Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2008, 21:54   #261
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Ik kon het zelf niet beter zeggen. *knip* Wat wees nu eerlijk, welk normaal intelligent mens laat zijn pasgeboren baby nu fotograferen met nep-bommengordels en speelgoed-AK47,s....
Ben je zeker dat het nep was?

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 23 oktober 2008 om 22:01.
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 21:56   #262
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Wat een politieke bullshit allemaal. Met name van de Palestina defenders. Wat kennen die hun geschiedenis toch slecht."Ja, maar toen was ik nog niet geboren" .... wat een regelrechte kletsika.
Vóórdat de Isrtaeli's binnen trokken was ik daar. Stank van dode ezels, vervallen huizen, autowrakken op straat, een compleet knekelpakhuis. Een zigeunerkamp is daarmee vergeleken een toon beeld van orde en netheid.
Arafat, niet zijn echte naam, heeft al het geld dat de Arabische plus Europese landen hem gaven, in eigen zak gestoken en een (klein) gedeelte daarvan verdeeld onder zijn trouwe aanhangers. Roverhoofdman Arafat is beurtelings uit drie Arabische landen gejaagd. Niet door de Israeli's maar door zijn eigen ras- en geloofsgenoten.
De Palestijnen hebben alreeds een spoor getrokken van 3000 jaar belligerentie. Onhandelbare personen. Te beginnen bij Ramses II die zich al daarover beklaagde.
Het is niet omdat ik mijn tuin of mijn huis niet onderhoud dat u zich het recht moet voorbehouden mijn tuin of mijn huis in te palmen. Wat is nu dat voor een flutargument.

Laatst gewijzigd door system : 21 oktober 2008 om 21:57.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2008, 22:00   #263
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het is niet omdat ik mijn tuin of mijn huis niet onderhoud dat u zich het recht moet voorbehouden mijn tuin of mijn huis in te palmen. Wat is nu dat voor een flutargument.
ALs de stank, het onkruid en je bouwvallige muren je buren last bezorgen en in gevaar brengen, dan vind ik van wel. EN als je dan nog stenen naar hen gooit...
Oud 22 oktober 2008, 06:54   #264
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
ALs de stank, het onkruid en je bouwvallige muren je buren last bezorgen en in gevaar brengen, dan vind ik van wel. EN als je dan nog stenen naar hen gooit...
U bent een geweldige verdediger van de rechtsstaat. De schuur van mijn gebuur stinkt, dus ik palm zijn gebouw maar in. Kranige houding. Proficiat.

Laatst gewijzigd door system : 22 oktober 2008 om 06:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 07:56   #265
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Jammer. En het begint anders altijd op dezelfde manier: homo's, vrouwen, joden, pak de zwakste en de kleinste minderheden in de samenleving.
Denkend aan het toekomstige Eurabië, stel ik mij alleen vragen over de volgorde.
Oud 22 oktober 2008, 08:44   #266
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
behalve als het grond van joden betreft zeker?

Trouwens : lang voordat Israel werd gesticht, waren de joden allang bezig met het opkopen van de gronden bij hun OTTOMAANSE eigenaars.

Of dacht je dat het werkelijk de eeuwigdurende grond van de "palestijnse" boer was die twee jaar voordien uit Egypte of de andere omliggende landen was komen aanwaaien als gastarbeider?
circe, kan je hier een bron van geven ?
als het kan, lever geen propaganda-materiaal.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 08:48   #267
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hertog, ben jij één van de velen voor wie het ook steeds verborgen werd gehouden dat er rond die tijd tegen de 850.000 joodse mensen werden verdreven uit alle omringende arabische landen! Die werden ALLEMAAL opgenomen in de joodse gemeenschap aan "eigen zijde" van de grens.
Raar toch dat er over die immense hoop JOODSE vluchtelingen die have en goed moesten achterlaten nooit met een woord gerept wordt. Bat Ye'or was er trouwens één van (haar ouders en familie werden verdreven uit Egypte).
Is 'bat yeor jouw bron, hahahaha

de paranoide bedenkster van 'eurabia' ? hahaha
mooie bronnen.

Mbt die joodse vluchtelingen: het overgrote deel is vertrokken na aandringen van zionistische ronselaars, die mensen ontworteld hebben uit hun normale habitat, namelijk landen zoals Marokko, Turkije, ...

Deze politiek van ronseling heeft zelfs geleid tot perverse gevolgen: onder de rusische 'joden' bleken enkele nazi-symphatiën te hebben!!!!!!
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)

Laatst gewijzigd door goodwill : 22 oktober 2008 om 08:48.
Oud 22 oktober 2008, 08:51   #268
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Israel is niet opgericht met militaire macht: na de Israelische onafhankelijkheidsverklaring waren het de Arabische buurlanden die Israel wel even van de kaart zouden vegen, hetgeen Israel pareerde.
en genieoig zwijg jij over de honderden dorpen die door de zionisten zijn uitgezuiverd en met d egrond gelijkgemaakt. Hier is genoeg onderzoek over gedaan.
Dit gebeurde voor de onafhankelijkheidsverklaring. We zullen zwijgen over de diverse terroristische zionistische groeperingen met hun aanslagen tegen burgers.
Oud 22 oktober 2008, 08:52   #269
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Zie hier, van een redelijk neutrale site:
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=140
Citaat:
Conflict

Sommige Arabische leiders juichen de nieuwe ontwikkelingen, de ontginning van het verwaarloosde Palestijnse land, toe. Uit de hele Arabische wereld stromen immigranten naar Palestina: er is werk en ‘de Joden’ betalen goed. De Europese joden die zich in Palestina hebben gevestigd beschikken over moderne landbouwmethoden. Ook op andere gebieden brengen ze moderne kennis mee. Niet alle Arabische inwoners van het land zijn blij met hun komst. Er ontstaat onenigheid, om land en om werk. Die ontaardt in eerst kleine, later grote moordpartijen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 08:52   #270
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je zou er versteld van kunnen staan hoeveel meer duidelijkheid je kan krijgen als je eens de moeite doet om het vak GESCHIEDENIS eens wat beter te bestuderen!
circe, ik twijfel toch over je resultaten op het vak geschiedenis. Altijd gebuisd zeker ?
Oud 22 oktober 2008, 08:54   #271
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ja, 900.000 weggejaagd uit de arabische buurlanden.
nee, dat is niet waar.
ze zijn bijna allemaal met dwang verplicht door zionisten om hun eigenlijke landen te verlaten.
Oud 22 oktober 2008, 08:55   #272
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht

je bedoelt dus een hamas-bron? nee die heb ik niet.
Verder mag je zelf eens googelen.

op "musha" bijvoorbeeld.

en dit zal natuurlijk niet mogen meetellen:

Citaat:
These "hostile sentiments and antagonisms" developed not merely as a result of the "numerous and prolonged lawsuits" fought over land ownership33 but even more directly as a result of the eviction of hundreds of tenant families from lands they considered their own when large landholders sold their holdings to Jews. Most of the two million dunams (200,000 hectares) of land owned by Jews at the end of the Mandate were acquired through purchases from large landowners. As John Ruedy notes, "The land expert representing the Jewish Agency before the Shaw Commission of 1929 claimed that 90% of lands bought up to that time came from absentee landlords. During the 1930s the proportion fell to 80%. In the last decade of the mandate they were about 73%."34  Further, the British prohibition on land ownership by Jews in Palestine east of the Jordan River served to concentrate and thereby intensify the effect of land purchases by Jews in Palestine west of the Jordan River.35
http://www.beki.org/landlaw.html

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2008 om 08:59.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2008, 08:56   #273
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ja en waar komen ze vandaan? De Arabische buurlanden waar ze weggejaagd zijn! Bovendien was in het gehele gebied in 1939 al 33% van de bevolking Joods.
yes, right

de slogan 'land zonder volk, voor een volk zonder land' blijkt nog springlevend en aanleiding te geven aan de vervalsing van de gesciedenis, het LiberaalNL.
Oud 22 oktober 2008, 08:59   #274
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
IK weet dat wel, maar ik heb nog niet veel van jou gezien.
Waar scheer ik iedereen over dezelfde kam?
Dan moet je wat beter opletten.
Ik heb altijd gepleit voor nunancering en relativering en handel er ook naar.
Sommige bijdragen van onze verlichte vrienden, kunnen natuurlijk wel tot iets scherpere reacties leiden.

