![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag me af of Keynes ook ooit gedacht heeft dat te zware belastingen ook een averechts effect kunnen hebben ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Vreemdeling
|
![]() Zolang de belastingsbetaler kan uitbetaald worden in niet-belaste (op zich waardeloze) overheidsobligaties en hij hierin blijft geloven, blijft het Keynes-model rechtstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() (dubbelpost)
Laatst gewijzigd door vinci : 17 maart 2009 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(dat uit het niets gecreërd werd) Leverage, remember. Aan u nu om te werken tot u erbij valt, om dát te betalen wat de privé deed met het monetair systeem (om zijn winsten te maximaliseren). En als u niet wil betalen zullen de volgende generaties betalen. En als die niet willen betalen, dan ... ja, dan is het oorlog.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Keynes was voorstander van monetaire expansie samen met deficit spending in tijden van economische recessie, dat lijkt me zo klaar als een klontje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ken in mijn omgeving niemand die met geld spijt en ook ik doe dit niet, desondanks lijden wij ook onder de crisis....uw argument lijkt niet op de gewone man te slaan. |
|
![]() |
![]() |