![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zegt de titel niet
de titel zegt dat de pedofiel in kwestie vroeger VB mandataris was en nu terug (weer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Goed gevonden, daar had de topicstarter vast niet opgekomen. ![]()
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() U kent Nederlands? Misschien een probleem met 'enkelvoud' en 'meervoud'? Of blijft u er misschien vanuit gaan dat uw 'on-waarheden' (toch vriendelijk van mij om niet gewoon leugens te zeggen
![]()
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Les extrêmes se touchent. http://www.winkes.net/leerdoelen/gra...0_politiek.jpg Laatst gewijzigd door system : 30 december 2008 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
M.a.w.: dit sujet laat weinig aan de verbeelding over wat zijn ideologische overtuiging betreft. Daarom is het des te merkwaardig dat hij de verdediging op zich neemt van een veroordeelde pedofiel... ik dacht dat rechtsextremisten iets minder tolerant waren vis á vis kindermolesteerders... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 december 2008 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als er een opgestoken middelvinger aan te pas komt, is het helemaal niet meer uitnodigend, heb ik zelf al mogen vaststellen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alléz, eerst komt het persoontje vertellen dat ik te 'laf' zou zijn om voor een overtuiging uit te komen en nu, een paar reactie's later, zou mijn 'ideologische overtuiging duidelijk zijn'. Misschien wat traag van begrip? Van wanneer is en zou een 'keltisch kruis' enkel en alleen toebehoren aan, 'White Power'? Nu niet dat dit voor mij een probleem is, integendeel. Maar zou denken dat dit symbool al enkele jaren langer bestaat dan 'White Power'. Of volgens de (s)linkse geschiedschrijving niet? En nu als laatste, waar verdedig ik een 'pedo'. Zou u dit even kunnen aanwijzen? Zoals meermaals is gebleken en nu weer schijnt u van alles en nog wat uw eigen versie te maken niet. Of zou het kunnen, heb ooit eens gehoord dat linkse personen bij elke stoelgang een deeltje van hun intelligentie verlieren. De reden hiervan zou zijn, dat bij 'mensen' er zoiets bestaat als 'hersenen'. Bij andere, dus bij linkse zou deze plaats zijn ingenomen door ![]()
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel rascistische geweldplegers het VB telt en natuurlijk wie ze zijn. Hoeveel holocaustontkenners het VB telt en natuurlijk wie ze zijn. Of misschien eindelijk toegeven dat u gewoon een fantastje bent bedreven in het verkondigen van leugens. Wat denkt u, gaat u voor de waarheid?
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() X. Buisseret is geen pedofiel, maar werd zo veroordeeld door het regime omdat ze eens een VB'er konden pakken, en hij werd aan het regime overgeleverd door een smerige interne afrekening door de Dewinter-klan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval, veel heeft hij niet uitgespookt in het Vlaams Parlement als Vlaams Blokker. Maar net als u zal hij wel geen hoge pet hebben gehad van de parlementair systeem. http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...on?pIdPrs=2236 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Kijk, nog een "neonazi" met gebalde rechtervuist: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is een bekend iets, dat mensen die zich onnatuurlijk afzetten tegen iets,zonder degelijke argumenten in hetzelfde bedje ziek zijn, als je mij begrijpt wat ik bedoel (anders maak ik er een tekening bij). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |