![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou Pick Nick iets tegen vrede hebben? |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uiterst bizar dat iemand die een nick heeft dat voor een gedeelte verwijst naar de Egyptische mythologie een andere forummer verwijt een Afrikaans klinkende nick te voeren...Laat me eens raden. De Enige Echte Gentenaars zijn diegene die jouw gedachtengoed delen en de rest zijn bijgevolg V�*lse Gentenaars?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 06:39. |
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Oh ja, toch wel. Gisteren een gezin op straat ontmoet. Man, vrouw, twee kinderen. Een enorme massa! Onvoorstelbaar.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 07:09. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uiteraard. Afrikanen zijn per definitie moslims. Heb je zo nog meer van die ... euh ... wijsheden?
|
|
|
#65 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Jawohl, es ist nich allemaal monocoeltoer in die Bayerische dorpe. Laatst gewijzigd door goodwill : 28 juli 2008 om 09:15. |
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
"deVlaamse daklozen" willen vaak geen woning en hebben hun eigen redenen om op straat te leven. De anderen "deVlaamse daklozen" worden heus geholpen. Informeer je eens (= doe moeite) |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 09:25. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Banneling
|
U leest weer selectief mijn beste. Ik heb nooit gezegd dat afrikanen per definitie moslims zijn. Goed lezen en dan commentaar geven.
Laatst gewijzigd door shaddy : 28 juli 2008 om 09:26. |
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Over welke nieuwkomers heb je het ? Als het asielzoekers zijn hebben ze wel degelijk een adres zijnde een opvangcentrum, als het in kader van gezinshereniging is hebben ze ook een adres. Trouwens ik woon in datzelfde klein dorpje als jij tegen Turnhout maar "rimrammers" ben ik nog niet tegengekomen |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er wordt een specifieke topic geopend over negers in Gent waarop jij metéén - tweede post! - al begint over moslims. En dan ben ik degene die goed moet leren lezen...? ![]() PS. Je bent je mantraatje vergeten te vermelden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 juli 2008 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
In mijn dorp wonen geen buitenlanders, maar soms is er wel overlast. Zouden het wolven (Afrikanen) in schapenkleren (blanken) zijn?
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Provinciaal Statenlid
|
hoe heet dat syndroom waarbij vrouwen met een kinderwens opeens alleen maar zwangere vrouwen zien rondlopen?
Volgens mij zijn een paar forumleden hier zo geobsedeerd door hun vreemdelingen- of islamhaat dat ze alleen nog die zien rondlopen
|
|
|
#80 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hoe heet dat syndroom waarbij men de multicultuur enkel door een roze bril bekijkt en er enkel de "voordelen" van ziet?
Volgens mij lopen er hier een paar forumleden die door hun roze bril of hun hoofd in het zand niet zien dat ze de aboriginal in eigen land aan het worden zijn en hun generaties lang opgebouwd cultureel en maatschappelijk niveau te grabbel aan het gooien zijn . Teveel is teveel. |
|
|
|