![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Shaddy en Hoomer: I'm flattered
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [b]
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 25 september 2008 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() jawohl herr
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Schijnbaar is de politie niet bij machte genoeg of krijgen ze geen ruimte genoeg om die gasten int gareel te krijgen.
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Let maar niet op mij, ik ben een stoorzender ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige Ramadan : omwille van halfdoodgeslagen biertje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een gezonde vasten is éénmaal in je leven 40 dagen vasten zoals Jezus deed, volgens de schriften. 't Schijnt dat dat je zelfzekerder maakt want niet meer bang om zonder voeding te vallen, in deze contreien niet meer zeer relevant. http://www.e-gezondheid.be/nl/tijdsc...55-291-art.htm . . .
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Munt kan ik bv niet meer eten of drinken zelfs niet in een snoepje. Door te vasten heb je minder colestrol en ben je "slimmer" doordat je bloed sneller door je hersenen stroomt. Bij mij waarschijnlijk van bijna alle dagen te gaan eten te (vettig, te veel) drinken deed ik bijna nooit. De luxe die we hebben, daar is onze pancreas nog niet aan aangepast, we hebben die luxe nog maar 50 jaar he. Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 september 2008 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Trouwens, bier drinken op straat, dat is oneerlijke concurrentie tegen de hasjisj-dealers ! De vrije markt stipuleert dat er geen protectionisme mag zijn voor inheemse producten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Wie weet had hij wel pamfletten van het VB op zak ! De smeerlap ! Binnen de week gaat dit verhaal aangepast worden : Serge, zwaar onder invloed, zal racistische beledigingen geroepen hebben, en gepoogd de moslims aan te vallen gewapend met zijn bierfles of zo iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder, het is niet aan gewone burgers, ZELFS niet als het moslims zijn, om mensen te vertellen of ze wel of niet op straat mogen eten of drinken in ons land. Wie maakt er hier nu een "foutieve redenering" ? Jij toch zeker ? Trouwens, als pubers bijna elke dag dronken burgers ineentrappen in ons land, vind jij dat norm?*?*l !!??! Laatst gewijzigd door piraat : 1 oktober 2008 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |