![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: wie is de beste opvolger ? | |||
Jean Marie De Decker |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,39% |
Vincent van Quickenborne |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,17% |
Hugo Coveliers |
![]() ![]() ![]() |
14 | 23,73% |
Herman De Croo |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,39% |
Annemie Neyts |
![]() ![]() ![]() |
5 | 8,47% |
Jeanine Leduc |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,39% |
Patricia Ceyssens |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Fientje Moermans |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kabouter Plop |
![]() ![]() ![]() |
28 | 47,46% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() wie is de meest geschikte opvolger voor KK ??????
zou het Jean Marie kunnen zijn.. of Quickie..... of nen antwerpenaar.........met slechte tanden.... of een vrouwmens ???? ![]()
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() vrt voting: smijt Pinokkio ook maar buiten
![]() ![]() ![]() resultaten voting Heeft Verhofstadt de VLD-crisis goed aangepakt? ja = 24% (417) neen = 76% (1325) Totaal aantal stemmen: 1742 Enkel uw eerste klik op 'ja' of 'nee' wordt bij de stemmen geteld. |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Kabouter PLOP for president......
t'zit eraan te komen ! ![]() ![]() ![]()
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De ideale opvolger zou een bekwame, verstandige, toegewijde, ....
Ze zitten met een probleem ![]()
#7 |
Minister-President
|
![]() De VLD heeft afgedaan!
Ze mogen nu zelfs Willy De Clerck voorzitter maken, het zal niet meer baten. De schade die zowel De Gucht als Verhofstadt aan hun partij hebben aangericht is onherstelbaar. Het grote slachtoffer van deze vaudeville is uiteindelijk het liberale gedachtengoed zelf. Goed dat er voor de Liberalen nog één echte liberaal alternatief is: het Liberaal Appel. Daarom roep ik elke welmenende liberale kiezer op om te stemmen op de liberale partij, die het liberalisme combineert met gezond verstand: Het Liberaal Appel! |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik vind dat trouwens ook niet VLD leden moeten mogen stemmen.
We betalen tenslotte toch ook belastingen die via dotaties naar de VLD gaan.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt de Croo.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Liegebeest (weliswaar een groen onding, maar toch) Tita Tovenaar En als er twee voorzitters moeten zijn dan volgende kandidaten: Peppi en Kokki (Coveliers en Van Quickenborne) of Jacobus en Corneel.... |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik heb op Alexandra Colen gestemd. Dat was toch dat onderste bolletje hé?
![]()
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
da begint hier verdacht veel op spamming te lijken hé.... |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even vergeten? ![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik snap dus van geen kanten waar je onderschrift op slaat. 'Daarom net niet SP-A!', zou ik eerder zeggen.
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Partijdiscipline noemt men dit .... Als die interne democratie is voor niets goed. Zonder leiders is het kot een chaos, zoals bij de VLD.
||
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() De vereisten van de opvolger zijn af te meten aan zijn vaderlandslievende eigenschappen.
|
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|