![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je wil blijkbaar geen rekening houden met het totaal van de populatie. Als in een land waar slechts 5% moslims verblijven er 16% moslims in het gevang zitten, dan zijn die duidelijk méér crimineel dan de niet-moslims in dat land. Dacht je nu écht dat we in jou kronkelredenering zouden intrappen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou graag eens het artikel lezen uit DS waar je naar verwijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het zal u niet lukken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leer rekenen. of zit je nog in het stadium dat je enkel kan tellen als het over appeltjes en peertjes gaat? en waar verwijs ik naar een artikel uit DS? Het openingsartikel verwijst naar een bericht uit de Washington Post slimmeke! het is wel in het engels, denk je dat het zal lukken? http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...042802857.html
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 mei 2008 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Blijkbaar weet je zelfs niet meer wat je zelf schrijft. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
ha! d�*�*r! ok, google even, het staat zelfs op politics.be ergens. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 3000 -4000 man van de gevangenispopulatie in Belgié moslims zijn was zelfs verleden jaar te lezen op de rode zender. Daarmee dat men ook een soort van almoezeniers ging aanwerven om die moslims bij te staan in de gevangenis. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 mei 2008 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil dat met mijn ogen lezen. Een link a.u.b. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De desbetreffende link vind ik niet meer. Maar misschien dat onderstaande tekst jouw ogen wel zal doen open gaan. Allochtonen, en zeker die met een islamitische achtergrond, vormen een meerderheid in de Nederlandse Penitentiaire inrichtingen. Een recent onderzoek van het Kaski meldt dat van de jeugdige populatie van het gevangeniswezen 26% moslim is. In vergelijking met andere West Europese landen, zoals Frankrijk, is dit percentage zelfs aan de voorzichtige kant te noemen. Volgens Khosrokhavar passeert de islamitische populatie in penitentiaire inrichtingen in Frankrijk vaak de 50%, in plaatsen met een grote moslimdichtheid zelfs 80%. http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE2/majouaou11.htm Laatst gewijzigd door daiwa : 2 mei 2008 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Circe een bericht aanhaalt, waarin staat dat "In België is zestien procent van de gevangenispopulatie moslim en is twee procent van de Belgische bevolking moslim." En dan voegt Circe toe : "Raar genoeg spreekt men hier van 16% in Belgie. Echter een tijd geleden schreef DS dat van de +/- 9000 gevangenen er ongeveer 4000 moslim waren (zie artikel over het inhuren van gevangenisimams)." Dan wil ik dat artikel zelf lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het aantal gevangen mosilms dat DS opgeeft - 4000 - en dat wat VRT opgaf - 3000 - 4000 ligt toch dicht in elkaars buurt vind ik. Citaat:
Ik denk niet dat het hier anders zal zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 2 mei 2008 om 22:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb ondertussen geantwoord in de voorziene rubriek. Heeft blijkbaar niets met kerken te maken, maar soit, kom daar zeker nog op terug. Toch vreemd dat je mij naar een oplossing vraagt voor die linkse pasja's die ik zoveel mogelijk probeer te negeren. Heb een leven Online, discussieer ook over oplossingen ipv problemen groter te willen maken dan ze al zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of verkies je een verblijf in Toscane tussen de politici ? Laatst gewijzigd door Rudy : 2 mei 2008 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even simpele als goedkope oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal die cijfers toch maar geloven als ik zelf het artikel heb kunnen lezen. Ik wil dus nog altijd graag een link naar het artikel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |