![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weiße Rose : 8 januari 2009 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
#582 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is niet wat ik bedoel, dat maakt u ervan? "Wat derde en been ermee te maken heeft??????????? Of doelt u erop dat door de recente migranten rellen naar aanleiding van het conflict in het midden oosten hier bepaalde een voordeel zouden mee doen of willen doen? Dat deze straatterreur en schade toegebracht aan autochtonen, daar bepaalde personen een voordeel zouden mee doen of willen doen? Indien u zulk gedacht zou hebben, zou men kunnen sytellen dat u het last hebt van een zware kronkel, of zoals sommige zeggen, 't is er ene met een hoek af'." Hou u niet van de domme Erlich. U weet goed genoeg wat ik bedoel! |
|
![]() |
![]() |
#583 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#584 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of bedoelt u dat joden (israel) niet tot zulke daden in staat zijn/is en dat alles wat men over deze hun daden zegt, overdreven is? Heb de indruk, dat het voor sommige hier schaatsen is op dun ijs. Wie of wat moeten ze nu afschilderen als de grote boosdoener. Zou het kunnen de ene of zou het kunnen de andere. Want over het algemeen worden deze beide strijdende partijen voorgedragen als zijnde 'slachtoffers' van de grote boze Europeaan, de ene door verwijzing naar geschiedenis, de andere door het onbegrip en de lange tenen tegenover de (gewelddadige) sekte waartoe hij/zij behoord.
![]() |
#585 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() "Waarom, misschien omdat er zijn die vinden dat ze nu eenmaal een 'patent' hebben op het gebruik van deze benaming?"
De Holocaust, Shoa of Sjoa is de systematische Jodenvervolging door de nazi's en hun bondgenoten voor en in de Tweede Wereldoorlog. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust_(wereldoorlog) Je hebt ook maar 1 Guldensporenslag hé. De benaming van 'Holocaust' of 'shoa' gaat dus niet op. "Of bedoelt u dat joden (israel) niet tot zulke daden in staat zijn/is en dat alles wat men over deze hun daden zegt, overdreven is?" Ik bedoel dat het overdreven en zelfs belachelijk is om die gebeurtenissen nu af te doen als de 'holocaust' of 'shoa'. "Heb de indruk, dat het voor sommige hier schaatsen is op dun ijs. Wie of wat moeten ze nu afschilderen als de grote boosdoener." Beiden hebben boter op hun hoofd. Ik veroordeel echter wel het disproportionele geweld van Israel. "als zijnde 'slachtoffer' van de grote boze Europeaan" Neen, het slachtoffer van een mislukt schilderke uit Oostenrijk. |
![]() |
![]() |
#587 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Diego Raga : 9 januari 2009 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
#588 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wacht dan ook al een tijdje op uw weerlegging hiervan. Water soms op ? |
|||
![]() |
![]() |
#589 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In acht jaar tijd vielen er echter 4000 doden, waarvan de helft kinderen. Dat brengt het aantal Palestijnse slachtoffers op meer dan het honderdvoud van de Israëlische. Een grote groep, dus,... een genocide: het uitmoorden van een grote groep burgers noemen we genocide. Laatst gewijzigd door DannyS : 9 januari 2009 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge blijft een onderscheid maken tussen moord en moord en op basis van aantallen de ene misdaad ondergeschikt te stellen van de andere, zullen zich dat soort toestanden blijven voor doen omdat ze niet veroordeeld worden. Het meeste wat je zo kan losweken is," het is erg maar". Nee, het is niet erg, het is onaanvaardbaar en een regelrechte inbreuk tegen de mensheid. Daar hoeven daar voor geen gaskamers en dat soort toestanden voor aan te pas te komen. En nog even dit; Wat doet Amerika? Boter op het hoofd zoals ik reeds eerder zei. Als de situatie omgekeerd was en dat Israël aan flarden geschoten werd stonden ze gegarandeerd al lang daar met hun bommenwerpers. |
|
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat moet Amerika dan doen ? De Palestijnen die o zo blij waren op 9/11 helpen ??? Ze verbranden vlaggen , roepen luidop dat ze tegen Amerika zijn en zo voort . Waarom zouden de USA hen gaan helpen ??? De bevolking is de anti-Amerikahouding van de Palestijnen niet vergeten hoor ...
#592 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#593 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik maak geen onderscheid. Wat de Palestijnse bevolking nu meemaakt vind ik niet minder erg dan wat het Joodse volk 60 jaar geleden heeft meegemaakt. Ik zeg enkel dat de benaming 'holocaust' en/of 'shoa' hier totaal misplaats is. Genocide? Ja. 'Holocaust'? Neen. Wat doet Amerika? "Boter op het hoofd zoals ik reeds eerder zei. Als de situatie omgekeerd was en dat Israël aan flarden geschoten werd stonden ze gegarandeerd al lang daar met hun bommenwerpers." U hebt het werkelijk nog altijd niet begrepen blijkbaar? NU heeft Amerika idd boter op zijn hoofd, en nog geen klein beetje. JIJ zei echter dat de Amerikanen mede-schuldig waren aan de 'holocaust', wat ik zeer onwaarschijnlijk vind. |
|
![]() |
![]() |
#594 |
Minister-President
|
![]() U schijnt daar meer aan te denken dan ik, waarom
![]() U schijnt dit wel te weten, deel het aub mee?
#595 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#596 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer het wat warm wordt onder uw kont, wil u wat graag de feiten van vandaag de dag verbloemen door te gaan debateren over hetgeen voor u geschiedenis is en zou moeten zijn en dat terwijl u ergens hebt gezegd, 'laat ons aub on-topic blijven'.
![]() |
#597 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waar haalt u dat? "Verder zie ik niet wat "mijn" ideologie zou kunnen te maken hebben met een conflict duizenden kimometers verwijderd en met crimineel allochtoons gespuis dat de straten in de steden in belgenland, belgenland gelegen in Europa onveilig maakt door straatterreur?" U weet weldegelijk wat ik bedoel. Ik ga er dan ook niet meer verder op ingaan. |
|
![]() |
![]() |
#598 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees de discussie eens door. Mss dat u het dan doorhebt? "Wanneer het wat warm wordt onder uw kont, wil u wat graag de feiten van vandaag de dag verbloemen door te gaan debateren over hetgeen voor u geschiedenis is en zou moeten zijn en dat terwijl u ergens hebt gezegd, 'laat ons aub on-topic blijven'." Alweer incorrect! U bent degene die hier alsmaar off-topic blijft posten. |
|
![]() |
![]() |
#599 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Weiße Rose;3910018][I
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#600 | |
Minister-President