Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2008, 19:28   #41
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Waarom worden linkse mensen steeds aggressief wanneer iemand voor zijn mening uitkomt?
opgevoed in de wijk ofzo?
De zwarten van nu weten dat we ze hebben doorzien. De colaborateurs gaan we voor den "oorlog" aanpakken en deze keer niet erna.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 19:29   #42
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Ja de doorsnee poco noemt elke andersdenkende graag racist of bekrompen of verzuurd. Terwijl nu net zij verzuurd zijn omdat ze iedereen hun denkwijze willen opdringen.
Verzuurder dan blokkers bestaat niet, geen projectie aub
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 19:37   #43
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hmm, als ik eens de folders van het FDF en het MR bekijk als het over Brussel/Vlaamse rand/Nederlands gaat dan is er toch concurrentie voor de titel van meest evrzuurde partij.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 20:12   #44
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?
Die hebben een partijkaart van de Spa of Groen, of een lidkaart bij het ABVV.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 20:49   #45
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ontevreden met de situatie in België, ja die zal je het meest bij vb vinden, maar verzuurd nee, ik ken meer verzuurden bij de spa-stemmers dan bij de vb stemmers. Deze (links) zien hun idealen verdwijnen als sneeuw voor de zon en proberen tegen beter weten in de schijn op te houden.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 21:37   #46
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Verzuurder dan de islamlovers bestaat niet !! geen projectie aub !
Oud 26 juli 2008, 21:43   #47
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ontevreden met de situatie in België, ja die zal je het meest bij vb vinden, maar verzuurd nee, ik ken meer verzuurden bij de spa-stemmers dan bij de vb stemmers. Deze (links) zien hun idealen verdwijnen als sneeuw voor de zon en proberen tegen beter weten in de schijn op te houden.
Dat is inderdaad zo. Ik heb gevochten in alle kronkels om toch nog het goede te zien in de spa. Gelukkig heb ik snel mijn verstand gevonden en ingezien dat ik moest aanvaarden dat de spa de zwarten van nu zijn geworden. Alles doen ze om wat stemmen te halen bij de islamlovers. In hun eigen kringen nemen extremistische moslims postjes in. Ik hoop dat de rest van Vlaanderen inziet, net zoals ik, dat we moeten ingrijpen voor het te laat is. Ik durf gerust toe te geven dat ik verkeerd bezig was. De verzuurden zijn de moslims die willen hun religie en de vreselijke ongelijkheden en wreedaardighden erdoor drukken. De pocos de zwarten van nu moeten we stoppen, zodat er een einde komt aan de toegeveingen aan de moslims. die gasten lachen ons uit : met hun integratiecenten kopen ze berbertenten aan en gaan moskees bezoeken in het buitenland. In plaats van dat wij verontwaardigd reageren, steken de pocos hun kop in het zand. ze doen alsof het niet zo erg is dat de belastingcenten bedoelt voor integratie versmost zijn aan islamdingen. Als je durft zeggen dat je niet akkoord ben je, dan noemen de pocos je racist en verzuurd. yeah right laten we de pocos een halt toe roepen. ze zijn de verraders van ons land.

Laatst gewijzigd door shaddy : 26 juli 2008 om 21:45.
Oud 26 juli 2008, 22:28   #48
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Of toch iets dat er op trekt.
Maf hé! Dan zit je op een bus en dan denk je: Wat voor taaltje zou dat zijn?
Ik heb dat eens gehad met Antwerps. Ik dacht: Wat voor Slavisch taaltje is me dat weer?
Oud 26 juli 2008, 22:34   #49
Gargamel
Banneling

Standaard

Moet je dat eens over de drempel krijgen tijdens de nacht.Nog een beetje en je moet een cursus talen gaan volgen,om hen duidelijk te maken dat er niks te stelen valt.Anders kan je nog opdraaien als racist,omdat ze je eigen taal niet verstaan.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 juli 2008 om 22:35.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2008, 22:44   #50
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad zo. Ik heb gevochten in alle kronkels om toch nog het goede te zien in de spa. Gelukkig heb ik snel mijn verstand gevonden en ingezien dat ik moest aanvaarden dat de spa de zwarten van nu zijn geworden. Alles doen ze om wat stemmen te halen bij de islamlovers. In hun eigen kringen nemen extremistische moslims postjes in. Ik hoop dat de rest van Vlaanderen inziet, net zoals ik, dat we moeten ingrijpen voor het te laat is. Ik durf gerust toe te geven dat ik verkeerd bezig was. De verzuurden zijn de moslims die willen hun religie en de vreselijke ongelijkheden en wreedaardighden erdoor drukken. De pocos de zwarten van nu moeten we stoppen, zodat er een einde komt aan de toegeveingen aan de moslims. die gasten lachen ons uit : met hun integratiecenten kopen ze berbertenten aan en gaan moskees bezoeken in het buitenland. In plaats van dat wij verontwaardigd reageren, steken de pocos hun kop in het zand. ze doen alsof het niet zo erg is dat de belastingcenten bedoelt voor integratie versmost zijn aan islamdingen. Als je durft zeggen dat je niet akkoord ben je, dan noemen de pocos je racist en verzuurd. yeah right laten we de pocos een halt toe roepen. ze zijn de verraders van ons land.
Welkom bij de verongelijkten
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 00:03   #51
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja , je hebt volledig gelijk. Degene die zie zich inzetten voor gelijkwaardigheid van ieder individu met respect voor ieders eigenheid en waardigheid in onze samenleving zijn "de slechten" en degene die te bekrompen zijn om anders verschil te respecteren en hun leven vullen met haat en onverdraagzaamheid jegens anderen "de goei".

