![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementslid
|
Een stukje van Belga
------------ Linkebeek dreigt Gordel te verbieden "Indien de manifestatie geen puur sportief karakter heeft, zal ik, om de openbare orde te bewaren, de nodige administratieve politiemaatregelen nemen", waarschuwt Thiéry in een brief aan organisator Bloso. Concreet betekent dit dat deelnemers aan de Gordel de toegang tot het grondgebied van Linkebeek ontzegd kunnen worden. In de brief schrijft Thiéry dat de organisatoren niet kunnen toestaan of goedkeuren dat deelnemers boodschappen uitdragen over de politieke toestand, onder welke vorm dan ook (vlaggen, t-shirts, pamfletten of spandoeken). (belga/tdb) ----------- Dit gaat werken als een rode lap op een stier. Veel mensen die nog twijfelden om te gaan zijn nu wel over de streep getrokken. Tja met een officiële Vlaamse vlag rondlopen in Vlaanderen is toch niet verboden of provocerend ? Dus waarom zouden ze je dan moeten tegenhouden? Volgens mijn weten ligt Linkebeek nog altijd in Vlaanderen. Met zijn allen daarheen zou ik zeggen.
|
|
|
|
#2 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Bij een ander volk misschien wel ja.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister
|
dien debiel eeft niks te zeggen over vlaams grondgebied.... in de hiërarchie staan er nog veel boven hem... ik wil hem zijn dreigement eens zien uitvoeren... extra stemmen voor de vlaams-nationalisten
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 3 september 2008 om 14:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gouverneur
|
Een burgemeester heeft nog altijd heel veel te zeggen over zijn grondgebied. Dat heb je zo met meer autonomie te wensen
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij hoopt waarschijnlijk op meer stemmen van zijn eigen aanhang. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gouverneur
|
Welke politieker hoopt niet op meer stemmen?
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Minister
|
Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister
|
Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijk recht dat blijkbaar enkel maar voor Franstaligen bestaat... als men politieke leuzen wil dragen, dan is dat een grondwettelijk recht.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zondag extra grote vlag op mijn fiets hangen, dus.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 september 2008 om 21:45. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister
|
kheb spijt dak zelf nie kan gaan gordelen... maar een feest gaat erboven
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
die heeft da inderdaad gezegd , op 1 augustus
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Burger
|
't Is een beetje ver weg voor mij (ander continent enzo), maar ik wens iedereen veel plezier bij voorbaat.
Ben benieuwd of de burgemeester genoeg politie op de baan krijgt om al die mensen met een Vlaamse vlag administratief aan te houden.
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat valt er te beleven in Linkebeek? Is't er koekenbak?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Banneling
|
En dat we in linkebeek zullen passeren, kunnen ze zeker van zijn. Met de leeuw en alles erop en eraan. En we zijn van plan nog eens te paroderen voor het gemeentehuis ook.
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik wil daar foto's van he...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Banneling
|
Citaat:
enne hoe zouden ze dat doen, ik begeleid daar als enige twee minderjarige kinderen, gaan ze die dan ook opsluiten ? (moeten ze vooral doen! ...) |
|
|
|
|