Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2008, 10:08   #221
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Dat zegt de titel niet
de titel zegt dat de pedofiel in kwestie vroeger VB mandataris was en nu terug (weer)

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 10:22   #222
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Dat zegt de titel niet
de titel zegt dat de pedofiel in kwestie vroeger VB mandataris was en nu terug (weer)
Zo kan je het ook lezen, ja.
Goed gevonden, daar had de topicstarter vast niet opgekomen.
Oud 30 december 2008, 11:28   #223
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Dat zegt de titel niet
En wat wil de topic starter dan zeggen met, 'pedofielen, rascistische geweldplegers en holocaustontkenners? Als men het zo brengt spreekt men toch van meer dan één. Dus was de vraag, hoeveel en wie zijn ze dan? Maar tot hiertoe nog geen reactie, spijtig.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 13:07   #224
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
En tenslotte wacht ik nog steeds op Drosophila haar reactie op waarom de titel (Veroordeelde pedofiel is weer VB-mandataris) aantoont dat er meerdere pedofielen VB-mandataris zouden zijn
Leer Nederlands.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 17:23   #225
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Leer Nederlands.
U kent Nederlands? Misschien een probleem met 'enkelvoud' en 'meervoud'? Of blijft u er misschien vanuit gaan dat uw 'on-waarheden' (toch vriendelijk van mij om niet gewoon leugens te zeggen ) niet opvallen?

Oud 30 december 2008, 18:18   #226
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
U kent Nederlands? Misschien een probleem met 'enkelvoud' en 'meervoud'? Of blijft u er misschien vanuit gaan dat uw 'on-waarheden' (toch vriendelijk van mij om niet gewoon leugens te zeggen ) niet opvallen?
Uw vuist op uw avatar lijkt anders verdacht wel veel op de vuist van de communisten.

Les extrêmes se touchent.

http://www.winkes.net/leerdoelen/gra...0_politiek.jpg

Laatst gewijzigd door system : 30 december 2008 om 18:36.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 20:00   #227
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Uw vuist op uw avatar lijkt anders verdacht wel veel op de vuist van de communisten.
Kijk eens goed, het is een RECHTERvuist (communisten ballen de linker). De achtergrond bestaat uit een white-powerembleem. En hij ondertekent al zijn berichten met 'Blut und Ehre' de leuze van de Hitlerjugend.
M.a.w.: dit sujet laat weinig aan de verbeelding over wat zijn ideologische overtuiging betreft. Daarom is het des te merkwaardig dat hij de verdediging op zich neemt van een veroordeelde pedofiel... ik dacht dat rechtsextremisten iets minder tolerant waren vis á vis kindermolesteerders...
Oud 30 december 2008, 20:07   #228
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens goed, het is een RECHTERvuist (communisten ballen de linker). De achtergrond bestaat uit een white-powerembleem. En hij ondertekent al zijn berichten met 'Blut und Ehre' de leuze van de Hitlerjugend.
M.a.w.: dit sujet laat weinig aan de verbeelding over wat zijn ideologische overtuiging betreft. Daarom is het des te merkwaardig dat hij de verdediging op zich neemt van een veroordeelde pedofiel... ik dacht dat rechtsextremisten iets minder tolerant waren vis á vis kindermolesteerders...
Het zal dan toch een communist zijn zeker?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2008, 20:12   #229
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het zal dan toch een communist zijn zeker?
Zou best kunnen. Maar dan bent u er ook een, aangezien u even hard uw best doet om pedo Xavier vrij te pleiten.
Oud 30 december 2008, 20:43   #230
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja ja, dat ziet elke mens. Maar toch. Een vuist maken naar iemand komt altijd over als iets naars, iets onverbiddelijks. Zowel van de linkse kant als van de rechtse en omgekeerd.

Laatst gewijzigd door system : 30 december 2008 om 20:44.
Oud 30 december 2008, 22:37   #231
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, dat ziet elke mens. Maar toch. Een vuist maken naar iemand komt altijd over als iets naars, iets onverbiddelijks. Zowel van de linkse kant als van de rechtse en omgekeerd.
En als er een opgestoken middelvinger aan te pas komt, is het helemaal niet meer uitnodigend, heb ik zelf al mogen vaststellen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 10:30   #232
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat het ballen van die linker vuist betreft, dat is nu de eerste keer dat u met iets komt aandraven wat waarheid is. Het is dan ook het enige soort 'ballen' waar men bij communisten en ander links tuig zou kunnen over spreken.

Alléz, eerst komt het persoontje vertellen dat ik te 'laf' zou zijn om voor een overtuiging uit te komen en nu, een paar reactie's later, zou mijn 'ideologische overtuiging duidelijk zijn'. Misschien wat traag van begrip?

