![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is geweld geoorloofd om in een vrij Vlaanderen te leven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
33 | 35,87% |
Ja, maar ik ben zelf niet bereid om geweld te gebruiken. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 10,87% |
Neen, ook al betekent dat dat Vlaanderen niet onafhankelijk wordt (omdat de Walen tijdens een onderhandelde splitsing een te hoge prijs zullen eisen) |
![]() ![]() ![]() |
49 | 53,26% |
Aantal stemmers: 92. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Europees Commissaris
|
![]() Vervang in die zin 'Vlaanderen' door 'België' en 'Vlamingen' door 'Belgen' en hij is perfekt toepasbaar op 1830!
Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 21 mei 2008 om 15:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde
Die man moet men een geweldige identiteitskrisis zitten, zoals zoveel verfranste Brusselaars. En zoals we weten zijn dat de meest verbetenen. Noch Vlaming want ze spreken geen Nederlands maar hebben dan wél Vlaamse ouders en zijn geen Waal. De enige subnationaliteit die men daar dan kan opplakken is dus 'Franstalige'..... De taal is dus toch gans het volk! En ik spreek heel goed Frans ..... ![]() Ik had het over die éne kultuur waartoe men zich uiteindelijk bekent. En de keuze van Van Eycken kennen we; hij verraadt zijn moedertaal en -kultuur! En dat wordt dan verkocht als 'echte Belg' zijn.... ![]() En niet alleen ik zeg dat maar ook een Waalse kollega, 'un Gaumais', die 1/4 Vlaams 'bloed' heeft maar die mij vlotweg debiteert: 'Van EYCKEN est un traître de sa patrie.....' Sommige Vlamingen kunnen van sommige Walen nog een lesje krijgen in 'volksnationalisme'. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 21 mei 2008 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lap, daar zijn ze weer. Hoera, Het Woord is gevallen : nestbevuiling. Zijn in aantocht : kaakslag, uitverkoop, bord linzensoep, Belgicistan, etc... ! Mag ik er jullie even op attent maken dat ik hoegenaamd niks met jullie zelfverklaarde nest te maken wil hebben. Jullie nest kan naar stront rieken, maar van mijn nest blijven jullie af. Terug naar territorium (lekker eens gaan plassen om ons gebied af te bakenen) en het recht van de sterkste, de rijkste en de meerderheid. . . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 21 mei 2008 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een groot front van walen, brusselaars en nederlandstalige belgen tegen die bende fanatieke fundamentalistische extremistische onafhankelijkheidsstrijders. In geen miljard jaar zullen zij erin slagen ons prachtig landje kapot te maken. Geen geweld maar democratie Leve belgie, Belgium forever! Eendracht maakt macht Vrede verdraagzaamheid en tolerantie 1830 weer en weer zelfs honderdduizend keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Schepen
|
![]() Ik zou liever hebben dat er geen geweld gebruikt wordt. Want geweld is de oorzaak voor nog meer geweld.
![]() |
#308 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus kan er alleen geweld gebruikt worden als er geweld gebruikt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Schepen
|
![]() Zo te zien aan de enquete hebben de vlamingen schrik van de Walen. Ik vind dat droevig.
![]() |
#310 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als geen geweld is moet men dit trachten zo te behouden.
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
Lach ook eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Schepen
|
![]() Ik vind dat over dit onderwerp niets te lachen valt.
![]() |
#313 |
|
![]() Ja, dat is mijn indruk ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister-President
|
![]() update vd statistieken:
23 zotten & 9 zotten die zich onthouden Elke dag 20 keer pompen voor de revolutie begint, mannen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Minister
|
![]() De moedertaal van UF-man Christian Van Eycken is Nederlands, hij is een franskiljon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die enquête is niet representatief voor heel Vlaanderen. En schrik van de Walen? Laat mij lachen. Als Franstalig heb ik nooit problemen met Vlamingen gehad toen ik met vakantie naar de Vlaamse Kust was. Ik heb trouwens in het algemeen een betere contact met Vlamingen dan met Walen, wat paradoxaal kan lijken als men weet hoe België draait maar het is wel zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ah, vraagstelling op zijn Waals. ![]() Je telt de stemmen voor 2) en 3) wel op neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als geweld een grote kans biedt op goed resultaat lijkt me dat een mogelijkheid die moet overwogen worden ja. Momenteel is die kans op goed resultaat er niet. |
|
![]() |
![]() |