![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een verklaring van een burger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ken natuurlijk de details niet van je zaak; maar voor zover wat jij vertelt klopt, snap ik je reactie; ik keur ze niet goed maar ik snap ze wel.
Laatst gewijzigd door Maes_P : 1 april 2008 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat men niet naar de bewijzen kijkt of er geen rekening meehoudt, ik zeg alleen als er geen sluitend bewijs is dan gaat het omwat de magistraat denkt, zijn innerlijke overtuiging. Als die denkt dat je het gedaan hebt heb je pech, ook al is er geen bewijs. Nadeel van eerste aanleg - correctioneel, is dat ze hun vonnis niet moeten motiveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
HAMC: met alle respect maar je concludeert hier vanwege 1 veroordeling die volgens U onterecht was, dat het ganse belgische rechtssysteem mank loopt. Ik heb erg veel respect en begrip voor je mening, vooral omdat jij persoonlijk dat onrecht zo sterk voelt omwille van je verhaal. Maar sorry, ik kan niet een gans systeem verwerpen vanwege dit ene verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Ik probeer niet van het gerecht in een slecht daglicht te stellen, ik zeg gewoon hoe het werkt. Waar haalt u dan uw kennis van het gerecht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]()
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Intussen heeft dat koppel zich gemeld. Ik zou dat niet gedaan hebben. Als blanke trek je toch altijd aan het kortste eind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 1 april 2008 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Die mensen hebben klacht neergelegd tegen de negerin, alsof dat dat iets uithaalt, als ze al vervolgd wordt dan wordt ze vrijgesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het ook niet vertrouwd hebben om in de openbaarheid te komen.
Maar gelukkig hebben ze de fysieke bewijzen (krassen, schrammen, bezoek aan kliniek voor onderzoek) dus daar hebben ze tenminste iets aan. Verder zullen we er vast niks meer van horen. Zeker niet als zou blijken dat de zwarte madam in de fout is gegaan.... ssstttt... sjjjjsst...
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Die titel klopt, de negerin is duidelijk racistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burgemeester
|
![]() Het verhaal zal herleid worden tot een "trottoir-incident" waarbij de bange blanke man niet verdraagt dat er met de fiets op de stoep mag worden gereden.
Maar wees gerust dat dit soort van omgekeerd racisme niet zal tellen... En daarbij hoop ik dat dit "racistisch" koppel eerst bij een advocaat is langsgegaan want anders zou ik mezelf ook nooit gaan aangeven bij de politie, dat is duidelijk. Heb ooit eens mijn "burgelijke" plicht gedaan als getuige bij een verkeersongeval. Dat doe ik NOOIT meer, heeft me meer miserie opgeleverd dan me lief was.
Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 1 april 2008 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom is de VRT die dame gaan interviewen? Meerwaarde? Ooit al een autochtoon op deze manier geinterviewd gezien (bij hem thuis om zijn verhaal te doen) zonder dat er een bewijs geleverd was van ontucht? Als er geen getuigen waren geweest, welke ideologie had hier dan van geprofiteerd? En welke bevolkingsgroep? Wie had onder druk komen te staan om verdraagzamer te zijn? Dit is wel degelijk belangrijk, nieuws moet naast objectief en sereen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik voel me helemaal niet gestigmatiseerd als Vlaming. Dat gaat toch niet over de "Vlaming"? Dat ik en jij blijkbaar omgekeerd reageren op dezelfde weergave van een nieuwsbericht, bewijst net dat het wij zijn die subjectief zijn en niet de journalist. Citaat:
edit: Gevonden! Regina Louf (aka Getuige X) Citaat:
We hebben het hier over een incident, niet over een trend. Als "links" dit recupereert moet je de journalist niet beschuldigen. Don't shoot the messenger enzo. Citaat:
Laatst gewijzigd door Maes_P : 1 april 2008 om 14:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was geen kwestie van lezen, was meer een kwestie van luisteren. Maar vrees dat ge de berichten uiteindelijk bij vrt en/of vtm zult moeten opvragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |