlijk, maar een paar zijn er genoeg om iedereen te laten zien dat hard werken geen vereiste is. Enkele voorbeelden die ik ben tegengekomen, en dan nog enkel op de laatste maanden: - Politiecontrole op zaterdagavond. Het enige wat werd gecontroleerd waren rijbewijzen en autoverzekering. ![]() - Ik vraag me af waarom er hier op kot allemaal aparte brievenbussen staan, want die worden gewoon allemaal samen bovenop de brievenbussen gesmeten. - In Leuven worden studenten zwaar beboet indien ze s nachts lawaai maken, wat normaal is in mijn ogen. Er zijn natuurlijk mensen die willen slapen. Het is me echter al een paar keer overkomen dat ik me afvroeg wie zoveel kabaal maakte, opkeek en de politie zag ...
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 februari 2008 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge beseft dat niet als fietser hoor, maar je bent werkelijk onzichtbaar zonder ... als de fietsers allemaal zo laks blijven omspringen met hun verlichting gaan ze binnenkort allemaal verplicht zo'n fluo hesje moeten dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Sinds dat ik zelf auto rij heb ik er voor gezorgd dat al mijn lichten goed werken op mijn fiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() niet op de pianist schieten mateke - de facteur stelt geen prijzen op he - wel zijn achterlijke werkgever
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
op het facteurke zijn kop schijten is natuurlijk gemakkelijk ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ja, het is altijd iemand anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() stelt de facteur dan prijzen op ?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() HAMC de individuele postbode heeft dan ook maar niks of niks te maken met de prijs van het product (de brief of pakketbestelling).
En deze mensen worden al niet al te vet betaald, dusja, het mag zelfs nog wat duurder me dunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() het is oa dat soort van rotopmerkingen een ganse dag, van de niet verder nadenkende mensen die het werk bij de post mentaal ook nog eens wat slopender maken - alle postbodes haten daarom hun werkgever - werkelijk allemaal - en volstrekt terecht
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() weet je en als er nu één postbode zou klagen dan zou het aan hem liggen maar ga er maar es mee praten - ze klagen allemaal - dus is er duidelijk iets mis met de werkgever
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |