Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2008, 09:55   #601
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Off topic.

U weet dit misschien?

Waar liggen de Vlaamse SS-ers dan in Lommel? Ik ben nog niet zolang geleden eens gaan kijken in Lommel op het Duits kerkhof, maar ik zie er alleen Duitsers liggen en tussen de Duitsers liggen wel gesneuvelden met een eerder Vlaamse naam. Hebben die Oostfronters een specaal kerkhof of liggen ze verspreid?
Zulke vraag zult u moeten stellen aan de verantwoordelijke van deze begraafplaats, maar ik kan u al bijna zeker melden dat u hier geen echt duidelijk antwoord gaat op krijgen en dat men liever na bepaalde gebeurtenissen die te Lommel zijn gebeurd door de zogenaamde antifaciste onder goedkeurend oog van de burgervader Vanvelthoven men deze vraag misschien niet echt waardeert. Maar het neemt niet weg dat u kunt proberen.

Ik kan u wel zeggen dat bij die zogenaamde SS'ers, ook fabriekswacht behoort die daar begraven liggen. Dus alle 38 SS'ers? Voorts zou ik zeggen indien interesse, namen opzoeken en nagaan.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:01   #602
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Fout. Het is een Athénée Royal, een 'staatsschool' dus.

2. Fout. Ik ga te voet naar m'n werk. Ik woon op een kleine 3 minuten van de school waar ik lesgeef.

3. Fout. Ik woon in een appartement, ja, maar het is niet gerenoveerd, ik woon alleen, en als ik naar de Beurs moet, neem ik ofwel de metro, ofwel de fiets. Dat laatste gaat iets sneller.

4. Fout. Voor het ogenblik ben ik nog steeds (en al erg lang) vrijgezel, en het ziet er niet onmiddellijk naar uit dat dat snel gaat veranderen, al geef ik de hoop niet op.

5. Fout. Ik eet ook wel eens vlees tegenwoordig, en in die buurt waar u het over heeft ben ik al j�*�*�*ren niet meer uitgegaan. Niet dat ik dat vroeger zo vaak deed, trouwens. Ik heb geen behoefte aan 'hip'. Ik blijf liever thuis om mij met muziek bezig te houden. Ik weet niet eens wat 'Cava' is, en aan politiek-correcte gesprekjes heb ik meer dan één broertje dood.

6. Fout. Ik heb geen heuptasje, wel een ouderwetse, ondertussen versleten boekentas, en soms gebruik ik nog wel eens m'n oude rugzak genaamd "Your Planet".

7. Ik vraag me op grond van deze foutieve inschatting dan ook af of u wel in staat bent uw èigen zèlf te kaderen.

Vriendelijke groet,

djimi
't was maar een grapje hoor. Maar heel veel van die jonge Vlamingen in Brussel passen wel in dat plaatje dat moet je zelf toegeven hé.
Overigens he geeft les aan een franstalige school maar bent voor afscheiding van Vlaanderen, dus dan zult U Uw werk verliezen?
Ik pas in geen enkel plaatje, en dat is ook wel een beetje een probleem.

Laatst gewijzigd door tomm : 15 oktober 2008 om 10:01.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 10:04   #603
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
man man
Uw SS verhalen en pro-nazi lectuur kan u best in het forum "rechts" gaan zetten ipv hier.
En, hebt u een probleem indien men een reactie beantwoord? Hebt u een probleem indien men een linkse slinkse leugenaar op zijn fabels wijst. Misschien uit hetzelfde kamp en een probleem met vrijheid van mening? Of stoort het u een leugenaar op z'n bek zien te gaan die met alle mogelijk middelen dit onderwerp probeert te herleiden tot zijn/haar vertrouwd terrein, vuilspuiterij.

Anderzijds, indien een antwoord op een vraag u stoort als niet van toepassing op dit onderwerp, wat dan met de inbreng van laat ons maar stellen uw geestesgenoten en hun kampverhalen? Zeker geen probleem mee, of horen die volgens uw persoontje hier wel thuis. Dus een beetje consequent zijn hé.

