![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3401 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Hou er rekening mee dat ik op dit forum verscheen in het prille begin en héél kort na Superstaaf. Daarvoor postten we ook allebei op een andere forum. Je moet mij die man dus niet meer leren kennen.
![]() |
![]() |
#3402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WAAL is nog altijd aan het zoeken naar die bijna onzichtbare toevoegingen van Superstaaf, denk ik.
Een goede raad, WAAL. Copy/past die ondertitel gewoon even en je ziet glashelder wat je tot nu toe is ontgaan. Jij, met je veel slimmere kop dan een Vlaams-nationalist, had nochtans kunnen weten dat die ....ahum... 'lege' ruimtes daar niet toevallig stonden.
![]() |
#3404 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Anno 2008... En het zit eraan te komen...
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 24 maart 2008 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3405 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn nog dingen buiten Politics meiske!!!!!!! Citaat:
Dat is toch perfect, wie wil er dat niet.. "Voor Vrijheid van meningsuiting" dat kunnen we hier toch allemaal doen, en kom niet af met het vb word monddood gemaakt ze kunnen even goed hun mening zeggen en folders verspreiden............ "Voor Rechtstreekse democratie" Je krijgt de politiek die je verdient..... Heb ik ooit beweerd van een slimme kop te hebben!!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waarom Superstaaf DIT ooit postte op dit forum als er onder het Belgische regime vrijheid van meningsuiting is:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3407 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was op dit forum geen grotere pleitbezorger voor directe democratie dan Superstaaf. De redenen daarvoor verpakte hij o.a. in deze woorden: Citaat:
Wat de vorstelijke salarissen betreft: Citaat:
![]() |
![]() |
#3408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3409 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik kan niet in zijn naam spreken meiske, ik ken die mens niet en nog minder dan zijn gedachten!!!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo ken ik u weer Knuppel, ook een groot gedacht van uzelf blijkbaar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg Walekop, had je nog iets te zeggen of blijft het bij kinderachtige ad hominem gezever?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dus. Geen wonder dat hun gewest zo'n ramp is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3414 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3416 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
, de walen hebben veel meer respect voor de natuur ...... zou dat aan dat goed vlaams bestuur liggen!!!!!!! Laatst gewijzigd door De Waal : 25 maart 2008 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3420 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en dan nog al die straten die 2 steden met elkaar verbinden vol zwieren met koop centra alla blokker, kruitvat, hema, aldi's en de cirkel is rond. |
|
![]() |
![]() |