Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2008, 00:26   #361
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
veel hoerenlopers zijn moslim. Pas maar op ! Een ziekte is gauw opgescharreld. Gaat uw man veel op stap met zijn kameraden ?
Jij spreekt uit ervaring?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 00:28   #362
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dit crapuul?:

Ha, dat is een moslim? Of heb je 't over al veroordeelde tieneraanranders en homo-meppers als de bekende blokker Xavier B? Ik wist niet dat die moslim was, maar 't kan natuurlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=29H7_jnG6yg
Bij elk volk is crapuul te vinden. Maar alles hangt af van het percentage: bij moslims ligt dat gevoelig hoger als bij vlamingen, dat moet zelfs u weten. En hoe zou dat toch komen , hé ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 07:40   #363
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De niet nader bepaalde belasting die Dhimmies moeten betalen aan hun Moslim heer.
Beste,

Kan je het bewijs geven (zwart/wit) dat deze belasting ergens geheven wordt anno 2008 ?
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 07:42   #364
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar nu zijn we bij het hekele punt nietwaar.
De wet is de wet, maar als mensen die wet gewoon negeren en hun zinnetje doordrijven.
Of nog beter, de wet verachten. En de straffen niet meer zien als een straf.... wat daarmee?
Dit is inderdaad het belangrijkste.

Iedereen kan functioneren binnen een door de wet bepaald kader.Overschrijdt men deze dan moet men optreden zoals in deze maatschappij is voorzien.

Indien de overheid niet adequaat kan optreden is er een probleem en moet het nodige gedaan worden om dit te verhelpen. Als het nodig is moet men maar een nieuwe minister van justititie of binnenlandse zaken aanstellen die van aanpakken weet.
Oud 20 mei 2008, 07:44   #365
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Wat ben jij een dwaas geval zeg. Doe uw ogen eens open !!!! Al die nieuwe belgen weigeren hun jongens op te voeden. Die komen terecht op de straat en maken het ons autochtone meisjes heel lastig. Ze misbruiken hun godsdienst. immers de islam vind alle ongelovigen vrouwen hoeren. Dus ze mogen ons alles aandoen.
wat een simplistische gedachtengang.
Oud 20 mei 2008, 07:45   #366
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik hou niet van de islam cultuur met hun onderdrukking van de vrouw. Je mag nog veel van je grote broertjes laten komen. Ik heb geen angst meer - ik heb steeds iets in mijn zak om me te beschermen. De islam vriendjes roepen steeds wij worden baas in belgie. Awel probeer maar. Ik garandeer je dat er oorlog van zal komen. en dat willen jullie. De islam heeft als plicht ongelovigen te kelen.
Zie dat de politie je niet oppakt voor een illegale wapen.

... en roep zeker niet op tot geweld.
Oud 20 mei 2008, 07:49   #367
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
bewijs waar staat dat ongelovigen vrouwen hoeren zijn. je hebt wel makkelijke praatjes, dus wie is er hier nou een dwaas?

juis jah jij zelf.
Inderdaad, die shaddy is me wat.
Oud 20 mei 2008, 07:50   #368
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Beste,

Kan je het bewijs geven (zwart/wit) dat deze belasting ergens geheven wordt anno 2008 ?
Neen, gelukkig word Yizha nog niet geheven. Uitgezonderd enkele afpersertjes die anders toch een andere vorm van zulk beschermingsgeld zouden eisen.

Citaat:
Dit is inderdaad het belangrijkste.

Iedereen kan functioneren binnen een door de wet bepaald kader.Overschrijdt men deze dan moet men optreden zoals in deze maatschappij is voorzien.
Helaas is onze maatschappij niet voorzien op straatschoffies die hun acties proberen te excuseren via een religie die daarvoor op maat gemaakt lijkt te zijn.

Citaat:
Indien de overheid niet adequaat kan optreden is er een probleem en moet het nodige gedaan worden om dit te verhelpen. Als het nodig is moet men maar een nieuwe minister van justititie of binnenlandse zaken aanstellen die van aanpakken weet.
De overheid in België bestaat uit corrupte kontendraaiers die meer tijd en moeite steken in zichzelf in te dekken, en het begrip infantiele politieke correctheid een nieuwe hoogte van kafkadiaanse absurditeit in stuwen dan in een wezelijk en degelijk bestuur te voeren.