Waar jij iedereen over dezelfde kam scheert ? bekijk je diverse bijdragen nog eens. Misschien dta er een lichtje gaat branden.
Oud 22 oktober 2008, 09:01   #275
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Had je dat ook aan de Palestijnen en hun leider Hadj Amin Al Husseini gezegd toen ze met Hitler samenwerkten om de Joden in Europa uit te moorden?
hou op om palestijnen zo te linken aan het nazisme.
De pot die de ketel verwijt dat hij zwart is.
Oud 22 oktober 2008, 09:05   #276
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Toen Trans-Jordanië Palestina bezette en land roofde heeft het twintig jaar (!) de tijd gehad iets voor haar burgers te doen. Toen Israël het in een verdedigingsoorlog buitmaakte wilde het het gebied 9 jaar later alweer afstaan t.b.v. een Palestijnse staat.
Arafat zei: 'Neen'.
aub, verdraai de gesciedenis niet.

dit is de waarheid: de palestijnen, de enige oorspronkelijke bewoners van Plaestina, zijn gerold en uitgebuit geweest door zionisten en daarna gedeporteerd, honderden doropen werden doelbewust ind e as gelegd; we zullen zwijgen over het aantal vermoorde Palestijnen.
Het volstaat om wetenschappelijke onderzoeken na te gaan, zoals die van Ilan Pape, Lucas Catherine, ....
Tot vandaag wordt deze waarheid zwaar geminimaliseerd en zelfs ontkend door de aanstichters.

Zolang men niet respectvol omgaat met de Palestijnse slachtoffers en voldoende compensatie biedt zal de issue blijven.
Oud 22 oktober 2008, 09:06   #277
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, want toén begon de geschiedenis pas echt, circe!
daar weet jij alles van, he polieke?
we slaan de nederlandse geschiedenis maar over, je weet wel 40-45. en onze niet zo fraaie vrienden de nsb'ers, he polieke.
doei
Oud 22 oktober 2008, 09:10   #278
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Een polly lacht verder, wat is het toch vandaag ne plezante dag om effie nen anderen uit te lachen eh ! en maar rollen ,en bollen, tjonge jonge toch !
lachen om het noodlot van de ander kunnen sommigen hier goed.
sommigen lieden zijn goed in het natrappen van weerlozen; laat staan al de veralgemingen en vooroordelen waarin ze ook goed zijn.
Oud 22 oktober 2008, 09:12   #279
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Je zegt "de joden", sys.
Terwijl het misschien om Israël gaat, maar niet over "de" joden.

Anders moet je ook "De Arabieren" zeggen, ipv de Palestijnen.

Wel intellectueel eerlijk blijven, ookal heb je erg weinig argumenten.
awel polieke,
hier geef ik je gedeeltelijk gelijk.
Dit is de eerste les in het niet veralgemenen.
Het is inderdaad niet 'de joden', de 'arabieren' (ondanks het feit dat arabisch volk niet bestaat, wel arabisch sprekenden) anders verlagmeent men en is men niet goed bezig.

Palestijnen zijn arabisch sprekenden, maar geen arabieren.
Oud 22 oktober 2008, 09:13   #280
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hun cultus, juist.
Ze zouden ook kunnen stoppen met dieren nodeloos te slachten.
En als ze hun tunnels niet zouden gebruiken om wapens te smokkelen zouden er zelfs geen tunnels nodig zijn.
daar gooi je al iedereen op een hoop, rikbe.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be