![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Banneling
|
Citaat:
-elke dag + zelfde uur naar bed -er een vast ceremonieke van maken: >wandelingetje >ronde vh huis, om te kijken of de kranen dicht zijn bvb >glaasje melk >twee paginas lezen, muziekje en laatste nieuws luisteren >plasje >luisteren naar je bedgenootje >niet meer uit bed komen, pc of TV niet meer terug opzetten en dat alle dagen identiek... Als 't niet direct helpt, 't is in elk geval gratis en je loopt er geen risico mee. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2008 om 15:09. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ken morgen zijn gezinssituatie niet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Schepen
|
(Ik ben een vrouw eigelijk.)
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Minister-President
|
Op zoek naar een bedgenoot?
Laatst gewijzigd door Kazan : 25 mei 2008 om 15:07. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Schepen
|
Nee das't probleem ni. : )
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
Dat vermoedde ik al
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 mei 2008 om 15:14. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Oei. Herkenbaar. Ik heb heel veel last van vermoeidheid. Maar ondanks dat geraak ik soms toch niet in slaap. Erg frustrerend, en overdag valt er dan niets met me aan te vangen. Vooral studeren is hopeloos, maar alles eigenlijk omdat je geen energie hebt om iets te doen.
Ik heb ontdekt dat ik veel rapper inslaap als ik 's avonds ga sporten. (Omdat ik dan echt "per totale" in mijn bed kruip). En ontspannende dingen doen voor je gaat slapen helpt ook wel (thee'tje of warm melkje drinken, badje, verstand-op-nul-tijdschriftje-lezen)? Dit forum bezoeken hoort daar zeker niet bij (ik spreek uit ervaring). Succes! In ieder geval nooit direct naar slaappillen grijpen en zeker niet systematisch, want d�*n ben je overdag pas een zombie. Bovendien werken die niet altijd. En natuurlijk geen zware maaltijden, cafeïne of suikerbevattende dingen consumeren voor je naar bed gaat.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 mei 2008 om 15:52. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
Niks is zo bevorderlijk voor een goede nachtrust als bevredigende sex met afsluitend orgasme. Daarna omdraaien en heerlijk ontspannen in slaap vallen. Je hebt dan wat caloriën verbrand, slaapt tevens dieper en ontspannener en het is nog lekker ook.
Lukt het in slaap vallen niet meteen, kun je zonder enig gevaar voor bijwerkingen een dubbele dosis nemen ook. |
|
|
|
|
|
#52 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
|
|
#54 |
|
Schepen
|
is dat vrijverkrijgbaar?
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Pietje : 25 mei 2008 om 18:23. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Europees Commissaris
|
Ge kunt ook altijd eens proberen om naar een paar interviews te kijken van Stefaan De Clerck ofzo dat kan ook helpen
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet kunnen slapen? Ik denk dat ik nu iets van een 13 uur in bed heb gelegen
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Schepen
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stilnoct is niet echt een slaappil (in de echte zin vh woord) maar eerder een inslaapmiddel. Te nemen een kwartier tot een halfuur voor het naar bed gaan ; niet eerder want dan kan het al uitgewerkt zijn. Is niet echt "straf spul" , zolang je er natuurlijk geen "halve doos" ineens van inneemt.
|