Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2008, 15:34   #661
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U zit hier nu al aan ik weet niet hoeveel X-maal overdreven snelheid en drankmisbruik. Dit is uw goed recht bazeke, maar kunt u nu ook eens even iets over de mens achter Haider zeggen. Of is het uit angst om af te gaan als een gieter in mogelijke lasterpraat dat u het gewoon houd en blijft uitschreeuwen, "te snel gereden en overdreven drankgebruik" want ik heb niets anders en weet niet beter.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:35   #662
piraat
Banneling

Standaard de brave mannekkes van de mossad

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaandeldrager Bekijk bericht
Joerg Haider Dead: Accident or Mossad hit?

http://uk.youtube.com/watch?v=-W2hATUTOVc
@FIRESTONE
Beste juffer, kijk hier eens naar, a.u.b.
Men laast daar toch duidelijk BBC-news, of zie de ni goe ?
Men zegt daar ook niet dat Haider daadwerkelijk vermoord is door de Mossad, men stelt zich gewoon de vraag...Wat is jouw probleem nu ? Zijn de Mossad mischien heiligen, engeltjes ?
Waarom zou er geen "sayan", behorend tot de "kidon", en verblijvend in Oostenrijk, zich over onze vriend Haider bekommerd hebben ?
@ alle forummers : wie wat meer wil weten over de Mossad, even googlen, en je hebt bladzijden en bladzijden vol met alles wat ze reeds uitgespookt hebben...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:41   #663
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
"We"? Het hoeft niet per se door "linksen" te gebeuren hoor ...

De recente geschiedenis levert toch wel enige voorbeelden van moord en/of minstens bizar ongeval in spanningssituaties verbonden met grote macht en/of groot geld.
Dit in de hersens van sommige mensen laten doordringen is een titanenwerk...Ik weet niet of je erin gaat lukken zonder allerlei beledigingen naar je hoofd geslingerd te krijgen...Toch als het gaat om vermoorde nationalisten.
Oud 15 oktober 2008, 15:45   #664
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Djimi is inderdaad een eigenaardige jongen. Blij dat je dat met me eens bent
Als ik rond me heen kijk en luister en lees en verneem wat zo allemaal niet-eigenaardig wordt bevonden, kan ik niet anders dan mezelf gelukkig prijzen

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:49   #665
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Jörg samen met den Henri Paul op de lappen is geweest.

Komt in beide gevallen toch o zo goed uit hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:50   #666
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Komt plusminus overeen met 15 pinten.
Geen voorbeeld dus voor de goegemeente: te hard rijden en onder invloed... Gelukkig maar dat hij niemand omver gereden heeft.

Maar goed, de man heeft het dan ook duur betaald.

Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 15:51.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:52   #667
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vaandeldrager Bekijk bericht
Joerg Haider Dead: Accident or Mossad hit?

http://uk.youtube.com/watch?v=-W2hATUTOVc
@FIRESTONE
Beste juffer, kijk hier eens naar, a.u.b.
Men laast daar toch duidelijk BBC-news, of zie de ni goe ?
Men zegt daar ook niet dat Haider daadwerkelijk vermoord is door de Mossad, men stelt zich gewoon de vraag...Wat is jouw probleem nu ? Zijn de Mossad mischien heiligen, engeltjes ?
Mijn enig probleem in deze is dat je LIEGT, en wanneer je betrapt wordt, blijf je LIEGEN en probeer je met smerige insinuaties de aandacht op mij af te leiden.

Dat is best een zielig forumgedrag, beste piraat, en het doet me denken aan (oa) forumspook, die al even zwak was in het hardmaken van zijn pathetische vooroordelen.

Beste piraat, lees het volgende heel traag. Ik heb het al enkele keren geschreven, andere forumleden ook, maar blijkbaar is het een beetje moeilijk.

Dus, heel traag lezen, en dan het filmpje nog eens aandachtig bekijken:

"DE BBC REPORTAGE IN JOUW LINK REPT MET GEEN WOORD OVER DE MOSSAD."

Je loog, zo eenvoudig is het.

***zucht***

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 oktober 2008 om 15:55.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 15:55   #668
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft met de feiten absoluut geen uitstaans. Hij was dronken, reed dubbel zo hard als toegelaten. Het enige postieve dat ik daaraan wil toevoegen is dat het een geluk is dat hij tijdens zijn "joyride" geen andere onschuldige weggebruikers mee de dood heeft in gesleurd.
Voila, je mag nu met je pennevriend Filosoof, (of is dat mischien één en dezelfde persoon als Pietje ? ), op Haiders graf gaan dansen. Tevreden ? Wel wat sadistisch van jullie, maar kom, elk diertje zijn pleziertje...
Nu, als de man inderdaad een pint teveel op had, had hij daar een fout, maar dat neemt helemaal de mogelijkheid niet weg, dat er bvb aan z'n auto geknoeid zou zijn ? Ik zie helemaal niet in hoe jullie aan de alcohol in zijn bloed de toestand van zijn voertuig kunnen nagaan ?
Oud 15 oktober 2008, 16:01   #669
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Mijn enig probleem in deze is dat je LIEGT, en wanneer je betrapt wordt, blijf je LIEGEN en probeer je met smerige insinuaties de aandacht op mij af te leiden.

