![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leuke met conspiracisten is dat elke omstandigheid hen in hun vooroordeel sterkt!
Haider niet dronken? Conspiracist: "Hoe kan een degelijke bestuurder als Haider in nuchtere toestand met zijn vertrouwde wagen op een hem bekende weg uit de bocht vliegen?" Haider wel dronken? Conspiracist: "De alcohol is een prachtig alibi voor de killers..." Niet-falsifieerbare vooroordelen! Wat is het leven voor sommigen toch makkelijk! ![]()
![]() |
#763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik sta bij u ook geboekstaaft als conspiracist (bemerk de woordkeuze alleen al), maar ik hang geen samenzweringsverhaal aan in dit geval. Vele andere aanhangers van samenzweringtheorien op dit forum hebben zich hierover zelf nog niet uitgesproken dus kan je geen conclusies trekken. Gelieve je conclusies dus te beperken tot deze personen die enkel in deze draad deze menign ventileren en niet te veralgemenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() De waardeloze methodologie van conspiracisten is welbekend, en hierboven heb ik daar een zoveelste voorbeeld van getoond. En jij (of all people) zal niet bepalen wat ik wel mag en niet mag posten op dit forum.
![]() |
![]() |
#765 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.tijdschriftvoorpsychiatri...oad.php?id=357 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
|
![]() Beter maar afwachten tot/of er nadere onderzoeksresultaten worden gepubliceerd; een auto is erg makkelijk saboteerbaar en niet iedere dronken rijder verongelukt spontaan.
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piraat : 16 oktober 2008 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
|
![]() Ik ben dol op conspiracisme maar ik vind niet dat het allemaal erg zinvol is....het is gewoon einde oefening....
![]() |
#771 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt heel duidelijke insinuaties gepost, met de gebruikelijke schuldigen uit het pathetisch conspiracistisch boekje. Je hebt zelfs gelogen dat de BBC zich daar ook vragen over stelde, leugen die je overigens nog altijd niet heb teruggenomen. Citaat:
Leer eens logisch denken en begrijpend lezen, beste piraat. Debiele "argumenten" weerleggen heeft overigens niks "persoonlijks". Voor de rest is het inderdaad verloren moeite. Zolang je geen degelijke argumenten hebt, maar je laat leiden door haat en vooroordelen, zal je enkel andere conspiracisten "overtuigen". Je maakt het de rationele mensen wel heel gemakkelijk, piraat.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 oktober 2008 om 16:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 |
Banneling
|
![]() -zone 70
feit? wat voor feit is da ?? je kan gemakkelijk 170 rijden op een baan je maar 70 mag tenzij er bochten inzitten |
![]() |
![]() |
![]() |
#773 |
Banneling
|
![]() 'Het is niet omdat je "alcolisiert" bent, dat je niet vermoord kan worden...Integendeel. Dat maakt het de moordenaars gemakkellijker.
met een pilletje in het glas ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zal u het antwoord van deze autoriteit aanvaarden als zijnde de waarheid ?
![]() |
![]() |
#775 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#776 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat de man vijanden had, en recent bijgemaakt had, plus het feit dat het om iemand ging met reeële mogelijkheden 'chanseler' te worden van Oostenrijk, zijn toch redenen genoeg om deze zaak niet te behandelen als om het even welk ongeval van een doorsnee burger. Die redenering mis ik bij velen in deze draad, en dat noem ik 'onvoorzichtig'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
|
![]() Citaat:
Dit zie/bedoel ik slechts als "grote lijn" want moord op Hr H acht ik niet zeer waarschijnlijk. Wel voel ik aan dat bijvoorbeeld mensen die indertijd de berichten volgden over kunstschilder Van Meegeren en later over Kennedy en nog weer later over RAFfers-in-een-Duitse-gevangenis enige moeite zouden kunnen hebben met "consensus", mede terzake van tussenliggende of nakomende incidenten. Maarja, dood is ongeneeslijk en het nut van waarheid daarover beperkt.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 16 oktober 2008 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 16 oktober 2008 om 23:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onvoorzichtig noem ik eerder met uw zatte kloten aan 142 per uur rijden in een zone waar je maar 70 mag rijden. Het is natuurlijk maar mijn mening. |
|
![]() |
![]() |