![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U heeft ook onder een rots gewoond het voorbije jaar zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goei vraag.
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Vreemdeling
|
![]() Beste mensen gegroet aan iedereen. Ben hier nieuw op het forum en heb jullie discussie wat gevolgd. Mijn antwoord op de vraag of Obama dingen zal veranderen: Ja hij zal dat doen maar denk a.u.b. niet dat het zal veranderen zoals hij ons zegt of toch wat de mainstream media laat uitschijnen.
Iedereen volgt hem blindelings want laten we niet vergeten dat de united nations of amerika tegenwoordig zo genoemd (canada, mexico en us) op zijn gat zit. Voor de grote multinationals en banken (rotschild enz...) is dit de ideale situatie waar ze zich kunnen in bevinden om hun globalisering door te drijven. Ik kan u verzekeren dat wanneer een mens honger heeft en geen dak boven het hoofd en je belooft enkele dingen dan zullen deze u blindelings opvolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() canada en mexico hoort niet bij de USA hoor
![]() Maar ach, detail he Van harte welkom
![]() |
#346 |
Vreemdeling
|
![]() Newsflash beste kerel sinds een korte tijd wel en dat staat op papier maar dat is nooit vrijgegeven aan het publiek. Deze beslissing zal in 2010 vrijgegeven worden evenals de amero de nieuwe munteenheid om zogezegd de economie herop te starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() JA ey, als het niet op papier staat en nooti vrijgegeven zla worden aan het volk... hoe komt dan da gij het weet?
Amerika is een werelddeel dat bestaat uit Latijns Amerika, Angelsaksisch Amerika en Canada. The United States of America zijn paar "landen" dat des tijd hun koppen bij elkaar staken één natie vorme, de united states. OF bezie ik dat nu echt verkeerd? lol
![]() |
#348 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zal u zeggen waarom. Er zijn hier verschillende discussies over geweest op de CNN. Waarom om dat vele conservatieven vonden dat de souvereniteit van de us in het gedrang zou komen en het feit dat Bush dit alles zelf in gang gestoken heeft zonder het congres daarover in te lichten. Waarom denk je dat hij dat doet? Hij wist maar al te goed wat er ging komen. Crisis. Canada zit vol grondstoffen strategisch goed gelegen en mexico is ideaal als je goedkope werkkracht wilt. En wat krijgt canada en mexico in ruil denk je? Militaire bescherming natuurlijk. En indien er een opstand zou komen vanwege armoede enz.... Kunnen ze komen helpen om deze te onderdrukken. Er is maar een ding dat je in je achterhoofd moet houden en dat is globalisering.
Geloof a.u.b. niet alles wat je ziet op het nieuws. Waarom weet ik hier veel over vraag je misschien af dat komt omdat ik laten we zeggen in de sector van informatie zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geloof nooit iets in een oogwenk, en zeker het nieuws niet.
Daarom dat ik me dus afvroeg waar je dat idee haalde. En ik heb eigenlijk tot heden toe nog geen bevredigend antwoord mogen ontvangen ![]() Maar np hoor ![]()
![]() |
#350 |
Vreemdeling
|
![]() Het gaat hier om meer dan we denken of te horen krijgen. De drang naar macht gaat veel verder dan je denkt. Waarom denk je dat mensen die al het geld van de wereld hebben zoals de Rotschild familie bijvoorbeeld niet kunnen ophouden met meer en meer te willen? Het gaat hem niet meer over het geld maar macht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Vreemdeling
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/North_American_Union Misschien vind je hier een meer bevredigend antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Staatssecretaris
|
![]() US handing eminent domain to China?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 1 maart 2009 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#354 |
Vreemdeling
|
![]() Jaja ongelooflijk die bailout bill. En zeggen dat ze dat bereikt hebben met te dreigen om de martial law in werking te stellen. En de ironie ervan is dat het nog aant gebeuren is ook. Ik wil niet doemdenken maar ik denk niet dat we een mooie tijd tegemoet gaan. Die amerikanen zullen dit niet blijven pikken. Let op mijn woorden en kijk wat er zal gebeuren deze zomer in de states. Ik vraag me af of ik de enige ben die hem begint zorgen te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() It will be a new world order
![]() |
#356 |
Vreemdeling
|
![]() Inderdaad maar dat wil niet zeggen dat we dit zomaar moeten aanvaarden. Wat met ieder zijn eigen tradities en cultuur dat is net hetgene die het leven zo interessant en boeiend maakt. Stel je voor dat iedereen in hetzelfde gareel moet lopen. Tenslotte is het nog altijd het volk die de wereld doet draaien. Het feit dat ik weet dat ik zou gestuurd worden door een select groepje die denkt dat ze meer zijn dan iemand anders kan ik niet goed mee om. Onze vrijheid wordt nu al zo beperkt. Het wordt tijd dat er terug echte helden opstaan die rechtvaardig en menselijk zijn. En dat het niet zo is dat de jeugd moet opkijken en inspiratie moet opdoen van voorgekouwde idooltjes en hollywoodsterren enz.... Geen wonder dat de jeugd zo op den dool is. De verpakking is belangrijker geworden dan de inhoud en dat is zo jammer. Maar ja we zullen wel zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, wat moeten we doen? Met zen allen de straten op en de regering overnemen? Dat gaat zomaar niet helaas.
Zij hebben een leger, en -believe it or not- toegepaste brainwash technieken op hun legertroepen. Wat gaan we daar tegen beginnen man? ![]() Het enige dat we werkelijk kunnen doen is een eigen gemeenschap opstarten, een nieuwe burgerorde zeg maar. Maar lees eens rond, veel mensen geloven niet eens in de nieuwe wereldorde, terwijl het meerdere malen door verscheidene presidenten in de mond is genomen. Hier kunnen we enkel en alleen maar toekijken, en hopen op een massa ontwaking, maar dat is nog ver van ons bedje. En ze verdelgen ons nog liever dan ratten om ons absolute vrijheid te geven. Fluoride in het water en noem maar op, chemtrails, ... Waar stopt het? Waar begint het? Hoe pak je zoiets aan? Ze wijzen nogal snel de vinger dat we complotbelievers zijn, maar we vergeten wel dat we iedere keer opnieuw en opnieuw ingesuckerderd worden door diezelfde leiders in een ander jasje. Wat doen we? Toekijken, ons emanciperen? Haal dan maar snel al je geld van je bank en zorg voor een belastingsvrij bestaan. Maar draai en keer het hoe je wilt, ze hebben ons zo afhankelijk gemaakt dat we langs de ene kant niet zonder hen kunnen. Ze hebben alles in handen
![]() |
#358 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vergis U niet, de Bush administratie hoort bij het groepje