Dat is best een zielig forumgedrag, beste piraat, en het doet me denken aan (oa) forumspook, die al even zwak was in het hardmaken van zijn pathetische vooroordelen.

Beste piraat, lees het volgende heel traag. Ik heb het al enkele keren geschreven, andere forumleden ook, maar blijkbaar is het een beetje moeilijk.

Dus, heel traag lezen, en dan het filmpje nog eens aandachtig bekijken:

"DE BBC REPORTAGE IN JOUW LINK REPT MET GEEN WOORD OVER DE MOSSAD."

Je loog, zo eenvoudig is het.

***zucht***
Kijk zelf naar dat filmke, en kijk wat er op het scherm komt...Bril vergeten ? je moet zelfs het geluid niet aanzetten... "Mossad spied on Austrias Haidar" , op het einde van het videootje...
Je bent wel van heel slechte wil, zeg ?! Ik begin te geloven dat jij iets persoonlijks tegen mij hebt ? Ik ken je nochthans niet ? Bizar...er zijn er hier nog 2 die me met een andere naam aanspreken, of mijn forumnaam vervalsen, veranderen...Ik begin dat trouwens beu te worden. Volgende keer als iemand mij anders als Piraat noemt op dit forum, zal ik ook eens op de rode knop duwen... maak jullie beweringen hard, of zwijg.

Laatst gewijzigd door piraat : 15 oktober 2008 om 16:08.
Oud 15 oktober 2008, 16:12   #670
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk zelf naar dat filmke, en kijk wat er op het scherm komt...Bril vergeten ? je moet zelfs het geluid niet aanzetten..."Mossad spied on Austrias Haidar" , op het einde van het videootje...
Jij denkt echt wel dat de anderen hier achterlijk zijn.

De stukjes over de Mossad horen niet bij de BBC-reportage (en zeggen overigens niets over de betrokkenheid bij de dood van Haider), maar werden door de idiote propagandist die het op Youtube plaatste aan bijgevoegd.
Zelfs zonder bril ziet men dat, tenzij men verblind is door haat en vooroordelen.

Nogmaals, "DE BBC REPORTAGE IN JOUW LINK REPT MET GEEN WOORD OVER DE MOSSAD."

Citaat:
je bent wel van heel slechte wil, zeg ?!
Neen, in tegenstelling tot sommigen ben ik blijkbaar slim genoeg om me niet te laten misleiden door een smerige manipulatieve film op Youtube.
Citaat:
Ik begin te geloven dat jij iets persoonlijks tegen mij hebt ?
Omdat ik op jouw leugens wijs heb ik ik persoonlijks tegen jou???

Beste piraat, JIJ hebt persoonlijke smerige insinuaties over mij gepost, niet omgekeerd. Je hebt dat gedaan omdat ik je op een leugen betrapt heb.
Niks persoonlijk. Als je op een discussieforum zever en leugens post, zal je daarop gepakt worden.
Kan je er niet tegen, blijf dan weg, of probeer geen leugens te posten.
Citaat:
Ik ken je nochthans niet ?
Houden zo!
Citaat:
Bizar...er zijn er hier nog 2 die me met een andere naam aanspreken, of mijn forumnaam vervalsen, veranderen...Ik begin dat trouwens beu te worden. Volgende keer als iemand mij anders als Piraat noemt op dit forum, zal ik ook eens op de rode knop duwen... maak jullie beweringen hard, of zwijg.
Weer lieg je. Ik heb je nergens anders dan piraat genoemd.
Ik stel echter wel vast dat jouw zielige vooroordelen, jouw gebrekkige argumentatie en jouw problemen met elementaire feiten sterk lijken op die van een zekere forumspook, die vroeger dit forum teisterde en die terecht permanent werd verbannen.

Laatst gewijzigd door Firestone : 15 oktober 2008 om 16:13.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 16:13   #671
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Voila, je mag nu met je pennevriend Filosoof, (of is dat mischien één en dezelfde persoon als Pietje ? ), op Haiders graf gaan dansen. Tevreden ? Wel wat sadistisch van jullie, maar kom, elk diertje zijn pleziertje...
Nu, als de man inderdaad een pint teveel op had, had hij daar een fout, maar dat neemt helemaal de mogelijkheid niet weg, dat er bvb aan z'n auto geknoeid zou zijn ? Ik zie helemaal niet in hoe jullie aan de alcohol in zijn bloed de toestand van zijn voertuig kunnen nagaan ?
Op graven dansen is hier de specialiteit van rechts: hier duidelijk aangetoond.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2008 om 16:13.
Oud 15 oktober 2008, 16:15   #672
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Was blijkbaar zat.

