![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe zien jullie mij? | |||
Als Nederlander |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
Als Turk |
![]() ![]() ![]() |
16 | 76,19% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hier over de Islam, hè? Niet over moslims. De Islam (zoals gepredikt door Imams) is niet alleen een gevaar voor ons westerlingen, maar ook voor de vrijheid van moslims zelf. Hoevelen zijn er nu al om die reden hierheen gevlucht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Om mijn vraag nog maar eens te herhalen:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo jongen werk aan de winkel; een vraag waar een echt antwoord op wordt verwacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bezie de threadstarter als Turk,wat is daar fout aan zeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op deze post Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat de vrijheid van meningsuiting. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 december 2008 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarmee wordt de vrijheid van meningsuiting binnen de raad beknot. Wat schrijnend is, daar de raad net de mensenrechten moet verdedigen. Maar onze vrijheid van meningsuiting wordt daar toch niet mee beknot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media besloten donderdagavond om het "extremistische en zionistische" Kamerlid aan te klagen. De Jordaanse media hebben Arabische leiders ook opgeroepen om de banden met Nederland te herzien. Leiders van de Arabische wereld, verzameld in de Arabische liga, komen dit weekeinde bijeen in de Syrische hoofdstad Damascus. Minister Koenders van Ontwikkelingssamenwerking zei dat hij de boze reacties uit de islamitische landen niet begrijpt. "Iran, Indonesië en Jordanië moeten weten dat Nederland vrijheid van meningsuiting kent." Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 december 2008 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou die zeker niet "progressief" noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er worden regelmatig goederen uit (een) bepaald(e) land(en) of van (een) bepaald(e) multi-national(s) geboycot, voor verschillende redenen. Ik dacht dat je zou uitleggen wat je bedoelde met : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarmee bedoel ik dat men kritiek op religie behandelt als kritiek op bijvoorbeeld iemand zijn huidskleur; in plaats van religie te behandelen als slechts een set ideeën. Mensen beschermen tegen discriminatie is belangrijk, het mensen beoordelen op basis van dingen waaraan ze niets kunnen doen is dus ook verboden; en terecht. Men behandelt religie ook als iets waar men niets aan kan doen; alsof religie een soort chronische ziekte is. En hoewel religieuze mensen op kinderachtige wijze moord en brand schreeuwen wanneer hun geloof wordt geridiculiseerd, zie ik geen reden om hier respect voor op te brengen.
In Nederland bestaat om die 'kinderachtige' reden nog steeds officieel een verbod op godslastering. Onze achterlijke minister Hirsch Ballin heeft aangekondigd mensen weer écht aansprakelijk te willen stellen als ze god 'lasteren'. In Groot-Brittannië proberen politici ook religie immuun voor kritiek te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2008 om 22:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Filosoof, bent u selectief blind voor vervelende vragen, of heeft u in deze draad tot drie maal toe per ongeluk over mijn vraag heen gelezen, en in die andere draad waar u actief bent, en waar ik het voor de zekerheid nog eens vroeg, ook nog eens?
Aangezien ik niet van kwade wil ben, zal ik u de moeite van het opzoeken besparen en mijn vraag aan u nogmaals, voor de vijfde keer inmiddels, herhalen: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor niet tot die 'quiconque', en bovendien valt een godsdienst die in se de scheiding van Kerk en Staat probeert te ondermijnen daarbuiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zonder alles te lezen een simpel vraag.
Ben je supporter van hup hup Holland of van Turkije ?
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
![]() |
![]() |