![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mentale verslaving leidt achteraf automatisch naar lichamelijke indien men geen keerpunt inbouwt in regelmatig gebruik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() u hoeft niet overtuigd te worden, de wetenschap is dat al een tijdje, en dat is voldoende
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
|
![]() niet zwanzen, die wetenschap stelt dat cannabis lichamelijk niet verslavend is (en dus geen harddrug zoals alcool)
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ruim eenderde ondervindt veel overlast in de omgeving van coffeeshops: afval op straat, dubbel geparkeerde auto’s, klanten die buiten rondhangen. Maar tweederde van de gemeenten heeft daar dus niet veel last van.Dus de meerderheid ondervindt daar niet veel overlast van... Een schitterend beleid! LOL Bron Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 19 november 2008 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
|
![]() Eèn zaak is zeker, op gebied van drug zijn er veel mensen met veel expertieze hier op het forum.
Dat de meesten daarvan nog nooit drugs van dichtbij hebben gezien is precies een voordeel om te discussieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, hier wordt soms gediscussieerd over moorden zonder dat die forummers veel expertise hebben op dat gebied. Over homo's net hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zijn hartsjirurgen die nog nooit zelf geopereerd zijn geweest ... of vrouwenartsen die nooit zwanger zullen kunnen worden ... Maar als het ooit tot een stemming komt in het parlement, dan weet ik wel dat de twee volgende pollentiekers al toegegeven hebben kannabis gebruikt te hebben: Van Kwiekenborge en Berten den Bleiter. Juist die twee .... eigenlijk redenen te over om anti te worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugs heb je over gans de wereld, in het één land al wat meer dan in het andere.
Je hebt ook veel landen zoals bv delen van Rusland, Thailand, China, Afrika, Amerika en Brazilië waar al veel straatkinderen (het woord zegt het zelf) serieus verslaafd zijn. Met alle denkbeeldige wantoestanden die men maar kan verzinnen er bovenop. Misschien mist men dat bij ons een beetje? Zo kinderen die drugs spuiten of snuiven en dergelijke. Misschien vond men het in al die landen ook niet nodig tijdig in te grijpen. Misschien vonden hun moeders het net wel een verstandige keuze van die kinderen? Een mens weet maar nooit wat er in al die moeder en drugs hoofdjes omgaat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 november 2008 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige landen vinden vele politie mensen dat het ook wat te ver is gekomen, dat soft gedoe en schieten dan maar lukraak alle gebruikers en dealers een kogel in het hoofd.
Het moet gezegd worden, dat mindert dan wel snel.
![]() |
#734 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.charonboat.com/2007/05/ex...in_china_5.jpg Tja niet netjes. Maar ...dat kan je vermijden hé?
![]() |
![]() |
#736 | |
|
![]() Citaat:
De experten hier op het forum kennen er niets van en zijn er niet voor opgeleid, toch nog een verschil vind ik zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#737 |
|
![]() Mitgardje, je begint mijn voeten uit te hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit het gedoogbeleid in Nederland blijkt het volgende : Er zijn niet meer cannabis-gebruikers dan voor het gedoogbeleid. Er zijn minder jongeren die beginnen met heroïne en andere harddrugs. Terwijl in Europa het aantal gebruikers zo enorm stijgt dat men spreekt van een epidemie, daalt dit aantal in Nederland. Het aantal drugsdoden daalt jaar na jaar. De criminaliteit is gedaald. Als de kweek ook gedoogd wordt, verdwijnt cannabis volledig uit de criminele wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor andere toeristen kunnen parkings e.d. aangelegd worden. Kijk naar Sluis bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
|
![]() Waarom zou Nederland daavoor moeten zorgen? Laat ieder land zijn eigen rotzooi maar opknappen en/of slikken.