Iedere keer ik u lees krijg ik koude rillingen over mijn rug.
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 01:14   #52
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Is het nog wel toegelaten om het woord neger te gebruiken ???
Wat moet je anders zeggen ? Chocolata ? Sneeuwwitje ? "Neger" komt van "Negro" = zwart. Dus dat is gewoon een kat een kat noemen. Staat trouwens in de woordenboek.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 01:19   #53
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Gent is een echte multiculturele stad, veel nationaliteiten, weinig tot geen problemen!
Gent is cool!!! Een goed beleid, een goede mentaliteit en zie, de gentenaars zijn fie rop hun stad
Als u dat zegt, met zo een naam, dan vrees ik het ergste voor de échte Gentenaars...
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 09:18   #54
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Heu, hebben jullie geen socialehuisvesting?
Ik woon in een heel klein dorpke tegen Turnhout en wij hebben buiten het normale uitschot hier in de wijk, marocanen, negers, Iranezen, en nog zo wat rimram.
Daar vreemde daklozen (lees nieuw aangekomenen) voorrang krijgen blijven deVlaamse daklozen in de kou staan.
Vlaamse daklozen worden door het ocmw niet geholpen omdat ze geen adres hebben en zijn veroordeeld tot een leven op straat, ik vraag mij af die nieuwkomers hebben toch ook geen adres?
Er zijn een paar (3) sociale woningen op een 6-tal km van de dorpskern. Voor zover ik heb kunnen zien wonen daar ook gewoon onze "eigen" minderbedeelden.

Vermits we maar zo'n klein gemeenteke zijn, zijn er ook niet veel sociale woningen.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 10:01   #55
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Ja , je hebt volledig gelijk. Degene die zie zich inzetten voor gelijkwaardigheid van ieder individu met respect voor ieders eigenheid en waardigheid in onze samenleving zijn "de slechten" en degene die te bekrompen zijn om anders verschil te respecteren en hun leven vullen met haat en onverdraagzaamheid jegens anderen "de goei".

Probeer dat respect voor ieders politieke eigenheid en overtuiging nu ook maar eens uit, want zo lang je daar niet aan toe zijt kom jij als zelf gedeclareerde vredesduif alleen maar als haatvol, onverdraagzaam en bekrompen over.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 13:32   #56
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Als u dat zegt, met zo een naam, dan vrees ik het ergste voor de échte Gentenaars...

lol, ik denk dat je foute conclusies trekt uit mijn nick
mijn echte naam is trouwens een GGezelle-iaanse pareltje dat de helft van de flaminganten zou doen kwijlen van jaloezie

int vervolg za 'k zegge "gent es vrie wijs, joengne" Zu goe? wa bedoelde gij misscchienst mè nen echte gentenèèr?

Laatst gewijzigd door Mbeya : 27 juli 2008 om 13:36.
Mbeya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2008, 13:34   #57
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

Hey idem telkens als ik uw posts lees krijg ik de bibbers. Denk ik wie gaat dat betalen? Wie wil zijn eigen land opofferen aan de islam?? Wie wil zijn vrouw en dochters opofferen. Waarom noemen ze zich beschaafd terwijl ze dieren zonder verdoving laten kelen ? Enne de spa/spirit met zijn extremistische moslims in de partij, die zijn niet voor gelijkwaardigheid. Integendeel autochtone vrouwen zijn minder waard. Vraag het maar eens aan bousakla hoe dat die is behandeld geworden door de moslims en de spa. Dat is pas een horror verhaal dat goed weerspiegelt hoe de islam denk over "afvallige" (lees die niet extremistisch willen zijn en willen dat vrouwen evenwaardig worden behandeld in de islam) en hoe de spa zich kronkelt naar de islam zijn wensen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 27 juli 2008 om 13:36.
Oud 28 juli 2008, 00:03   #58
FDM
Banneling

Standaard

Is het nog wel toegelaten om het woord neger te gebruiken ???
Wat moet je anders zeggen

de co van sinterklaas & co
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 00:22   #59
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht

de co van sinterklaas & co
Héhé , ik denk niet dat zwarte piet nog veel gaat meelopen in december ...
Er zijn al enorm veel gekken die vinden dat het een schande dat Sinterklaas er negertjes op nahoud ...
En ja , zelfs zover gaat het tegenwoordig , Sint zonder zwarte piet , Kerstmis zonder kerstboom , Pasen zonder paaseieren ...
Big en Betsy is ondertussen ook al verdwenen , en dat nadat er stemmen waren opgegaan dat Big (een varken) wel eens als beledigend zou kunnen overkomen bij moslims ...
De politiek correcten maken de feestjes wel erg zielig hé ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2008, 00:24   #60
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad, maar ik ben blij haar maar te lezen. Ik durf er niet aan denken d�*t IRL te moten aanhoren, al die haat...Schrijf het rustig van je af, Shaddy, bij wijze van therapie, misschien lukt het. Misschien.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be