![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u het eens met het voorstel om de groei van de Islam te stoppen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
45 | 62,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 29,17% |
Ja, maar... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,17% |
Nee, maar... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,17% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
re-A: geloof me, in sommige grote steden binnen het westen mogen dan zoveel schoollopers zijn, het zal niets veranderen aan de lompheid die sommige westerlingen lijden,. re-B: dat heeft ook hitler gezegd over de joden, en toch is "hij" de grote lul die het laatste mag hangen ! re-C: "vaak gezien" (generalliseren), is een woord (methode)die graag extreem lulzakken gebruiken omdat ze denken dat iedereen ook zo denkt, terwijl in het feit het omgekeerde is, maw extreem gedachtengang is maar een kleine muis met een korte staart die denkt dat hij een olifant is !
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
Ik geloof zelfs dat het westen de prijzen laag laat van het export goederen uit afrika en 3e-wereldlanden, zodat het westen het goed met dubbel prijs terug verkoopt, en zo ook hetzelfde methode toepast ivm repressie in andere politieke posities buiten europa in afrika en elders,. Europa is wel goed maar enkel voor zichzelf !
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Bewijs dan eerst dat zein ul 3abidien, husni mubarak, en al de andere dictators in de arabische wereld de islaam propageren ! Buiten achmedienegat die het "schijisme"!!! propageert en niet de islam, kun je nog als westerling zeggen dat hij de islam propageert ! maar de rest van de arabisch kliek kun je juist het omgekeerde zien, allemaal westerse gatlikkers ! bekijk het franse filmpje dat ooit uitgezonden is op tv5 over de prins khaled ibn talel op video google ! ogen open trekken !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 augustus 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Citaat:
1) vrijheid van individu 2) vrijheid van economie 3) vrijheid van denken 4) vrijheid van politiek De enige oplossing dat er is, is eigenlijk aan de tafel zitten met moslimgeleerden en debatteren over:
overal debatteren in het opebaar en op universiteiten en instellingen, en dus de islaam bekretiseren maar zonder haat of racisme!! een maatschappij die hatelijk en racisitisch is, is te achterlijk en niet geschikt voor 21ste eeuw. linkse stromingen moet ook in debat gaan met moslims! christenen en coservatieven ook! de mensen kunnen dus nadenken en hun keuzes maken en de krachtigste bewijzen en argumenten volgen.! een evolutie die gebaseerd is op dialoog en niet sociaal-darwinisme of imperialisme.! maar het probleem ligt in het imperialisme en dus eerst een einde brengen aan het probleem in het midden oosten en de conflicten in irak, palestine, somalië, sudan, nigeria, .. en overal waar men grodstoffen vindt, beeindigen.!
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 15 augustus 2008 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met religie valt niet in debat te gaan. Het is niet geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt. Het enige waar zij naar kijken zijn hun eigen geschriften.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Provinciaal Gedeputeerde
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
|
![]() Dat is logisch hé
Wanneer een liberalist met een moslim gaat debatteren dan gaat de liberalist vanuit liberale kijk op de maatschappij vertrekken en dus de bronnen en basis principes van het liberalisme. Ieder gaat terug naar zijn bronnen. Dit is logisch!
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Probeer alsjeblieft niet onschuldige ideologieën te associëren met religies, anders schiet ik in de lach elke keer als ik over politiek praat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
met andere woorden: - basis principes - de aard en oorsprong - uitgangspunten .. enzovoooooooooooooooorts !!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Normale ideologieën vertrekken vanuit de werkelijke wereld, de ratio, en bewijzen -Religies vertrekken vanuit het onverklaarbare, de geïndoctrineerde ideeën, en niet-na-te-gane verhaaltjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Liberalist, ga je nu van D66 via VVD over ToN naar PVV?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben op het moment partijloos, waar ik op ga stemmen - of misschien zelfs lid ga worden - weet ik nog niet. Het politieke landschap is een beetje een chaos die zich voor de aankomende verkiezingen wel zal ordenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt me trouwens niet heel erg ''PVV-ig'' om de Joods-christelijke cultuur naar de woestijn te willen verbannen, waar ze vandaan is gewaaid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
als ideologien zijn zoals jij beweert, waarom bestaan er dan honderden of misschien duizenden ideologieen?? en binnen 1 ideologie zoals marxisme of liberalisme zoveel stromingen die tegen elkaar zijn ??!!! ik zie bij liberalisme geen bewijzen of iets dergelijks maar gewoon de wereld kapot maken met imperialisme en kolonisaties enzo te ver van rede en rationaliteit of ratio of bewijzen niet te veel dromen
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 15 augustus 2008 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Ik doel op je harde maatregelen richting islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilders wil de ene cultuur bevoordelen boven de andere, bijvoorbeeld Joden boven moslims. Verder is hij niet vooruitstrevend als het gaat om het zuiveren van andere krankzinnigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Vreemdeling
|
![]() De islam is gewelddadig. Zwaarden zijn een symbool van islam.
Mijn toetsenbord is mijn zwaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://www.dailymotion.com/playlist/...na-a-voir_news
Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 17 augustus 2008 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |