![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat diegenen die aansprakelijk zijn voor de onleefbaarheid van de multiculturele samenleving ("...ze voor iedereen leefbaar moeten maken") financieel opdraaien voor de ellende die ze verzoorzaakt hebben. Ik hoef alvast niet aangesproken te worden, want ik heb er nooit voor gezorgd dat onze maatschappij de vuilbak en het OCMW van Europa werd. Ga dus maar zagen bij de progressieven die zonodig die onleefbaarheid wilden en er 100 % voor verantwoordelijk zijn door hun wanbeleid. Kaviaarsossen genoeg : ga bij hen maar aankloppen ... in hun witte, monoculturele villawijken. Laatst gewijzigd door Online : 30 april 2008 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() seg online, kan jij je islamfobie nu nooit eens wat onderdrukken?
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat jij je dus maar verder indimideren door islamofiele progressieven. Alleen naievelingen, dommerikken en lafaards lopen nog in dat rijtje mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Wanneer antwoord je nog eens op mijn vraag over wanneer islamlanden zich aan multiculturaliteit zullen gewagen? Beetje met je mond vol tanden? Laatst gewijzigd door Diatonos : 1 mei 2008 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() uw moeke heeft u duidelijk geen manieren geleerd he
eigenlijk zoekt ge bij achterlijke landen excuses *knip*
Putain putain c'est vachement bien Nous sommes quand même tous des Européens!!! ![]() Laatst gewijzigd door Diatonos : 1 mei 2008 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar nee zenne, Islam dat is een misdaad natuurlijk.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze staan dan ook met hun mond vol tanden als je hen vraagt hoe het met de multiculturaliteit staat in die landen waarvan ze de cultuur "verrijkend" vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De poco's hebben nog wat tijd nodig om dat te beseffen. Links en rechts worden er toch al enkelen wakker uit hun lethargie. De rest volgt wel ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verbieden die handel ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus jij bent fan van dwang terwijl nog geen misdaad gepleegd is?
Genoteerd
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
=> jij dwingt (enfin, of zou er toch mee akkoord gaan) gelovigen niet meer in staat te zijn hun geloof te betuigen. Dus dat is dwang, of hoe praat je je daar nu uit? En dat dwang er is voor een misdaad is gepleegd is evident. Niet alle gelovigen zijn misdadigers.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dwang? Dat is evolutie. Bevrijding. Beschaving. Ze zouden er dankbaar voor moeten zijn. Niets belet hen in hun hoofd gelovig te zijn, maar in de publieke ruimte hoeft het niet en zou het zeker niet mogen mogen. En nog minder mag van de belastingbetaler verwacht worden dat hij opdraait voor de zinsbegoochelingen van die zwakkelingen. Het belastinggeld zou dus beter gaan naar heropvoeding, of psychologische begeleiding voor diegenen die moeite hebben met afkicken, maar uiteraard niet naar moskees en de hersenspoelsessies van geimporteerde haatbaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Ik hoop het.
Even nog een toelichting over de islamitische visie op multculturaliteit. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat valt niet goed te praten, dat zegt niemand hier (hoop ik) toch ook.
en het is een misdaad die bestraft hoort te worden. Maar dat maakt nog niet dat de Islam de baarlijke duivel is.
![]() |
#39 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 april 2008 om 19:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is maar hoe je het bekijkt. Ik noem het eerder een bevrijdingsmacht. Driewerf verkiest duidelijk de dictatuur van Saddam met bijhorende chemische en andere uitschakelingsoperaties. Moet hij beslist heel verrijkend gevonden hebben. |
|
![]() |
![]() |