![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Allemaal mooi en wel, maar in welke staat ?
|
|
|
|
#82 | ||||
|
|
Citaat:
Iemand al enig zinnig antwoord gevonden waarom ze dit enkel op vlaams gebied wensen te doen eigenlijk? Als je echt ALLES wil doen voor je kind ga je toch zo wijd mogelijk te werk edit: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door largo_w : 28 december 2008 om 18:54. |
||||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
|
ALS... het is belangerijk dat niet te vergeten ALS het lukt om met dat medicijn dat kind al te redden...u zit al een stap verder maar met een medicijn in proeffase zou ik dat toch niet durven...
|
|
|
|
|
#84 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
Ooit aan gedacht of het betreffende medicijn 'Zymenex' in fase 2, een averechtse reactie kan teweeg brengen ?
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soms moet je je hart laten spreken.
http://www.redsandra.be/My%20Pages/1.%20Frontpage.htm |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
|
ook...
|
|
|
|
|
#88 | |
|
|
soms ook niet teveel hoor...
brrr dat klokje
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik reageerde gewoon op het feit dat magnificat en mitgard (what's in a name? En ja, de bedoeling is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Sandra! Is dat een probleem voor u? En waar lees jij dat ik of de ouders alleen beroep willen doen op Vlaamse steun voor Sandra? Er is trouwens al een Nationale actie ophanden om het benodigde geld bijeen te krijgen. Wat een rare, hardvochtige reacties een mens hier allemaal moet lezen! |
|
|
|
|
|
|
#90 | |||||||
|
|
zo gewoon een bedenking...
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#91 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ga maar verder strips gaan lezen...
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#93 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister
|
Citaat:
Als ouder in die situatie heb je echt nog wel wat anders te doen dan webpaginatjes te updaten in tig talen.... Waarschijnlijk omdat wij hetzelfde meegemaakt hebben dat deze hele situatie mij bijzonder nauw aan het hart ligt. Ik wens de ouders in alle geval veel succes en hopen sterkte. En voor de mensen die de website "koud" en "er over" vinden... Als moegetergde ouder krijg je een heel zwart gevoel voor humor en ook een pikzwart wereldbeeld. Ik kan dus niet anders dan begrip opbrengen voor deze ouders. |
|
|
|
|
|
|
#95 | ||||||
|
|
Citaat:
Je zou ook breder kunnen gaan vragen voor steun maar ik vrees dat dat niet zal lukken of toch zeer zeker veel minder goed dan bij franstalige landgenoten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
Waarom moet dat zoveel geld kosten? Kunnen we dat medisch bedrijf niet aanpakken voor het vragen van woekerprijzen? Ik heb gestort.
Laatst gewijzigd door gomer : 28 december 2008 om 20:16. |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En jij denkt dat zulke bedrijven alles gratis krijgen, zoals onderzoeken, produkten , personeelskosten enzovoort... Bedrijven moeten daar enorm veel in investeren, en tal van risico's nemen, met grote kans dat zulke medicaties helemaal niet werken, en dan ben je je investering helemaal kwijt, met alle gevolgen vandien voor het bedrijf. Laatst gewijzigd door jones : 28 december 2008 om 20:27. |
|
|
|
|
|
|
#99 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Niettegenstaande blijf je als ouder toch met een pak kosten zitten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je voelt je in de hele situatie echter ZO machteloos. En ik ben in mijn leven nog nooit meer pissed off geweest op God, de mensheid, en het Leven in het algemeen. Ik hoop echt voor hen dat ze die 1 miljoen euro samen krijgen, maar ik vrees dat het grootste deel van de onomkeerbare schade al gedaan is. |
||||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Minister-President
|
Als ik haar kon redden dan zou ik het doen maar dat kan ik het niet en dat kan niemand. In het beste geval kan men proberen te redden wat er te redden valt. Het is niet zo dat ALS men het gered heeft dat ze DAN gered is. Het is een experimenteel medicijn, wat is de kans dat het werkt? Wat zijn de nevenwerkingen? Hoe een leven kan ze nog hebben?
Ik stel me toch een paar vragen, ze heeft deze ziekte al lang (een jaar of wat was het), hebben de ouders contact opgenomen met de firma? Heeft men geprobeerd een regeling te treffen met de firma? (behandeling start x, deze stappen ondernemen we om aan het benodigde geld te raken,..). Waarom komt deze site er nu pas? Als ik weet dat mijn kind stervende is zou ik niet wachten op de papiermolen maar zosnel mogelijk aan fondswerving doen. Kan iemand trouwens dit nieuwsfeit (ziekte vastgesteld) herinneren? Lijkt me raar dat dit nu pas persaandacht krijgt. En een laatste bedenking, ze hebben nu al een redelijk bedrag, is het niet mogelijk om al met de behandeling te starten (of is dit al gebeurd)? Lijkt me raar dat men bij deze ziekte al het geld vooraf moet betalen. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 28 december 2008 om 21:47. |
|
|
|