Van wanneer is en zou een 'keltisch kruis' enkel en alleen toebehoren aan, 'White Power'? Nu niet dat dit voor mij een probleem is, integendeel. Maar zou denken dat dit symbool al enkele jaren langer bestaat dan 'White Power'. Of volgens de (s)linkse geschiedschrijving niet?

En nu als laatste, waar verdedig ik een
'pedo'. Zou u dit even kunnen aanwijzen? Zoals meermaals is gebleken en nu weer schijnt u van alles en nog wat uw eigen versie te maken niet. Of zou het kunnen, heb ooit eens gehoord dat linkse personen bij elke stoelgang een deeltje van hun intelligentie verlieren. De reden hiervan zou zijn, dat bij 'mensen' er zoiets bestaat als 'hersenen'. Bij andere, dus bij linkse zou deze plaats zijn ingenomen door

Oud 31 december 2008, 10:35   #233
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Les extrêmes se touchent.

http://www.winkes.net/leerdoelen/gra...0_politiek.jpg
Is zoals politiek correcte in een 'eedaflegging' een Hitlergroet schijnen te zien wanneer dit hun uitkomt zeker.

Oud 31 december 2008, 10:43   #234
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zou best kunnen. Maar dan bent u er ook een, aangezien u even hard uw best doet om pedo Xavier vrij te pleiten.
En nogmaals kunt u deze leugen nu hard maken, of moet men daar ook niet oprekenen juist zoals bij de andere leugens in uw reactie's? Kunt dan misschien ook uw meervoud even uitleggen, hoeveel pedo's het VB telt en natuurlijk wie ze zijn.

Hoeveel rascistische geweldplegers het VB telt en natuurlijk wie ze zijn.

Hoeveel holocaustontkenners het VB telt en natuurlijk wie ze zijn.

Of misschien eindelijk toegeven dat u gewoon een fantastje bent bedreven in het verkondigen van leugens. Wat denkt u, gaat u voor de waarheid?

Oud 31 december 2008, 13:03   #235
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

X. Buisseret is geen pedofiel, maar werd zo veroordeeld door het regime omdat ze eens een VB'er konden pakken, en hij werd aan het regime overgeleverd door een smerige interne afrekening door de Dewinter-klan.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 14:01   #236
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
X. Buisseret is geen pedofiel, maar werd zo veroordeeld door het regime omdat ze eens een VB'er konden pakken, en hij werd aan het regime overgeleverd door een smerige interne afrekening door de Dewinter-klan.

In ieder geval, veel heeft hij niet uitgespookt in het Vlaams Parlement als Vlaams Blokker. Maar net als u zal hij wel geen hoge pet hebben gehad van de parlementair systeem.

http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...on?pIdPrs=2236
Oud 31 december 2008, 17:29   #237
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
1. Het Keltisch Kruis is geen white-power symbool. Het is het symbool van het Europese radicale en revolutionair gezinde nationalisme.

2. Kijk, nog een "neonazi" met gebalde rechtervuist:
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 17:44   #238
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Wat het ballen van die linker vuist betreft, dat is nu de eerste keer dat u met iets komt aandraven wat waarheid is. Het is dan ook het enige soort 'ballen' waar men bij communisten en ander links tuig zou kunnen over spreken.

Alléz, eerst komt het persoontje vertellen dat ik te 'laf' zou zijn om voor een overtuiging uit te komen en nu, een paar reactie's later, zou mijn 'ideologische overtuiging duidelijk zijn'. Misschien wat traag van begrip?

Van wanneer is en zou een 'keltisch kruis' enkel en alleen toebehoren aan, 'White Power'? Nu niet dat dit voor mij een probleem is, integendeel. Maar zou denken dat dit symbool al enkele jaren langer bestaat dan 'White Power'. Of volgens de (s)linkse geschiedschrijving niet?
Dit "En hij ondertekent al zijn berichten met 'Blut und Ehre' de leuze van de Hitlerjugend." leg je niet uit?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 18:47   #239
orka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Een goede raad mijn beste, je hebt geluk dat (waarschijnlijk) Xavier dit forum niet leest want er zijn genoeg argumenten om je voor een rechtbank te slepen.

Het is een bekend iets, dat mensen die zich onnatuurlijk afzetten tegen iets,zonder degelijke argumenten in hetzelfde bedje ziek zijn, als je mij begrijpt wat ik bedoel (anders maak ik er een tekening bij).
orka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2008, 22:31   #240
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zeg ik nergens. Pedofielen die hun straf uit hebben gezeten verdienen inderdaad een tweede kans in de maatschappij. En kennelijk ook bij het VB. En dat laatste vind ik nogal merkwaardig... (en ook weer niet...).
Wat is het nu ? Vind je het goed dat die vent terug in die partij zit, of niet ? Als je anti- Vb-er bent, moet je dit eigenlijk toejuichen, dan kun je daar schandaal over spreken, en die partij kritikeren.
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be