Oud 15 oktober 2008, 10:32   #604
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En, hebt u een probleem indien men een reactie beantwoord? Hebt u een probleem indien men een linkse slinkse leugenaar op zijn fabels wijst. Misschien uit hetzelfde kamp en een probleem met vrijheid van mening? Of stoort het u een leugenaar op z'n bek zien te gaan die met alle mogelijk middelen dit onderwerp probeert te herleiden tot zijn/haar vertrouwd terrein, vuilspuiterij.

Anderzijds, indien een antwoord op een vraag u stoort als niet van toepassing op dit onderwerp, wat dan met de inbreng van laat ons maar stellen uw geestesgenoten en hun kampverhalen? Zeker geen probleem mee, of horen die volgens uw persoontje hier wel thuis. Dus een beetje consequent zijn hé.
Ik had het over die ander ook, maar gij vindt het precies echt wel nodig om uwe duffe nazi propaganda hier te komen slijten.
Mij kan dat geen barst schelen wat u al dan niet denkt over het verleden, wat mij stoort is dat het hier moeten worden uitgevochten. Maar uw persoontje denkt alleen maar in hokjes en moet dan zonodig daar weer over beginnen zagen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 11:06   #605
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Zulke vraag zult u moeten stellen aan de verantwoordelijke van deze begraafplaats, maar ik kan u al bijna zeker melden dat u hier geen echt duidelijk antwoord gaat op krijgen en dat men liever na bepaalde gebeurtenissen die te Lommel zijn gebeurd door de zogenaamde antifaciste onder goedkeurend oog van de burgervader Vanvelthoven men deze vraag misschien niet echt waardeert. Maar het neemt niet weg dat u kunt proberen.

Ik kan u wel zeggen dat bij die zogenaamde SS'ers, ook fabriekswacht behoort die daar begraven liggen. Dus alle 38 SS'ers? Voorts zou ik zeggen indien interesse, namen opzoeken en nagaan.
Dus, als ik het goed begrijp, weet u het evenmin.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 11:21   #606
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus, als ik het goed begrijp, weet u het evenmin.
Wat ik weet doet weinig of niets terzake niet. Men moet aan z'n goedenaam denken iets wat men snel verliert hier op het forum.

Iets wat ik u wel kan mededelen is, dat personen die op de rug van een dode zoals hier opdit onderwerp, op de rug van gesneuvelde op een ander onderwerp zich interessant willen maken en deze gebruiken in hun drang en behoefte aan haat en vuilspuwerij behoren tot het laagste der laagste. Dit even ter vermelding.

Oud 15 oktober 2008, 11:28   #607
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik had het over die ander ook, maar gij vindt het precies echt wel nodig om uwe duffe nazi propaganda hier te komen slijten.
Mij kan dat geen barst schelen wat u al dan niet denkt over het verleden, wat mij stoort is dat het hier moeten worden uitgevochten. Maar uw persoontje denkt alleen maar in hokjes en moet dan zonodig daar weer over beginnen zagen.
Heb de indruk dat dit de zoveelste clown is de zich in iets komt mengen en reageren zonder te weten wat er staat of niet staan.

Kunt misschien eens zeggen waar ik duffe nazi propaganda slijt? Ik heb alleen een reactie gegeven op "iets" dat dit onderwerp in deze richting wil brengen. Is iets volledig anders niet!

Indien u wil voordoen dat u mijn reactie's zou hebben gelezen, zou u tot een andere slotsom moeten komen dan deze die u hier nu geeft.

Oud 15 oktober 2008, 11:55   #608
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik weet doet weinig of niets terzake niet. Men moet aan z'n goedenaam denken iets wat men snel verliert hier op het forum.

