![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Minaretten en moskeeën binnenkort gebouwd met UW belastinggeld!
Protesteer bij VLD en CD&V! Op dit ogenblik wordt in het Vlaams Parlement het ‘Moskeedecreet’ van VLD, SP.a en Groen besproken. Met dit decreet wil Vlaams minister Van Grembergen (SP.a-Spirit) ervoor zorgen dat tientallen moskeeën in Vlaanderen officieel erkend worden, waarna honderdduizenden euro Vlaams belastinggeld zullen gebruikt worden om nieuwe moskeeën neer te zetten en minaretten te bouwen in Vlaanderen. Er is geen enkele waarborg tegen fundamentalistische moskeeën; wie wordt voorgedragen door het zogenaamde ‘Moslimexecutief’ wordt erkend, ook al heeft de staatsveiligheid onlangs gezegd dat in dat volledig Franstalige ‘Moslimexecutief’ 8 fundamentalisten zetelen…… Het Vlaams Blok vertraagt de bespreking van het Decreet al twee weken, maar de media zwijgen dit verzet dood, en SP.a en VLD zetten alles op alles om het Decreet deze week gestemd te krijgen. ‘Oppositiepartij’ CD&V steunt het Decreet… Na het vreemdelingenstemrecht zou dit de tweede ongelooflijke knieval zijn die de VLD op korte tijd voor de vreemdelingen maakt. Bent u ermee akkoord dat moskeeën en minaretten zullen gebouwd worden met uw belastinggeld? Bent u ermee akkoord dat VLD, SP.a en CD&V uw geld geven aan moskeeën die erkend worden door het ‘Moslimexecutief’, waar volgens de staatsveiligheid 8 fundamentalisten in zetelen? Als dat niet zo is, protesteer dan via de enige vrije media die er nog zijn: Internet en email! Dat Groen en SP.a de islam aanbidden is bekend, maar misschien kunnen VLD en CD&V nog tot gezond verstand gebracht worden. Daarom deze oproep: 1. STUUR BELEEFDE MAAR KORDATE PROTESTMAILS aan de betrokken VLD’ers en CD&V’ers en aan hun partijvoorzitters of partijen: [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] 2. Kopieer de tekst van dit forumbericht via 'knippen en plakken' naar een leeg emailbericht en stuur het door aan zoveel mogelijk vrienden en kennissen. Geen Vlaams belastinggeld voor minaretten en moskeeën! Rob Verreycken gemeenteraadslid uit Borgerhout |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Bwaah, ik heb ook geen zin om kerken, kerkonderhoud en de 'pré' van priesters te betalen...
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Toch heeft Rob hier een punt!
Waarom moeten godsdiensten door de belastingbetaler gefinancierd worden, zeker wanneer die godsdiensten ons bekijken als de ongelovige vijanden? Lang leve de scheiding tussen kerk en staat! Nu alleen nog die scheiding omzetten naar de praktijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() We betalen al zoveel ... die minaretten zullen er nog wel bijkunnen zeker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() Ik zou er eerlijk gezegd niks mee inzitten.
Ik moet ook betalen voor da geval met ne toren van 45m en een sjerpend orgel achter mijnen hof.
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeker... en de kerkelijke goederen die werden geconfisceerd mogen sito presto teruggegeven worden! Gedaan met al da gezever rond die aalmoeskes die onze eens zo machtige en steenrijke RKK tegenwoordig maar mag ontvangen! Schroef die franskiljonse onteigeningen gerust terug!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Meer controle op 'de islam': was dat niet wat jullie Vlaams Blokkers wilden?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik de keuze zou hebben ging er ook geen eurocent van mijn belastingbijdragen naar de kerkfabrieken. Maar goed, kerken e.d. maken al eeuwen deel uit van ons cultureel patrimonium. Daarom zie ik het door de vingers. En wat de lonen van de pastoors en het religieus personeel betreft, nog een generatie en die begrotingspost valt op 0. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Europa had 2000 jaar geleden ook geen christelijke traditie... Dingen veranderen, get used to it!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naar analogie van Tolkien mogen we roepen: "Stand men of the West!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |