![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4981 |
Parlementslid
|
![]() nogmaals fox
daaraan zie je meer hoe de mind werkt van een mens door een trauma, de shock van het gebeuren Geloof je elke stem die heel rustig instructies geeft met de boodschap dat een explosie een vuurzee is en geen cd Dat zijn hypnose technieken toegepast op de massa 6 miljard mesnen zijn erin getrapt dat bestaat kijk naar de geschiedenis daarom word wakker uit je droom; Ik zei het gisteren nog ik heb als kind een keer een klap gehad aan tafel van mijn vader dit heb ik uit mijn geheugen gewist ik heb daar geen beelden van, mijn andere familieleden waren erbij . toen ik erachter kwam dat dat gewist is in mijn brein doordat zij me het gebeuren vertelde en herinnerde was ik totaal ongelovig en zei dat kan niet, Ik was erg geshokkeerd net als danny jowenko dat is de werking van de psyche. die beschermt je voor al te grote traumas De overtuiging van iets is wit of zwart bepaald wat je ziet. niet de rede. en die overtuiging kan je ahw implanten met trauma technieken in een persoon zijn hersens. Laatst gewijzigd door Babylonia : 23 april 2008 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4982 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
word wakker man! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun jij je misschien nog beelden ophalen van alle dingen 5 jaar geleden...niet traumatish dus? Ik niet hoor. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 23 april 2008 om 11:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4985 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier maakt eigenlijk iemand zichzelf belachelijk ![]()
![]() |
![]() |
#4986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet niet altijd jij zijn die dat doet e.
![]() |
![]() |
![]() |
#4987 |
Banneling
|
![]() Nog nooit van een 'honeypot' gehoord?
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 april 2008 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4990 |
|
![]() Je beseft zelfs niet wat je hiermee bevestigt
![]()
![]() |
#4991 |
Vreemdeling
|
![]() Another massive piece of evidence omitted from all mention by the Kean Commission, was the third building that collapsed on 9/11 - WTC 7. This 47-story building housed offices of the CIA, DOD, IRS, and the Secret Service, as well as Rudy Giuliani’s emergency bunker, and a large SEC database of over 3000 files on pending Wall Street investigations. At 5:20pm, building 7 symmetrically collapsed into its own footprint in 6 seconds flat. This building was not hit by a plane, suffered only minor structural damage, and had isolated fires on a few floors. Also, Demolitions experts have identified building 7’s characteristic “kink” just before it was brought down. A kink is where the building begins to fold inwards after the central support beams are blown. Standard procedure for implosions, they pull the middle infrastructure first and let the floors fold into one another, instead of dangerously blowing debris outwards.
In another interesting twist, the British BBC news actually reported on the collapse of building 7 at 4:57pm – 23 minutes before it happened! As the journalist is talking about building 7’s demise, it can be seen still standing over her left shoulder. CNN also had a similar report an hour before WTC 7 came down saying “we are getting information now that one of the other buildings; building 7 … has either collapsed or is collapsing.” Anyone else curious where CNN and the BBC are getting their information? www.linktoit.com/atlanteanconspiracy |
![]() |
![]() |
![]() |
#4992 |
|
![]()
![]() |
#4993 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Even untill this day, the debunkers don't get it ![]() Anyway, thanks for your support and let's try to find more evidence about 9/11, the inside job by excellence.
![]() |
![]() |
#4994 |
Parlementslid
|
![]() Beste ILWILL
Ik was een jaar of tien en herinner me de dag erna als de dag van gisteren. Ik takkelde mijn vader die kwaad werd en in mijn geheugen was vanaf die dag mijn relatie anders met hem, daardoor. Spijtig genoeg. Ik weet het aan mezelf. Ik had hem vernederd. 5 of 6 jaar later is in gesprek met andere familieleden uitgekomen dat het niet daardoor kwam maar dat ikzelf slachtoffer was de dag ervoor van een traumatische ervaring met hem. Dat was heel vreemd als gezonde buitenmens, je beseffen dat je zo volledig iets kunt uitwissen uit je geheugen dat nog maar zo pas geleden is gebeurt. Het is nog altijd een beeldloos gebeuren in mijn hersens Ik weet er niks meer van. Zo werkt een onderbewuste met veel dingen. Ook in het positieve... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4995 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4996 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/7361414.stm
![]() |
![]() |
#4997 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee! Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4998 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4999 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5000 | |
|
![]() Citaat:
Al Quada doet nu zelfs al de moeite om tegen de 9/11 conspiracy theories te ageren.... pure kolder. Mensen toch doorzie het eens.
![]() |
![]() |