![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Indien men een openbare feest organiseert of een zaak uitbaat waarbij men de mededeling doet dat het Niet-Halal is, zou men dit als racisme of discriminatie kunnen ervaren?
Bij openbare feesten, winkels en zaken bij moslims ziet men meestal het woord Halal. Dus wij Westerlingen kunnen het ook omgekeerd doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Halal?
![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu eigenlijk heeeel dom van jou. Voorbeeldje: op een paar produkten staat vermeld "zoutloos". Dus op andere produkten zou kunnen vermeld worden "met zout". Voorbeeldje: op autostrades zie je niet om de drie km dat je maar 120 mag. Zo marsjeert de wereld niet hé, weet gij dat nu nog niet? De gangbare norm moet niet spesiaal vermeld worden. Maar gij wilt hier olie op het vuur gooien, beken het maar. Wel, je onderwerp is maar zeeer magertjes. (niet "koosjer") Je bent dik gebuisd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mensen die van halal houden zijn per definitie zeer gevaarlijke mensen en kunnen agressief worden. immers wie voor het kelen van dieren is zonder verdoving zal zeker geen mededogen hebben voor andere mensen lees ongelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Frituur is gelegen in de Borrewaterstraat te Merksem reclame over het halal vlees hangt aan de raam ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 22 september 2008 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beetje per beetje wordt heel de boel overgenomen. Maar geloof me, wij zijn de mietjes/softies hoor, zij niet. En daar ligt de basis van het probleem
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik kan ze niet boycotten, ik ga er niet wegns te ver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wacht maar tot jullie eens in de gevangenis raken, daar krijg je halal tot het je strot uitkomt.
Ahja, anders moeten ze twee verschillende maaltijden maken en dat is teveel werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is veranderd nu ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij werdt zo gepest dat hij 6 maanden thuis heeft gezeten met een depressie Waar stopt het hé ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn wel twee maaltijden in de gevangenis hoor, één bak halal-vlees en eentje niet, maar 'k wou er eigenlijk niet op reageren. Met de ramadan wordt er zelfs 's avonds apart eten voor de moslims rondgebracht.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja,waar is de gelijkheid van kansen hé,straks word ik weer gebannen als ik niet voorzichting ben ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik "moest" immers ook dansen op mijn trouwfeest, en ik zit nu al meer dan 30 jaar met een depressie-van-een-schoonmoeder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En als gevangene bedoel ik, niet zoals u, als chef die de smeerlapperij mee instand houdt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet niet wie u denkt dat ik ben of was, maar ik weet niet wanneer u in de gevangenis zat, dus misschien was het TOEN nog niet zo, nu allesinds wel
![]() |
#20 |
|
![]() Zegt u nu dat u geen chef bent of geweest bent?
|
![]() |
![]() |