Zelfs al zouden we morgen Filip De Winter of JM Dedecker als minister van defensie/justie/binnenlandse zaken hebben, gaan die heren gewoon het "schraap het vetpotje leeg" spel meespelen.
Oud 20 mei 2008, 08:41   #369
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een ziekelijke discussie waar een klootjesvolk racisten probeert wie van goeie wil is, en toch bereid is mensen te informeren, te intimideren. Echt ziekelijk.
Excuseer u noemt mij raciste??? Ik ben niet diegene die woorden roept naar hoofdoekjes. Ik hoor wel woorden als ik naar men werk ga of met men kind buiten speel(hoer). Wie zijn er dan de racisten???

Laatst gewijzigd door shaddy : 20 mei 2008 om 08:57.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 08:45   #370
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Haha om mij een dwaas te noemen moet je wel erg uit je tent zijn gelokt.

maar goed spreek voor jezelf en niet voor een grote groep.

België is een land met instanties om de hoek dus voor elke probleem een oplossing. dat kun je niet vergelijken met ontwikkelingslanden.

wat heeft Islam hier nou mee te maken?

bewijs waar staat dat ongelovigen vrouwen hoeren zijn. je hebt wel makkelijke praatjes, dus wie is er hier nou een dwaas?

juis jah jij zelf.

Aahahahahaa jij bent het mooie voorbeeld van struisvogelpolitiek. Bewijs maar eens dit en dat. Neen ik hoef niets te bewijzen ik weet aan der lijve hoe jullie islambroeders denken. De islam misbruiken om meisjes lastig te vallen. Omdat jullie islammoeders niet mogen opvoeden. Omdat jullie islammoeders zelfs onder het gezag van de oudste zoon worden gezet. Denk nu niet dat ik niet weet hoe jullie denken. Je hebt de verkeerde meid uitgekozen om mee te bekvechten. De islam is een achterlijke godsdienst dat mensen de kans geeft om andere mensen te onderdrukken. Omwille van geloof en geslacht.

Laatst gewijzigd door shaddy : 20 mei 2008 om 08:45.
Oud 20 mei 2008, 08:48   #371
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
De laatste tijd proberen sommige politici over de ruggen van moslimvrouwen heen te scoren door hen voor te stellen als onmondige en domme vrouwen die onderdrukt worden door hun brute broers en vaders. Wil men deze broodnodige discussie helder en zuiver voeren dienen politici, 'witte' feministen maar zeer zeker ook moslims zich op de hoogte te stellen wat de Islam zelf zegt over bijvoorbeeld: vrouwenrechten, eerwraak, educatie, vrije partnerkeuze, maagdenvlies mythe, het orgasme, echtscheiding, 2e vrouw, politieke loopbaan, huishouding, bezit en de eigen achternaam

Islam is niet hetzelfde als cultuur
De wijze waarop sommige Afrikaanse moslims/christenen met hun geloof omgaan (bijvoorbeeld vrouwenbesnijdenissen) is anders dan de wijze waarop bijvoorbeeld Russische christenen/moslims met hun geloof omgaan. Zelfs een Zeeuwse Nederlandse gereformeerde gaat met zijn geloof niet hetzelfde om zoals een Bourgondische ingestelde Brabantse Katholiek en toch zijn zij beiden christenen.

Helaas is het zo dat het onrecht wat vrouwen wordt aangedaan door sommige moslims en andersgelovigen toegeschreven wordt aan de Islam. De sterke invloed van de middeleeuwse mediterrane cultuur, het gebrek aan algemene ontwikkeling en welvaart heeft zijn sporen achtergelaten in de wijze waarop sommige moslims uit armen landen denken over het recht van vrouwen.

Wat zeggen de bronnen van de Islam zelf over vrouwenrechten?
Er zijn twee bronnen te noemen waarop moslims hun theologische jurisprudentie op hebben ontwikkeld. Het eerste is de Koran, het woord van God wat via de aartsengel Grabriël in 23 jaar tijd geopenbaard is aan de profeet Moehammed (vrede zij met hem). Het tweede zijn enige honderdduizenden Hadith, dit zijn uitspraken, gedragingen van de profeet Moehammed. Een moslim probeert in zijn/haar leven zo veel mogelijk zowel innerlijk als uiterlijk het voorbeeld van de profeet Moehammed vzmh na te volgen.

Eer- of bloedwraak
De profeet Moehammed vzmh heeft dit verboden. Zelfs als iemand zijn vrouw zou betrappen op overspel dan heeft de echtgenoot op geen enkele manier het recht of excuus om zijn vrouw te vermoorden maar wordt het huwelijk ontbonden. (Koran hoofdstuk 24 vers 4 tot 20)

Recht op educatie
Het eerste woord waarmee de openbaring van de Koran begon was 'Iqrah' wat betekent 'lees'. De vrouwen van de profeet gaven bijvoorbeeld les aan mannen over de Islam. Zo heeft de profeet vzmh gezegd over studeren en het zoeken naar kennis dat het een verplichting is voor mannen en vrouwen van hun wieg tot aan het graf.

Recht op vrije partnerkeuze
De profeet Moehammed vzmh ontbond huwelijken die gesloten waren tegen de wil van de vrouw. Khadiyyah (r.a.) de eerste vrouw van de profeet was niet alleen 15 jaar ouder dan hij maar vroeg de profeet zelf ten huwelijk. Het recht op liefde en vrije partnerkeuze is essentieel in de Islam.

Het maagdenvlies mythe
Het maagdenvlies bestaat niet. Wat wel bestaat is een opstaand randje in de vagina wat mogelijkerwijze bij een vrouw kan gaan bloeden als zij voor het eerst intiem seksueel contact heeft EN zij daarbij gespannen of onvoldoende vooraf gestimuleerd is. De profeet vzmh heeft zelf het voorbeeld gegeven door te trouwen met een vrouw die geen maagd was.

Het recht op orgasme
De profeet vzmh heeft gezegd dat mannen zich niet als een wilde ezel moeten storten op hun vrouw. Maar dat zij doormiddel van het creëren van voorspel elkaar in de juiste stemming moeten brengen. En dat wanneer een man zijn hoogtepunt bereikt heeft hij zijn vrouw niet onbevredigd mag laten.

Het recht op echtscheiding
Een vrouw kwam na de profeet vzmh en vertelde dat zij haar man verafschuwde en niet meer met hem wilde samenleven. De profeet ontbond het huwelijk.

Het recht op geen tweede vrouw
In deze tijd dat presidenten aan sigarenseks met stagiairs doen en wethouders werkbezoeken aan tippelzones in praktijk brengen erkent de Islam de behoefte van mannen aan meer seks (99% van alle zedenmisdrijven gebeurt immers door mannen). Nochtans de behoefte van een man mag nooit ten koste gaan van het geluk van de 1e vrouw en het beschadigt hierdoor het vertrouwen van de vrouw in de zedigheid en kuisheid van haar man. Daarom dwingt de Islam mannen tot openheid van zaken en verlangens en geeft dus aan vrouwen hiermee automatisch het recht tot het beëindigen van het huwelijk middels de rechter indien zij een tweede vrouw in het leven van manlief onacceptabel vinden.

Het recht op een politieke loopbaan
Ondanks de 'voortrekkersrol' die Nederland zou vervullen op het gebied van vrouwenemancipatie is er nog een lange weg te gaan voordat wij een vrouwelijke minister-president zullen hebben. Islamitische landen als Pakistan, Turkije en Indonesië zijn in dit geval een voorbeeld voor o.a. Nederland, België en de VS.

Het recht op hulp in de huishouding
De profeet Moehammed vzmh gaf het goede voorbeeld aan mannen door zijn eigen hemden te herstellen. Het huishouden is geen plicht voor de vrouw maar de man dient zorg te dragen dat het huishouden gebeurt. Evenmin is het zogen van een kind geen verplichting voor de vrouw. Het feit dat een vrouw kookt, zorgt voor de kinderen en echtgenoot is geen religieuze verplichting maar louter goedheid van haar.

Recht op bezit
Al het bezit van een vrouw, haar geld en hetgeen wat zij nog zal verdienen blijft ten allen tijde haar eigendom en is onvervreemdbaar. De man is verplicht om voor de vrouw te zorgen ook al verdient hij minder dan zij. Vanzelfsprekend mag een vrouw vanuit haar goedheid geld aan haar man geven, maar dit kan slechts op vrijwillige basis. Dit verklaart ook het verschil in het erfrecht. Het erfdeel wat een man ontvangt dient hij te delen met zijn gezin. Het erfdeel wat een vrouw ontvangt is voor haar alleen.

