![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() Als ik het zo lees vind ik het best een goed idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Het is dus geen los dingetje maar een lampje dat op het dashboard zou branden.
Uitstekend idee, want ik vergeet altijd de bandenspanning te controleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verbod vuile brommer dreigt
AMSTERDAM - Europa wil tweetaktmotoren in brommers en grasmaaiers gaan verbieden. De commissie hoopt dat de industrie zelf zal overschakelen naar schonere viertakt. De Belgische europarlementariër Saïd El Khadraoui is blij met de plannen. “Als we streng zijn voor personenwagens en vrachtwagens, lijkt het me logisch dat we dat ook zijn voor zwaar vervuilende bromfietsen. http://www.telegraaf.nl/binnenland/3..._dreigt__.html Mijn Puchie van bijna 40 jaar oud! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() m.i. is 'milieu' soms het glijmiddel voor consumptie te stimuleren. Duurzaamheid zou moeten beloond worden, in plaats van ontraden, als we 'echt' aan het milieu willen denken (en aan onze bankrekening) Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 mei 2008 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Lieve Moh El Khadraoui
zou je je niet beter bezig houden met het programma van de PNAC om heel de moslimwereld in een kwaad daglicht te stellen door de aanslagen op 9*11 die van binnenuit de Vs geensceneerd zijn net als zoveel andere valse vlag aanslagen in de laatse 50 jaar, met de bedoeling heel de wereld tegen de islam op te zetten en een wereldheerschappij van de Vs Uk te kunnen installeren. De volgende is Iran en het plan is om opnieuw een bom op eigen grondgebied af te laten gaan en daarvan Iran de schuld te geven of Syrie. Dit keer een atoom bom. Zou dat niet belangrijker zijn om mee bezig te zijn? Of op zijn minst uw verantwoording om dat te onderzoeken als volksvertegenwoordiger misschien deed u het al.... en u daar een standpunt van te doen innemen? Kom je naar de Film Zero van de eu parlementarier Chiesa in LLN op 28 mei? Laatst gewijzigd door Babylonia : 17 mei 2008 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
deze link zegt zelf dat het maar een voorstel is van de de EC. Er komt dus nog niet direct een wet bij. Ik betwijfel zelfs of de EC op dat vlak wetgevende bevoegdheid heeft? Is idd niet zo betrouwbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() als het al zover zou komen dat er een regel opgesteld wordt voor de harmonisering van de regelgeving van fietslichten, dan is dat omdat sommige landen daarover al regels hebben, die bepaalde lichten verbiedt. Dat betekent dat, als je bijvoorbeeld met een belgische fiets in tsjechië rijdt, daarvoor een boete kunt krijgen omdat je licht niet de juiste vorm heeft.
zulke europese regels lijken op zich belachelijk, maar ze hebben net de bedoeling om belachelijke nationale regelgeving bij te sturen. Laatst gewijzigd door Rogge : 17 mei 2008 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() Manne dit is nog maar het begin binne 10 jaar regelet EU alles in alle andere landen word er gestemt voor europa enzo , kan iemand mij vertellen wrom er in België nooit iets verteld word wat europa allemaal doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Geert;
'k ben vorige week naar een conferentie in de EU geweest, waar een MEP daarover vertelde. Ik ben dus geneigd te geloven dat dit waar is. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU beschouwt haar burgers als een stelletje sukkels. Ik stem daarom nooit meer op een partij die pro-EU is. Mensendie meer dan 20.000 euro per maand opstrijken en dan ook nog familieleden in dienst nemen voor 16.000 euro per maand.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat je dan zo al begint te begrijpen dat liberalen doorgaans (er zijn uitzonderingen) niet kijken naar vs, de plek waar alles tof en goed is.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Californië om juist te zijn. Misschien dat er andere staten gevolgd zijn in deze materie.
![]() |
#37 |
|
![]() Lijkt mij technisch (te) moeilijk haalbaar; zendertjes in banden inbouwen en laten meedraaien?
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Bezwaar(tje) zie ik toch wel: alle technische extra's kunnen een keer falen of defect raken (dus wat er niet aan zit kan ook niet kapot). Duizend "eenvoudige" dingen blijven er toch wel 1000 om je aandacht bij te houden.
![]() |
![]() |
#40 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |