![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Getekend. U ook, mag ik hopen. PS: reacties als "en gij eet nooit vlees of wa" worden op gegaap onthaald. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's multicultureel. Je mag niemand met de vinger wijzen omdat zijn/haar cultuur afwijkt van uw mening.
Ben ik nu niet mooi poco?
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Teken gewoon, gast. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Burger
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik de kans krijg dat vervelende kefmormel van de achterburen in de stoofpot te rammen, dan doe ik dat.
|
|
|
|
#6 |
|
Parlementsvoorzitter
|
En uw discriminatie wordt met gegaap ontvangen. Want u wilt het inderdaad niet horen. Eet u geen vlees dan? Zijn varkens, koeien, konijnen, hazen, ganzen en paarden minder waard dan honden en katten? Ik zou haast een tegenpetitie starten die ijvert voor het legaliseren van het het fokken van honden en katten voor vlees consumptie.
|
|
|
#7 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik respecteer de Chinezen en hun voedingsgewoonten. Omdat ik dus politiek correct ben, onderteken ik deze neurotische petitie uiteraard niet.
Lang leve het multi-carnivorisme. Ofte, mind your own dogs.
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lang leve het levend villen van honden. Ik hoop dat je gelooft in reincarnatie. Dat kan nog leuk worden.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zou evenmin een boodschap hebben aan moslims die me willen verbieden om varkensvlees te eten, aan Indiërs die me willen verbieden rundsvlees te eten of vegetariërs/veganisten die me vlees eten tout court zouden willen verbieden... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik verbied je geen vlees te eten. Ik eet zelf vlees. Al probeer ik dat wat te minderen wegens ongezond bij overdaad.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar nee, dan krijg je weer een reactie a la, "ge zijt zeker vegetarier" of zo. En nee, ik ben noch vegetarier noch veganist. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Uw enige reactie is gaap, goede debater bent u. Uw punt heeft zo te zien zo weinig kracht dat u wegwuiven als enige optie ziet.
|
|
|
#14 | |
|
Europees Commissaris
|
Om maar te zwijgen dat hij interessante punten negeert:
Citaat:
Het gaat toch eerder om de manier waarop zeker?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 april 2008 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
|
Citaat:
De chinese slachters zijn écht gevoelensloze, stompzinnige pummels: ik heb er géén greintje respect voor. Ik zou het zelfs toejuichen als ik zie dat zij hetzelfde lot ondergaan, zodat zij eindelijk eens kunnen voelen wat zij jarenlang onschuldige diertjes hebben aangedaan. Als men een dier wilt consumeren doet men dat volgens de wetten van het fatsoen: het dier eerst en vooral een zo pijnloos mogelijke dood laten sterven alvorens men het bewerkt.
|
|
|
|
#16 |
|
|
Het gaat hem vooral over de manier van slachten. En als je de brutale, primitieve, barbaarse manier van slachten die de Chinezen gebruiken toejuicht, bent u een sukkelaar, een mens onwaardig.
|
|
|
#17 |
|
Parlementslid
|
Is het het Vlaamse leeuwtje in uw avatar dat u genoegen doet nemen met dit infantiele non-argument?
Een stevig onderbouwde kritiek op jouw selectieve verontwaardiging gewoon counteren met "gaap" is zó zwak dat ik je ervan verdenk bewust ergernis op te wekken door volledig voorbij te gaan aan het doel van een discussieforum. Als je hier geen discussie wil, ga dan met de kleintjes spelen. Op zattevrienden.be zoeken ze nog "gapers". Off-Topic: Is dat jouw kat op je avatar? Leuk beest.
|
|
|
#18 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
PS: ik ben WEL vegetariër. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Banneling
|
honden zijn zoogdieren, net als koeien en varkens.
ze zien er enkel schattiger uit. daarom de selectieve verontwaardiging. maar soit, ik ben ook tegen het eten van honden natuurlijk. |
|
|
|