Iets wat ik u wel kan mededelen is, dat personen die op de rug van een dode zoals hier opdit onderwerp, op de rug van gesneuvelde op een ander onderwerp zich interessant willen maken en deze gebruiken in hun drang en behoefte aan haat en vuilspuwerij behoren tot het laagste der laagste. Dit even ter vermelding.
U gaat me toch niet vertellen dat op dit forum uw 'goede naam' u een zorg zal zijn. Dat zou zeer kortzichtig denken zijn. Bovendien zou u leven van illusies. Niets van aantrekken.
Oud 15 oktober 2008, 11:59   #609
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Alsof dat criminelen zich de moeite gaan doen om een half gare politicus te vermoorden. Haider kan die wetten niet alleen goedkeuren, dus met lobbying kon men meer bereiken dan met moord.
Wake up dude.
Daar denk ik nog over na; als die Haider werkelijk zo van leer is getrokken tegen banken en bankiers dan zou dat wellicht hem een enorm verkiezingssucces hebben kunnen bezorgen, �* la Fortuyn eens in Nederland.

Maar hoe "hard" is dat verhaal over H's dreigementen? Ik zocht er wat naar op Net, erg veel hits, enige opengetrokken maar lijken weinig gezaghebbend en wellicht gemanipuleerd.

http://www.metaseek.nl/search/web/1/haider+banken+mafia
Oud 15 oktober 2008, 12:00   #610
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
U gaat me toch niet vertellen dat op dit forum uw 'goede naam' u een zorg zal zijn. Dat zou zeer kortzichtig denken zijn. Bovendien zou u leven van illusies. Niets van aantrekken.
Mag ik uit deze reactie uitmaken dat ik hier op het forum geen goede naam zou hebben? Dat doet me pijn!

Anderzijds begrijp ik niet al te goed waarom "u" interesse zou hebben waar en hoe personen begraven zijn die zeer zeker niet behoren tot hen waar u enige vorm van respect voor hebt. Deze begraafplaats heeft nu zijn rust, laat ze met rust.

Oud 15 oktober 2008, 12:07   #611
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Mag ik uit deze reactie uitmaken dat ik hier op het forum geen goede naam zou hebben? Dat doet me pijn!

Anderzijds begrijp ik niet al te goed waarom "u" interesse zou hebben waar en hoe personen begraven zijn die zeer zeker niet behoren tot hen waar u enige vorm van respect voor hebt. Deze begraafplaats heeft nu zijn rust, laat ze met rust.
Ik heb u dit al gezegd. Ik interesseer me aan geschiedenis. Maar het is niet omdat ik geïnteresseerd bent in de Waffen-SS-Vlaanderen, dat ik het eens moet zijn met die kornuiten.
Oud 15 oktober 2008, 12:10   #612
willem1940NLD

Standaard

@Djimi: "Cava" is gazeusewijn, bereid volgens "méthode champenoise" maar mag niet de naam "champagne" dragen.
Oud 15 oktober 2008, 12:17   #613
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Daar denk ik nog over na; als die Haider werkelijk zo van leer is getrokken tegen banken en bankiers dan zou dat wellicht hem een enorm verkiezingssucces hebben kunnen bezorgen, �* la Fortuyn eens in Nederland.

Maar hoe "hard" is dat verhaal over H's dreigementen? Ik zocht er wat naar op Net, erg veel hits, enige opengetrokken maar lijken weinig gezaghebbend en wellicht gemanipuleerd.

http://www.metaseek.nl/search/web/1/haider+banken+mafia
Als we iedereen met verkiezingssucces zouden opruimen omdat hij 1 of andere groepering tegen het hoofd stoot hadden we geen politici meer.
Oud 15 oktober 2008, 12:22   #614
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Als we iedereen met verkiezingssucces zouden opruimen omdat hij 1 of andere groepering tegen het hoofd stoot hadden we geen politici meer.
"We"? Het hoeft niet per se door "linksen" te gebeuren hoor ...

