![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die blokkade oprichten om geweld te voorkomen is azo al een dom idee. Verwachten de linkse jongeren dat die NSV'ers onder zichzelf op hun vergadering zouden vechten en wouden ze dat voorkomen? Ik dacht het niet. Het geweld was er pas na de blokkade, geweld vermijden kan dus geen motivering zijn voor de blokkade. Racisme is wel een misdaad (toch in belgie) dus als iemand racistisch is kan je die aanklagen. Je mag die niet op zijn smoel kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die studentenclubs hadden hen géén blokkade's voor te leggen: vrijheid van spreken, weet je wel?! En zolang een discussie niet werd gevoerd, kan géén sprake zijn van racisme enzo. Neen, eigenlijk heeft men dewinter een stok aangereikt. ![]() Anderzijds vind ik Dewinter echt een verfoeilijk persoon, die er al héél wat op zn kerfstok heeft op vlak van ordinaire vechtpartijen. Hij is gewoon een ordinaire vechtersbaas. Deze man wordt best zo veel mogelijk genegeerd.
![]() |
![]() |
#103 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#105 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dat heeft Tom Cochez ervan gemaakt, maar is niet de waarheid.
![]() |
#106 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"We zijn in eerste instantie een beweging, pas in een latere fase worden we eventueel een partij", zegt N-SA-voorman en ex-VB'er Eddy Hermy. "Het is nu niet het moment om het VB nog eens extra pijn te gaan doen. We horen van onze leden wel dat vanuit de Madou (het VB-hoofdkwartier, ToC) het ordewoord is gegeven om geen contact met ons te onderhouden. Maar wie dat wel doet, wordt in de praktijk toch met rust gelaten. Philip Dewinter beseft ook wel dat het nu niet het moment is om nog meer mensen af te stoten. Mocht hij beslissen om de VB'ers die binnen het N-SA actief zijn uit de partij te stoten, dan laat hij ons weinig keuze dan versneld van beweging tot partij uit te groeien." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof geen liegende fascisten.
![]() |
#108 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er kan echter wel sprake zijn van racistische of fascistische organisaties.
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Reeds gegeven in andere draad, het verheerlijken van fascisme, racistische teksten, regelmatig geweld, stelen van studententijdschriften, aanvallen van academische cafe's, homofobie, verheerlijken van teroristische aanslagen, enz.
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Maar kom, hoeveel NSV!'ers zijn nu al veroordeeld. Of nog beter, hoeveel NSV!'ers zijn nu al aangeklaagd? Ik zal het u zeggen; geen enkele!
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is echter niet het geval. Hoe zou dat toch komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je moet eens goed kijken naar de lichaamstaal van Arno D'Hooge van de NSV. Wanneer hem gevraagd word of ie toch met geweld zou naar binnen gaan, zei hij nee en keek hij weg. Hij was aan het liegen, en dat wist hij.
![]() |
![]() |
#117 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Heeft het nsv trouwens de brandweer gebeld?
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
racisitische teksten = uw mening of die van een rechtbank? regelmatig geweld = In Antwerpen en leuven zie ik toch geen NSV-geweld en zoals in gent was het gewoon zelfverdediging tegen LINKS geweld. stelen van studententijdschriften = Bewijs? is er ooit klacht ingediend of slecht een roddel? aanvallen van academische café's = ??????? Ik heb nooit een samenzwering gezien van het NSV om een aanval te organiseren vanuit een "academische" café. Homofobie = Tegen homo-adoptie, homohuwlijk en homoseks zijn is geen homofobie. Verheerlijken van terroristische aanslagen = Ik heb op 9/11 geen gejuich gehoord of spontan een feestje horen opbouwen bij de Vlaams-nationalisten. Anderzijds waren er wel Moslims deze aanslagen aan het vieren. Dus nogmaals, ONZIN met de grote O. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2 http://forum.politics.be/showthread....61#post3741261 u kon ze al lezen 3 http://forum.politics.be/showthread....t3741261vreemd in de kranten lees je iets anders 4 weeral het bewijs in de al eerder geplaatste link [url]http://forum.politics.be/showthread.php?p=3741261#post3741261ja, er is klacht ingediend 5 u kon het lezen zelfs op dit forum. nsv-ers zaten op dit forum elkaar aan te moedigen, leren handschoentjes te kopen om sommigen een lesje te leren in de markies... 6 homofobie is er wel maar al te vaak de oorzaak van. 7 Wel echter bij de de ETA en IRA aanslagen. Maar dat noemt u dan mischien geen teroristen?
![]() Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 18 oktober 2008 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Teroristen ken ik niet, een nieuw woordje ofzo? |
|
![]() |