![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#242 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We zitten in 2008 en ongelooflijk dat er nog steeds zoveel (hier op dit forum dagelijks) over de nazis wordt gebabbled. (wetende dat er ook erge dingen op de huidige moment gaande zijn) Niet dat het mag vergeten worden, maar iedere, maar dan ook iedere keer om de Vlaams Nationalisten af te schilderen als slechte mensen. De Vlaamse onderdrukking (ja dat is mijn gedacht) is een probleem en de gruwel van weleer mag niet misbruikt worden als excuus om dit op te lossen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#244 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Verstrepen zit in een uitgelezen positie om zijn ex partij in de rug te schieten.
Hij slaat hier een ganse hoop vliegen in één klap. Zijn allergrootste betrachting: in het nieuws komen. Gelukt Het cordon dat rond hem lag volledig wegspoelen bij de regimepers. Gelukt Het VB schade toebrengen en alzo stemmen losweken voor de noch vlees noch vis partij van "ik wil minister worden" Dedecker. We zullen zien in hoeverre dat lukt. Ervoor zorgen dat het water tussen het VB en LDD te diep blijft want dan is hij zijn positie op de lijst kwijt (zoals hij ook gelekt heeft bij de gesprekken tussen Dedecker en Valkeniers). Gelukt X2 Twee bedenkingen: A/ de eventuele schade die dit natrapwerk teweegbrengt zal zeker niet ten goede komen aan de traditionele partijen. B/ Als de regimepers nogmaals de truuk van de personenkultus (Stevaert, Janssens, Leterme) van de vorige drie verkiezingen wil toepassen en ditmaal op Dedecker dan zal dat mijns inziens veel meer schade aan de tjeven, libs en sossen toebrengen dan aan het VB.
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat ze met echte argumenten moesten komen.. Het boek van Verstrepen is een druppel in de Godwinzee die al bijna honderd over het Vlaams Nationalisme wordt uitgegoten...en toch winnen we dagdagelijks aan medestanders en sympathisanten. Waarom? Omdat we gelijk hebben en omdat de kracht van onze overtuiging niet te breken is door gefabriceerde leugens van een of andere tafeldanser.
![]() |
![]() |
#248 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen zag ik, in het kader van de lessen geschiedenis gegeven door een collega die een groot deel van z'n familie - grootouders, ooms, tantes, ... - in Auschwitz verloor, de documentaire "Modus Operandi", van dhr. Hugues Lanneau (2008).
Uit die film leerde ik dat zowel Vlaamse, Waalse als - nog véél straffer - Belgisch-Joodse - 'collaborateurs' maar al te bereidwillig bleken mee te werken aan de door de bezetter georganiseerde deportaties van niet-Belgische Joden. Ik leerde ook dat - na de bevrijding - de zwaarste straffen tegen enkele Vlaamse co-deporteurs werden uitgesproken. Tegen de Waalse en Joodse medewerkers aan die schande werden nauwelijks processen opgestart. Voor �*lle duidelijkheid: de documentaire werd hoofdzakelijk gemaakt door Franstalige Belgen. Een èchte eye-opener was dat wel. Ik ben er nog niet goed van. En daarmee kom ik terug tot de topic: ik gruw van alles wat met nazisme (en andere totalitaire systemen) te maken heeft, en net daarom vind ik dat het recht op vrije meningsuiting voor iederéén moet gelden, zèlfs voor (neo-)nazi's en moslim-extremisten. Wie aan dat recht op vrije meningsuiting begint te foefelen, schept een ongewenst 'precedent', en is op z'n minst niet erg verstandig bezig. Ik heb geen zin m'n eigen ruiten in te gooien. Ik zal niet ophouden het VB te bekampen, maar wil dat wel op 'intellectuele' wijze doen, zonder daarbij gebruik te maken van ongeoorloofde ingrepen in de wetgeving die mij dat bekampen net mogelijk maakt (nl. het recht op vrije meningsuiting). Het is volgens mij wel degelijk mogelijk om racisme/nazisme/revisionisme/moslimextremisme/... te bestrijden zonder de vrije meningsuiting te beknotten. Het selectief verbod op vrije meningsuiting maakt de bestrijding van dergelijk gedachtengoed onnodig moeilijker. En ja, ik blijf trots op het mij door bepaalde kwieten op dit forum opgeplakte etiket van 'linkiewinkie multikul-poco geitenwollensokken pamperflikker'. Mijn enige bezwaar ertegen is dat het nogal lang is, en dus niet echt bekt. Zijn er hier geen creatievelingen die een leuk alternatief kunnen bedenken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 oktober 2008 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van n'en djimi?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat kan niet, daar is er maar één van. Het is dus een gedeponeerd merk
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
|
![]() Citaat:
Dit wil dus zeggen dat je het VB wil bekampen met argumenten. Mag ik dan eerst en vooral eens horen waarom U het VB wil bekampen en waarom niet in dezelfde adem de sossen, libs en/of tjeven?
![]() |
![]() |
#254 |
Gouverneur
|
![]() de drang naar repressie zit nog diep ingebakken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
|
![]() [quote]Verstrepen verheven tot "de waarheid"...komt daar nog bij dat hij geen enkele reden heeft om te liegen, aan te dikken of te verzinnen niwaar...
Nochthans dacht ik dat alleen de jongens van Jehova en de moslims de waarheid in pacht hadden...pas maar op Pjotr of ze vind U binnenkort op straat met wat leuke koranteksten met een mes op uw lijf gespeten.
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet zo voor vulgaire volksverlakkers en ordinaire bedriegers.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 oktober 2008 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat noem ik nu een type-voorbeeld van goedkoop en plat apriorisme. Laatst gewijzigd door system : 2 oktober 2008 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SP.a zit (o.a.) met het probleem van die voor het leven benoemde gouverneur, OpenVLD (o.a.) met het probleem van een Minister van Binnenlandse Zaken die ofwel incompetent ofwel corrupt is (alsmede een ex-voorzitter die zijn eigen schrijfsels niet au sérieux heeft durven nemen) en CD&V (o.a.) met het probleem van een niet-verkozen minister-president. Zolang voornoemde problemen geen aanvaardbare, fatsoenlijke en van 'politieke cultuur' getuigende 'oplossing' krijgen, ben ik niet geneigd van mijn 'goedkoop en plat apriorisme' (uw woorden) af te stappen. U mag mij altijd helpen een betere en objectievere verwoording te vinden. Ik zal u daar erg dankbaar voor zijn, vriendelijke groet, djimi PS : ik kan best toegeven dat u wel degelijk tot de meest aangename discussiepartners op dit forum behoort, al moet ik daar ook aan toevoegen dat ik het nog steeds moeilijk heb met uw (volgens mij) weinig genuanceerde opvattingen i.v.m. 'Nederland' en 'de Nederlanders' (maar dat wist u al langer, nee?).
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 oktober 2008 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
|
![]() Volgens Verstrepen in Dag Allemaal zou men ook het Horst Wessellied hebben gezongen. Mooi
![]() |
![]() |
![]() |