De recente geschiedenis levert toch wel enige voorbeelden van moord en/of minstens bizar ongeval in spanningssituaties verbonden met grote macht en/of groot geld.
Oud 15 oktober 2008, 12:24   #615
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
@Djimi: "Cava" is gazeusewijn, bereid volgens "méthode champenoise" maar mag niet de naam "champagne" dragen.
Best te drinken!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 12:29   #616
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
"We"? Het hoeft niet per se door "linksen" te gebeuren hoor ...

De recente geschiedenis levert toch wel enige voorbeelden van moord en/of minstens bizar ongeval in spanningssituaties verbonden met grote macht en/of groot geld.
ik spreek niet van links of rechts. Grote macht en groot geld ja, maar men kan nauwelijks de Oostenrijkse banken aanzien voor het groot geld noch de Oostenrijkse politiek als grote macht.
Oud 15 oktober 2008, 12:32   #617
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb de indruk dat dit de zoveelste clown is de zich in iets komt mengen en reageren zonder te weten wat er staat of niet staan.

Kunt misschien eens zeggen waar ik duffe nazi propaganda slijt? Ik heb alleen een reactie gegeven op "iets" dat dit onderwerp in deze richting wil brengen. Is iets volledig anders niet!

Indien u wil voordoen dat u mijn reactie's zou hebben gelezen, zou u tot een andere slotsom moeten komen dan deze die u hier nu geeft.
Als er hier 1 clown is zijt gij het wel, ontkenne van nazi propaganda maar wel "blut und ehre" in uw handtekening staan hebben.
Oud 15 oktober 2008, 12:40   #618
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
't was maar een grapje hoor. Maar heel veel van die jonge Vlamingen in Brussel passen wel in dat plaatje dat moet je zelf toegeven hé.
Overigens he geeft les aan een franstalige school maar bent voor afscheiding van Vlaanderen, dus dan zult U Uw werk verliezen?
Ik pas in geen enkel plaatje, en dat is ook wel een beetje een probleem.
Ik gun je jouw speciale humor, ik ben geen onmens. Zo heel veel jonge Vlamingen ken ik niet, dus zou ik ook niet kunnen bevestigen of ze nu wel of niet in dat plaatje passen.

Ik ben niet voor 'afscheiding van Vlaanderen' zonder meer. Ik wil in de eerste plaats (nog steeds) ijveren voor de invoering van een onvervalste directe democratie in het 'Belgisch kader', maar ik moet toegeven dat ik nog weinig hoop koester dat dat ook een realistisch streefdoel is. Ik geef de strijd voorlopig niet op, maar als ik niet gauw genoegdoening krijg (en zo ziet het er naar uit) dan zal ik uiteindelijk toch ook opteren voor een afscheiding van Vlaanderen (en een snelle vereniging ervan met Nederland).

Het zou kunnen dat ik mijn werk verlies, het zou kunnen dat ik (als een 'mol' ) naar Wallonië trek om daar verder les Nederlands aan Franstaligen te geven, het zou kunnen dat ik iets anders ga doen, wie weet.

Ik zou mijn job niet graag kwijtspelen, want ik hou van mijn leerlingen (en enkele collegae), maar als het moet, dan moet het maar, hé. Het is mij niet om 'het postje' te doen, maar om 'de mensen' :grijns:.

En nu ben ik wel méér dan voldoende off-topic gegaan,

vriendelijke groet,

djimi
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 12:43   #619
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen spek voor mijn bek, dus. Ik hou meer van een frisse Guinness of Orval, of anders een lekker stukkie space-cake of een flinke joint .

Toch bedankt voor de informatie,

vriendelijke groet,

djimi
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2008, 12:54   #620
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Best te drinken!
Hoeft niet slechter te zijn dan een doorsnee echte champagne of sekt, alleen lust ik ze toevallig geen van zessen; wel kan ik proeven, net als bij sherry die ik ook niet lust, welke mijn vrouw het lekkerst zal vinden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be