Recht op eigen achternaam
De naam die je als vrouw krijgt van je ouders is een deel van je identiteit. Het opgeven van je eigennaam is het opgeven van een deel van je identiteit. Islamitische vrouwen hebben het recht om hun eigen naam te blijven voeren nadat zij getrouwd zijn.

Recht op een nieuwe start na echtscheiding
Bij een echtscheiding waar kinderen vaak de dupe van worden neemt in het westen de moeder vaak de zorg voor de kinderen over. Vaders beginnen een nieuw leven en proberen te vaak onder hun financiële zorgplicht onderuit te komen. In de Islam gaan de kinderen na hun 7e levensjaar naar de vader die vervolgens volledig verantwoordelijk gesteld wordt voor de zorg van de kinderen. Dit stelt de vrouw in de gelegenheid om veel makkelijker (zonder kinderen) een nieuw leven op te bouwen eventueel met een nieuwe levenspartner. De penibele financiële situatie waarin een grote groep bijstandsmoeders leven is extra schrijnende vergeleken met dat van de gescheiden vrolijk 'alleen' verder levende ex-man.

Conclusie
Het feit dat er elke dag auto ongelukken gebeuren betekent niet dat men alle verkeersregels en verkeersborden moet afschaffen. Het feit dat er verkeersslachtoffers vallen heeft in veel gevallen te maken onbekendheid met de verkeersregels, het niet nakomen van deze verkeersregels of roekeloos rijgedrag.

Zo is het ook wat betreft met de rechten die Islamitische vrouwen hebben. Deze regels en adviezen worden niet na geleefd door onbekendheid, luiheid en soms zelfs wreedheid van sommige mannen. Wil men iets doen aan de rechten van moslimvrouwen dan dienen moslims hand in eigen boezem te steken en te kiezen voor het geloof en soms tegen de cultuur welke vrouwen onderdrukt.

Wil men werkelijk de positie van moslimvrouwen veranderen dan is het meest belangrijkste dat andersgelovigen het valse superioriteitsgevoel wat sommigen van hen uiten via hoogmoed, arrogantie en meewarige blikken achterwege laten. En Islamitische vrouwen met of zonder hoofddoek respectvol te accepteren als gelijkwaardig en hen dezelfde kansen en mogelijkheden te geven op de arbeidsmarkt en onderwijs zonder dat zij een deel van haar identiteit hiervoor hoeven op te geven.

Is het daarom, dat ze met de regelmaat van een klok een koord rond de nek krijgen,of stenigen....

Enneuh,over dat maagdenvlies,woehahahaha,uwen profeet trouwde dus met een peuter die al sex kreeg ervoor

Uw artikeltje hierboven is één en al tegenstrijdigheid met de werkelijkheid.
Kreeg je soms een ander van Aartsengel Gabriël ?

Laatst gewijzigd door Gargamel : 20 mei 2008 om 08:53.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2008, 08:52   #372
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vergist je, Islam is geen cultuur, en in de Islam worden geen vrouwen onderdrukt. scroll een paar pagina's terug waar ik het over vrouwen in de Islam had.

je bent net lid en hebt nu al zoveel vooroordelen.

scroll een paar pagina's terug waar ik het had over democratie.

maar even serieus als ik jou sla, dan sla je terug dus als het ware je verdedigt jezelf als het ware (nu vind je dat niet erg hé, maar als het om de Islam draait dan denk je er wel anders over vaag hoor)
Ik ben net lid en ben blij dat ik eens het probleem van de islam en hun jongeren kan aankaarten. Het gevaar is overal aanwezig. Ik ben nog nooit lastig gevallen door jongeren met een ander geloof. Immers het is de islam die rondhangjongeren omwille van de slechte opvoeding alle kansen geeft om brave mensen aan te vallen. Je kan er niet omheen. De islam zou beter verboden worden voor de veiligheid van de mensheid. Iets dat kan worden misbruikt omwille van teksten zoals sla de vrouw .... bla bla .... vermoord de ongelovigen ... bla bla wat wil je dan. Mohammed was een krijgsheer vandaar al die agressieve praat in die koran. Mohammed deed het met een zeer jong meisje. Vandaar dat incest en kindermisbruik verzwegen wordt. Als de islammeisjes hadden mogen praten en niet moeten beschaamd zijn dan had ait oud nooit stacy en nathalie kunnen vermoorden dan zat hij in de gevangenis. Neen het is tijd dat de islam gestopt wordt in de westerse landen. Dat ze in hun land vrouwen onderdrukken dat is erg en verwerpelijk maar ja daar heb ik dan toch geen last van.
Oud 20 mei 2008, 08:55   #373
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
wat een simplistische gedachtengang.
Welneen de realiteit. Ga maar eens wandelen in Brusselse steden en borgerhout. Doe uw ogen en oren maar eens open. En eerlijk spelen ja geen hoofddoek opzetten he. Vrij en open wandelen met losse haren.
Oud 20 mei 2008, 08:58   #374
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
Dat is al een begin, maar een te lichte straf voor verkrachters. Als je dochter/zus/nicht/vriendin/vrouw aangerand wordt door minderjarig uitschot dan neem je toch geen genoegen met het schrappen van het kindergeld?

En het maakt mij niet uit of het kutmakakken zijn of niet. Blank uitschot moet even zwaar aangepakt worden.
Fysieke castratie lijkt me wel wat voor die jongens, + een levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid om hun kost te betalen. Vooral de eerste veroordelingen flink uitbouwen in de media. U zal zien dat het aantal verkrachtingen fors naar beneden zal gaan, en dit in korte tijd...
Het goede aan deze straf is dat recidive uitgesloten is.
Oud 20 mei 2008, 08:59   #375
forumspook
Banneling

Standaard sympaty for the devil

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een ziekelijke discussie waar een klootjesvolk racisten probeert wie van goeie wil is, en toch bereid is mensen te informeren, te intimideren. Echt ziekelijk.
Ondertussen weet iedereen dat uw sympatie vooral naar halfwilde straatbokito's gaat...Maak u niet moe.

Laatst gewijzigd door forumspook : 20 mei 2008 om 09:01.
Oud 20 mei 2008, 09:08   #376
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jij spreekt uit ervaring?
Moet ik nu echt mijn ervaringen aan uw neus hangen ? Ik heb jaren in een buurt gewoond waar veel hoeren werkzaam waren. En het was opvallend hoeveel moslim-mannen in die buurt kwamen rondzwerven...
Oud 20 mei 2008, 09:10   #377
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie dat de politie je niet oppakt voor een illegale wapen.

... en roep zeker niet op tot geweld.
Zeggen dat je steeds gewapend bent, is niet oproepen tot geweld. De raad geven aan anderen om zich ook te wapenen, kan hoogstens een "oproep tot zelfverdediging" zijn... Met andere woorden: LAAT U NIET DOEN !
Oud 20 mei 2008, 09:15   #378
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Welneen de realiteit. Ga maar eens wandelen in Brusselse steden en borgerhout. Doe uw ogen en oren maar eens open. En eerlijk spelen ja geen hoofddoek opzetten he. Vrij en open wandelen met losse haren.
En normale kleren: een rok, blote benen, en een topje. Als u zich verkleed als imker zal men u natuurlijk niet beledigen voor hoer.
Oud 20 mei 2008, 09:23   #379
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Fysieke castratie lijkt me wel wat voor die jongens, + een levenslange gevangenisstraf met dwangarbeid om hun kost te betalen.
Nog niet zo'n slecht idee. Welke steenkoolmijn doen we open daarvoor?
Eneuh, niet werken is terug vallen op basis ratsoenen van brij en het verblijven in een afgesloten ,doch oncomfortabele ruimte van een frisse,maar niet gevaarlijke temperatuur.
Citaat:
Vooral de eerste veroordelingen flink uitbouwen in de media.
Met onze justicie.....
Citaat:
U zal zien dat het aantal verkrachtingen fors naar beneden zal gaan, en dit in korte tijd...
Daar twijfel ik aan.

Citaat:
Het goede aan deze straf is dat recidive uitgesloten is.
Vergeet dat maar. Het enige waar een "klassiek" gecastreerde man niet toe in staat is, is het verwekken van kinderen. Maar een erectie krijgen is zeer zeker niet uitgesloten.
En zelfs zonder ballen en/of erectie is een verkrachter best in staat zijn gruwelijkheden voort te zetten. Vingers, handen, brandblussers... 't is maar een greep uit de mogelijkheden.
Oud 20 mei 2008, 09:44   #380
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik weet niet welke trauma jij hebt opgelopen .... maar je klinkt niet gezond.

Ga toch maar langs bij een professional.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be