1,8 promille alcohol in z'n bloed...

http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht
Ja, ik hoorde het op Nederlandse Radio-1, een paar uur geleden in mijn voertuig.
Oud 15 oktober 2008, 16:16   #673
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Ik heb vroeger met veel plezier de romantische illusie gekoesterd dat piraten recht-door-zee-vrijheidsstrijders waren, onbevreesd en onverschrokken vechtend tegen onrecht en onderdrukking, in de grond eerlijk als goud, en begiftigd met een gloeiende hekel aan schijnheiligheid en moraalridderij.

Ik ben blij van die illusie verlost te zijn.

Mijn oprechte dankbaarheid gaat naar allen die mij daarbij hielpen,

djimi

Oud 15 oktober 2008, 16:17   #674
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk zelf naar dat filmke, en kijk wat er op het scherm komt...Bril vergeten ? je moet zelfs het geluid niet aanzetten... "Mossad spied on Austrias Haidar" , op het einde van het videootje...
Lol.
Komaan zeg, dat filmpje is ge-editeerd door de uploader, setfree68.
Elke verwijzing naar de Mossad is een puur persoonlijke toevoeging van dat sujet, ergo Waardeloos als discussiemateriaal.

Ik kan tegen morgen ook zo'n reportage plaatsen met de tekst erop 'Piraat killed Jorg Haider' en op het einde een blurry view van een paar (fake?) websites.

Je speelt op peuterniveau, piraatje.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 16:18   #675
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik heb vroeger met veel plezier de romantische illusie gekoesterd dat piraten recht-door-zee-vrijheidsstrijders waren, onbevreesd en onverschrokken vechtend tegen onrecht en onderdrukking, in de grond eerlijk als goud, en begiftigd met een gloeiende hekel aan schijnheiligheid en moraalridderij.
Nogal dwaze illusie: piraten waren en zijn éénvoudigweg bandieten die zoveel mogelijk zwakkeren beroven.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 16:19   #676
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft met de feiten absoluut geen uitstaans. Hij was dronken, reed dubbel zo hard als toegelaten. Het enige postieve dat ik daaraan wil toevoegen is dat het een geluk is dat hij tijdens zijn "joyride" geen andere onschuldige weggebruikers mee de dood heeft in gesleurd.
Pietje en filosoof zijn dus één en dezelfde persoon. Men stelt een vraag aan filosoof en pietje reageert. Zijn er nog andere zaken waarin jullie elkanders handje vasthouden?

Het heeft met de feiten geen uitstaans, indien u zo graag iemand zijn fouten in de verf wil zetten, zou u misschien ook eens andere kanten in de verf kunnen zetten of niet. Valt zulk buiten uw vermogen misschien?

Indien u het hier enkel en alleen wil hebben over "overdreven" snelheid en "drankmisbruik", kunnen we misschien terug beginnen zoals voordien. Wat met de "driver" van verhofstadt en verhofstadt zelf. Wat met de blauwe kreuner. Wat met de sossen burgemeester van St.truiden ongeval, drankmisbruik en vluchtmisdrijf. Aangezien de rest er toch geen uitstaans mee heeft. Wt denk u pietje? Of is het u hier enkel en alleen te doen om een haider en zijn politiek gedachtengoed? Mag ik antwoorden in uw plaats, zal wel zeer zeker hé.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 16:20   #677
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Nogal dwaze illusie: piraten waren en zijn éénvoudigweg bandieten die zoveel mogelijk zwakkeren beroven.
Ik weet het, Jozef, ik weet het.

Noem het een jeugdzonde.

Mag ik op vergiffenis hopen ?

Oud 15 oktober 2008, 16:21   #678
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
'Nou nou, die Haider gozer bleek wat te veel 'gazeusewijn' in zijn kanis te hebben gegoten.'

Bedankt, willem, om onze verschillen weer eens duidelijk aan te tonen...
Ik denk dat dat bericht wel zal kloppen, ja. Routine-ongeval dus, alleen ditmaal voor een erg bekend en enigszins omstreden persoon.
Oud 15 oktober 2008, 16:21   #679
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij denkt echt wel dat de anderen hier achterlijk zijn.

Beste Lieve Firestone.

Je moet eens 'alle berichten' van den Piraat 'ophalen'. Je zal zien dat hij alles en iedereen provoceert, zonder zelf achter zijn eigen schrijfsels te staan.

Hij zoekt uit waar mensen 'gevoelig' voor zijn, en blijft daar over verder zagen.

Men noemt dat: Het Peter Pan-syndroom. 't Is een spelletje dat'em speelt.
Oud 15 oktober 2008, 16:23   #680
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiki
Europeanen en Barbarije
Tot aan het midden van de 16e eeuw waren de meeste piraten van islamitische origine maar vanaf toen versterkten steeds meer Europeanen hun gelederen.
Lees de volledige tekst hier

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2008 om 16:51.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be