![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is in ieder geval toch al goed begonnen. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Dat stelt het Vlaams Belang al voor van toen het nog Vlaams Blok heette.
Laatst gewijzigd door Duym : 13 februari 2009 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 13 februari 2009 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me alleen af of de mensen die reeds een tijdje geleden beslist hadden voor LDD te kiezen dit jaar, goed genoeg aan het opletten zijn wat er zich daar de laatste tijd afspeelt.
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze weten wel wat in het Blok afspeelt, en dat ruikt ook niet lekker. Bovendien wil ze verandering, en geen nieuwe 30 jaar gekanker zonder uitzicht op medicijnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
LDD kan een echte partij worden. Ik kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat dit vooral een kiesvereniging is waarbij Dedecker zelf (55 jaar ondertussen?) een 5-10 jaar mee kan doorgaan en dus 1/2 keer minister worden. Daar ligt m.i. zijn ambities en ook zijn talenten. Laatst gewijzigd door TVDD : 13 februari 2009 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, ik denk dat iedereen op't forum ondertussen al weet wat ik van de Belgische politici vind. Zeer bekwame postjesvangers, overduidelijk zakkenvullende corrupte narcisten, die redelijk sociopatisch aan de slag gaan.
Maar recentelijk heb ik al Werkgroep Cassandra en LDD partijvergaderingen meegedaan, alswel in't verleden VB goedkeurder als SP militant geweest. Ik moet eerlijk zeggen, als ik moet kiezen tussen ziektes, dan is LDD een stevige syfilis infectie, maar de anderen varierende tussen de pest en AIDS, met Jacob Creusfeld en hondsdolheid als tussenstadia.
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Zeg dat wel! Het is wel eens verfrissend om iedereen zo tekeer te horen gaan tegen LDD ipv tegen het Vlaams Behang.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijdemocratie is overschat en strikt gezien niet nodig.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens Jo Claus heb ik nog ooit ontmoet hier in Neeroeteren, kwam campange voeren voor de cross... zijn collega LDD'er, ene simpele ziel die luistert naar de naam Guido Nijs en hier is komen wonen, is radicaal tegen. Alzo stemden dus ook maar de twee provincieraadsleden die als onafhankelijken namens DD zetelen TEGEN. Mij niet gelaten, echter doen ze er een schepje van 'maffiepraktijken' bovenop, daar er niet zou geluisterd zijn naar hun '350' bezwaarschriften... goed wij die eens opgevraagd en uitgeplozen; staan daar nog geen 50 mensen van hier tussen... ook goed denk je dan, ware het niet dat er van die 50 nogal wat zijn met problemen zoals daar zijn het correct schrijven van eigen naam en adres... Wolfs, provinciaal manneke van ldd is dan weer volop voor de cross hier: Of dat probeert hij ons toch wijs te maken. De brave man is op advies/bevel van Dedecker dan maar een onderzoek begonnen naar de wandel van bovenvernoemde Nijs... en daarvoor is die hier zelfs DE DEUREN afgegaan! Leuk als zo iemand langskomt van LDD vragen naar de lokale vertegenwoordiger van LDD ... haha! Man wat een bende zielige messentrekkers! De stasi van vroeger is er niks tegen! Echt lucien, gij zit in een top partij! VOLLEDIG op maat gemaakt voor U! Ander puntje, ge snapt niet wat Claus zegt: Hij is het niet per definitie niet eens met de führer, hij is gewoon de mening toegedaan dat je het vel van de verkiezingsbeer niet moet verkopen voor hij geschoten is. Dedecker kan dus zelf ook niet goed lezen. En als het U nog niet is opgevallen van natrappen is hij zelf anders ook niet vies, net zoals gij dus. Ech twee handen op een dikke buik he jullie! Behalve dat hij dan netjes terug aan boord zal komen als hij maar genoeg stemmen meebrengt, en gij voor de rest van Uw dagen kunt gaan kant klossen ofzo met zijn groeten. Ochja, aan Claus verliezen jullie geen groot licht... echter zoveel grote lichten hebben jullie niet ![]() Ok ok ok, ik trek mijn woorden terug: Ze hebben U, ze hebben Gino en ze hebben ANNE!
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat me opviel was dat ze bij de vrt spraken over de eerste dissident bij LDD. Na al dat gedoe in Limburg ed is dat wel straf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() En niet alleen in Limburg, er zijn al heel wat meer dissidenten... Schaut (Herentals) is de laatste schepen die er terug is uitgestapt. Maar zoals ik hierboven al vertelde, Limburg is echt een potje! Waarom de regimepers daar hier alleen aandacht aan geeft is mij ook vreemd.
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als liberaal moet je toch wel akkoord gaan met het feit dat eenieder daar anders mag over denken.
![]() |