![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de Islam-threads uit Maatschappelijke Discussie | |||
afvoeren naar vreemdelingenzaken |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
Laten staan (het is ons grootste maatsch. probleem |
![]() ![]() ![]() |
26 | 53,06% |
Pffffffffffff mij een zorg |
![]() ![]() ![]() |
8 | 16,33% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Immigratie en Integratie waar al die fait-divers ook thuishoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, dat worden voor mij nooit ofte nimmer "mijn landgenoten" en het land op zich kan mij trouwens gestolen worden. Dat mijn ganse omgeving en gemeenschap, waar ik ondertussen, net als velen,wel ben gaan lopen, door allachtonen wordt ingenomen, daar heb ik wel een probleem mee. Wat onze rechtsstaat betreft, daar kunnen we heel kort over zijn, naar "de mensen" moet je niet altijd luisteren....Het rechtssysteem is aangepast en dusdanig politiek correct scheefgetrokken dat het voor de autochtoon als absurd wordt ervaren. Het grote verschil tussen de verdedigers van de multikul en de tegenstanders is echter de manier waarop met de vrije mening wordt omgesprongen. Voor de tegenstanders is er geen vuiltje aan de lucht dat de allachtoontjes door de voorstanders worden aanbeden en verafgood terwijl het voor de multikullovers als absolute prioriteit wordt beschouwd de tegenstanders op alle mogelijke wijzen te muikorven. Lukt het verbaal of op papier niet meer dan halen we er toch de moderatie bij of in real life, dan stemmen we toch wel enkele wetten en richten wat centra op ter absolute bescherming van de allachtoon. Dit wil ik u nog graag meegeven. Wat de vorige generaties hebben opgebouwd en waar ook ik reeds vele jaren voor heb bijgedragen wil ik kost wat kost beschermen tegen de parasieten die hier door uw bende worden aanbeden. Maar wie weet ben je van hetzelfde slag of valt er voor u ook niets te verliezen.
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als een thread mij niet interesseert dan lees ik die niet. Wat kan het leven toch éénvoudig zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Moeten we nu al gaan discussiëren waarover we zouden moeten discussiëren? Start een eigen topic met voor jou relevante thema´s zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Vandaag op HLN.be:" Vrienden opgepakte jongere bewerken agent met mes". (Gezien dit in Brussel is gebeurd, waren het 99% zeker moslims, gastjes hadden de agent naar huis gevolgd en toegeslaan...) C2C: ze maken het ons toch zooooooooo makkelijk. Op een forum over criminaliteit zou men niet de 100% kunnen halen maar het zou toch niet veel schelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Brussel Is een internationale stad.
Ongeveer een 25% van de bewoners zijn afkomstig uit EU-landen. In Brussel wordt slechts door 10% Nederlands gesproken van huis uit.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
we kunnen hetzelfde zeggen van topics die gestart worden door onze beste forummers en die enkel bestaan uit een copy-paste van een anere site, he Depth of field?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil even reageren op wat er gezegd werd over die agent in Brussel.
Dit gebeurt steeds vaker; iemand wordt opgepakt en de omgeving reageert hierop met woede en belegering van de ordediensten. Niet alleen in Vlaanderen, evengoed in Amsterdam of Parijs zie je dit. Dit heeft echt alles te maken met het internet en hoe het Joods Palestijnse conflict aan jongeren hier wordt voorgesteld. Al in 2006 had ik ong een tiental gesprekken met jonge relschoppers; allemaal geven ze aan in hun gedrag geinvloed te worden door wat ze op internet zagen over het Joods Palestijnse conflict en dat dit hun houding bepaald t.o.v politie hier. Daar spelen bepaalde organisaties handig op in; moslims maken immers deel uit van de umma, net als in Palestina worden moslims hier onderdrukt door imperialistisch kapitalistische vriendjes van Amerika die Israel steunt volgens hen.. Daarmee wordt geweld tegen ordediensten een daad van verzet die gerechtvaardigd is. Wie heeft hier nu voordeel aan? Weinigen beseffen dit maar onder Europese moslims is een interne machtstrijd aan de gang. Orthodoxse richtingen( wahabieten, salafisten ea) doen voordeel aan die maatschappelijke conflicten. Omdat dit de kans biedt om zichzelf en hun visie over islam als oplossing aan te bieden en aangezien zij sterk vertegenwoordigd zijn in bijvoorbeeld de integratiesector lukt dit vaak ook nog! Ondertussen staan velen erbij als koeien voor een koperen trein;wat intern speelt in het moslimlandschap waar een nieuwe Godsdienstoorlog woedt analoog met internationale conflicten ontgaat weldenkend links volslagen. En dat breekt de samenleving meer en steeds grondiger af; volgens mi maken mensen zich terecht zorgen en dit heeft niets te maken met' tegen islam zijn''. Wel met tegen de invloed van islam binnen de samenleving; dat dit nodig is krijgen steeds meer mensen door en wanneer er geen beleid komt wat hierop antwoorden biedt krijgen we burgeroorlogen zoals in de Parijse voorsteden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er wordt inderdaad te veel tegen de moslims gefulmineerd.
Zolang je uit bepaalde wijken wegblijft, bepaalde scholen links laat liggen, niet te dicht in de buurt van nachtwinkels blijft rondhangen, oplet naar welke discotheek je gaat en een of andere moslima niet te lang in de ogen kijkt, krijg je zo goed als geen problemen met allochtonen. Zo moeilijk is dat toch niet. Ik begrijp niet waar de mensen zich druk om maken? Laatst gewijzigd door Ramon djv : 25 september 2008 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overmatige lading in de buikstreek eens goed in ogenschouw nam. Die had zeker een moslim-opleiding gehad??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Is dat gangbaar bij Vlaamse tweetonners? Dat als je ze te lang aankijkt, je een por krijgt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik heb hem gevraagd of hij van mij af wou blijven, weliswaar nadat ik hem in een hoek had geduwd tussen de vetplanten.
|
![]() |
![]() |